× "

msb ant başkanlığı personel alımı

" arama sonuçları
genelkurmay <b>msb</b>'ye bağlanacak mı?

genelkurmay msb'ye bağlanacak mı?

  bekir bozdağ, genelkurmay başkanlığı'nın milli savunma bakanlığı'na bağlanmasına ilişkin çalışma hakkında da bilgi verdi. kırıkkale'de konuşan başbakan yardımcısı bozdağ, genelkurmay başkanlığı'nın milli savunma bakanlığı'na bağlanmasına ilişkin çalışma hakkında bilgi verdi. başbakan yardımcısı bekir bozdağ şunları kaydetti:   "genelkurmay başbakanlığa bağlı şu anda bir idari yapılanma mevcut anayasamıza göre. tabi ak parti'den üye komisyon üyesi arkadaşlarımızın grubumuz adına hazırladıkları taslak metin içerisinde benim bildiğim kadarıyla genelkurmay’ın yeni anayasada milli savunma bakanlığına bağlanması önerisi vardır.   d...

2011 msb memurluk alımı sonuçları açıklandı 24 mart 2011

2011 msb milli savunma bakanlığı memur alımı sonuçları bugün açıklanması bekleniyor .şurayı tıklayarak 2011 msb milli savunma bakanlığı memur alımı sonuçlarına ulaşabilirsiniz,ayrıca sınava girmeye hak kazanan arkadaşların sınav ve mülakat sınavı tarihlerini ve ne zaman nerede gireceklerini inceleyebilirsiniz; e. sınavla ilgili bilgiler 1. başvuru tarihi : 16 ve 17 mart 2011 (09.00 - 17.00 saatleri arası) 2. başvuru yerleri : a.erzurum: erzurum askeralma bölge başkanlığı b.istanbul: istanbul askeralma bölge başkanlığı (halıcıoğlu) c.malatya: malatya askeralma bölge başkanlığı ç.ankara : tsk sivil memur eğitim ve sosyal hizmet komutanlığı (etiler astsubay orduevi yanı) tandoğan -ankara 3. sınav yerleri : baş...

karnelerimiz

selam =)biliyorsunuzki arkadaşlar bugün 15 milyon öğrenci fört gözle bekledikleri karnelerini heyecan ile aldılar.ben takdir aldım =)teşekkür alanlarıda tebrik etmek gerektebriklerhiçbirşey alamyan arkadaşlarımızda morallerini bozmasınlar,elbette düzeltirler.neyse takdir ve teşekkür belgesi almayan arkadaşlarımıza  ''moralinizi bozmayın , ilerde sizde alırsınız.'' diyorum :) lütfen sizde eğer takdir, teşekkür yada onu belgesi aldıysanız lütfen bana yorumla gönderin :)a-takdirb-teşekkürc-onur belgesilütfen cevaplarınızı a-b-c- diye gönderiniyi tatiller...msb sevgilerimle......

mutluperi012 beni sobelemiş

hakkinda: 1)adin ve soyadin? merve sıla boztepe2)kac yasindasin? 123)dogum tarihin? 1997 18 aralık4)boyun ve kilon? boyum 1.49 kilom en son 32 ydi xd 5)sac ve göz rengin?  saçım kahverengi gözüm kahverengi xd6)burcun? yay7)adinin anlami? mekkede sefa tepesinin karşısındaki tepe-merve ile sefa tepesi derlerhobilerin: 8)yapmaktan hoslandigin hobilerin hangileri? bilgisayar oynamak,tv islemek, test çözmek :)9)en cok hangi hobini seviyorsun? test çözmek xd10)hobilerinden hic vazgectinmi? hayır11)hobilerin olmadan yasayabilirmisin? hayır12)hobi senin icin ne ifade ediyor? eğlenceli oldugumu13)hobi denince aklina ne geliyor? bilgisayar x)14)koleksiyonun varmi? h...

sözüm

ünlü fotograflarından başlıyım dedimselena gömez ve britney spearsashley tisdale ve vanessa hudgensvanessanın en sevdigim resmimonique  colemangrup hepsi devamı gelecekalıntı yaparken kaynak belirtin ben kimin bloguma girdigini biliyorum bloglarınıza girip bakarım valla alıntı=msb yazmamışsa blogcuya direkt şikayet ederim!!!iyi günlerde kullanın...

edaki10 beni sobelemiş :)

1.blogunun ismi? neden msb? çünkü isimlerimin baş harfi :)2.neden blogcudasın? gitmek istediğin oldu mu? öncelikle blogcuya bir rastlantı sonucu girdim ve blogları çok sevdim bende kendime bir blog açmaya karar verdim. evet gitmek istedigim oldugu herkesin bildigi gibi yorumsuzluk sonucu gitmeye karar vermiştim 4-5 gün bekleyip blogumu yeniden açtım bir baktımki yorumlar sürüsüne bereket xd3.en sevdiğin 5 blog:mutluperi012, edakiz10, songena, elanurkiz, candydoll (ama gitti) :( 4.blogcudaki dostların? mutluperi012, aybora66, gulceylehsm,edakiz10, songena5.beni nasıl tanıyorsun ve sana soran olunca nasıl tanıtırsın? seni çok seviyorum ve beni sobeledigin için sana teşekkür ediyorum sen...

isteklerimi değiştirdim

bundan sonra:giriş tablosuçıkış tablosubannerblog seti yapıyorum  :) artık msb büyüyor...

msb, 4/b'li öğretmenlerin asker öğretmenliği için çalışma ya

memur sen genel başkanı ahmet gündoğdu, memur-sen genel mevzuat ve toplu görüşme sekreteri hacı bayram tonbul, genel sekreteri halil etyemez ve izmir şube başkanı abdurrahim şenocak milli savunma bakanı vecdi gönül’ü makamında ziyaret etti.ahmet gündoğdu, ziyarette sözleşmeli öğretmenlerin askerlik durumunu gündeme getirerek, sözleşmeli öğretmenlerin de kadrolu öğretmenler gibi asker öğretmen olarak askerlik yapmalarını istedi.milli savunma bakanı vecdi gönül, talebi olumlu bularak, bu yönde bir çalışma yaptıklarını açıkladı. gönül, sözleşmelilerin kadrolu öğretmenlerde olduğu gibi asker öğretmen olarak görev yapabilmeleri konusundaki çalışmayı yakın...

msb'nin anlamı

arkadaşlar blogumun ismi biliyorsunuzki msb,ama bu ad asla ve asla milli savunma bakanlığından gelmemiştirblog sahibinin ismi merve sıla boztepe olduğun danismin baş harfleri konulmuşturasla ve asla milli savunma bakanlığı değildir....

!!!!ben!!!!

benim adım sıla, 11 yaşındayım izmirde doğdum, rap ve rock hastasıyım sitemede herkesi beklerim ************************rocper sıla*******************************...

:eğlence:

 benim herif yapmazmeşhur bir televizyon kanalı her ülkeden bir kadın seçerek karı-koca aldatması üzerine bir araştırma yapmak için soru sorarlar..soru şu : kocanızı başka bir kadınla yakalarsanız ne yaparsınız ? işte çeşitli cevaplar..isveçten katılan kadın : - benim neyimi beyenmedin diye sorardım..der.rusyadan katılan kadın : - hiçbişey sormam ve direk evi terk ederim..der.fransadan katılan kadın : - sevgilime gider beni teselli etmesini söylerim..der.italyadan gelen kadın : - kadını öldürürüm..der.yunanlı kadın : - kocamı da onunla yatan karıyı da öldürürüm..demiş.ispanyol kadın : - kocamı alnından vururum..der.türkiyeden katılan kadın : - benim herif yapmaz..der.------------------------...

msb müsteşar tedarik ve inşaat yardımcılığı'na bağlı birimle

msb inşaat emlak ve nato enfrastrüktür dairesi başkanlığı msb iç tedarik dairesi başkanlığı (ihaleler) msb dış tedarik dairesi başkanlığı (ihaleler) msb fiyat ve maliyet analiz grup başkanlığı başkanlığı f-16 sistem yönetim dairesi başkanlığı msb tedarik ve koordinasyon şubesi müdürlüğüsavunma sanayi müsteşarlığı türk savunma sanayi ürünler kataloğu 2007-2008...

msb müsteşar teknoloji ve koordinasyon

msb teknik hizmetler dairesi başkanlığı msb arge ve teknoloji dairesi başkanlığı msb kalite yönetim dairesi başkanlığı savunma sanayi dış ilişkiler dairesi başkanlığı msb savunma sanayi ve teknoloji eğitim merkezi komutanlığı...

msb müsteşar idari yardımcılığı'na bağlı birimler

msb - askeralma dairesi başkanlığı (asal)msb personel dairesi başkanlığı msb seferberlik dairesi başkanlığı msb askeri adalet işleri başkanlığı (asad) msb askeri adalet teftiş kurulu başkanlığı msb sağlık dairesi başkanlığı msb ilaç fabrikası komutanlığı msb avrupa birliği muktesebatı şubesi müdrürlüğü...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !