× "

msn üyelik açma

" arama sonuçları

msn de bilmedikleriniz

1-eski msninizdeki kişileri yeni msninize ekleme yeni msn alanlar eski msn ininizde çok kisi varsa tek tek eklemekle ugrasmayın eski kisi listenizi silmediyseniz o kisi listenizi yeni kisi listenize oldugu gibi ekleyebilirsiniz nasıl mı anlatıyım önce eski msn adresinizle oturum açın sonra kisiler/kisi listesini kaydet e tıklayın sonra dosyayı kolay bulunabilinecek bi yere örnek masaüstü veya belgelerim e kaydedin sonra dier msn adresinizle oturum açın kisiler menüsüne gelin dosyadan kisi alı seçin kaydettiiniz dosyayı seçin art1k kisiler otomatik olarak alınır ve kisi listenize eklenir 2-meşgul durumunun bilmediğimiz yönleri çevrimiçi, meşgul, hemen dönecek, dışarıda, telefonda, öğle yem...

mig33 de msn acma ve mıg33 buyrun<<

mig33 işte arkadaşlar umarım işinize yarar mig33 indiriliyor... ayarlar.. menü/bağlantı/data iletişimi/data hesapları/yeni hesap/ekle/gprs data isim: internet apn: internet kullanıcı kimliği: boş şifre: boş -> kaydet menü/bağlantı/internet ayarları/internet profilleri/yeni profil/ekle isim: internet kullanılan hesap: internet -> kaydet ayarlar -bağlantı- java ayarları - kullanılan hesabı -internet seçin mig33 ayarları once uye olmanız gereklı mıg33 acınca username passward gırın ve ılk secenegı secın daha sonra cep numaranısı yazmanız gereklı numaranızın basına 90 koyun daha sonra telefonunuza mig33 uyelık ısmınız ve parolanız gelecek mig33 u tamamen actıktan sonra...

msn güvenliği için altın kurallar

msn güvenliği için altın kurallar 1. evde ve kafede dikkat etmeniz gerekenler (*) mail okurken dikkatli olun! size mail gönderenler, eğer sizin izin verilenler listenizde değilse ya da hotmail tarafından sakıncalı görüldüyse, mailinizi açtığınızda bir uyarı iletisi alırsınız ve mail tam olarak görüntülenmez. bunun nedeni, kötü amaçla mail gönderen kişilerin önüne geçmek, aktif içeriklerin önüne geçmektir. aktif içerik nedir? açtığınızda kişisel bilgilerinizi çalabilecek, hakkınızda bilgi toplayabilecek, gönderen kişiye maili okuduğunuza dair rapor gönderebilecek özellikler tanıyabilen maillerdir. bu bilgileri çalmak i...

msn güvenliği için altın kurallar

1. evde ve kafede dikkat etmeniz gerekenler(*) mail okurken dikkatli olun! size mail gönderenler, eğer sizin izin verilenler listenizde değilse ya da hotmail tarafından sakıncalı görüldüyse, mailinizi açtığınızda bir uyarı iletisi alırsınız ve mail tam olarak görüntülenmez. bunun nedeni, kötü amaçla mail gönderen kişilerin önüne geçmek, aktif içeriklerin önüne geçmektir.aktif içerik nedir? açtığınızda kişisel bilgilerinizi çalabilecek, hakkınızda bilgi toplayabilecek, gönderen kişiye maili okuduğunuza dair rapor gönderebilecek özellikler tanıyabilen maillerdir. bu bilgileri çalmak için dış grafikler kullanılır. bu nedenle hotmail, bö...

msn hakkında

                      1-eski msninizdeki kişileri yeni msninize ekleme yeni msn alanlar eski msn ininizde çok kisi varsa tek tek eklemekle ugrasmayın eski kisi listenizi silmediyseniz o kisi listenizi yeni kisi listenize oldugu gibi ekleyebilirsiniz nasıl mı anlatıyım önce eski msn adresinizle oturum açın sonra kisiler/kisi listesini kaydet e tıklayın sonra dosyayı kolay bulunabilinecek bi yere örnek masaüstü veya belgelerim e kaydedin sonra dier msn adresinizle oturum açın kisiler menüsüne gelin dosyadan kisi alı seçin kaydettiiniz dosyayı seçin art1k kisiler otomatik olarak alınır ve kisi listenize eklenir 2-...

msn hakkında ilginç bilgiler

1-eski msninizdeki kişileri yeni msninize eklemeyeni msn alanlar eski msn ininizde çok kisi varsa tek tek eklemekle ugrasmayın eski kisi listenizi silmediyseniz o kisi listenizi yeni kisi listenize oldugu gibi ekleyebilirsiniz nasıl mı anlatıyım önce eski msn adresinizle oturum açın sonra kisiler/kisi listesini kaydet e tıklayın sonra dosyayı kolay bulunabilinecek bi yere örnek masaüstü veya belgelerim e kaydedin sonra dier msn adresinizle oturum açın kisiler menüsüne gelin dosyadan kisi alı seçin kaydettiiniz dosyayı seçin art1k kisiler otomatik olarak alınır ve kisi listenize eklenir2-meşgul durumunun bilmediğimiz yönleriçevrimiçi, meşgul, hemen dönecek, dışarıda, telefonda, öğle yemeğinde, &cce...

msn güvenlik

güvenlik uyarıları son zamanlarda şifresini çaldıran kullanıcı sayısında büyük bir artış oldu.bu nedenle lütfen aşağıdaki uyarıları dikkatlice okuyalım..email adresinize gelen mesajlara dikkat!aşağıdaki örneklerdekine benzer emaili  alan kişi tereddüt etmeden kendi elleri ile kullanıcı adı ve şifresini bu kişilere vermektedir.örnek aldatma 1-----------------------------------------------------------tebrik ederiz...cikcik.com dan 3 ay sınırsız süper üyelik kazandınız..aşşagıdaki linki tıklayarak üyeliginizi onaylatın..........................--------------------------------------------------------------kullanıcı bilgi@cikcik.com veya benzer bir adresten bir email almıştır.fakat bu email aslında bizim tarafımızdan gönderilmemiştir. bazı programlar vasıtası ile (ve malesef bazı smtp ser...

msn'in bilmediğiniz özellikleri...ben biliyorum diyorsanız y

bildiğimiz gibi msn messengerın binbir çeşit özelliği bulunmakta.işte bu özelliklerden bildiğimiz kadarı burada yazılmakta. msn mesengerin bu yönlerini biliyormuydunuz?     1-eski msninizdeki kişileri yeni msn'ye ekleme yeni msn alanlar eski msn ininizde çok kisi varsa tek tek eklemekle ugrasmayın eski kisi listenizi silmediyseniz o kisi listenizi yeni kisi listenize oldugu gibi ekleyebilirsiniz nasıl mı anlatıyım önce eski msn adresinizle oturum açın sonra kisiler/kisi listesini kaydet e tıklayın sonra dosyayı kolay bulunabilinecek bi yere örnek masaüstü veya belgelerim e kaydedin sonra dier msn adresinizle oturum açın kisiler menüsüne gelin dosyadan kisi alı seçin kaydettiiniz dosyayı seçin art1k kisiler otomatik olarak alınır ve kisi listenize eklenir.     ...

msn ile ilgili yamlar derlemeler

arkadaşlar forumda zaten verilmiş hemen hepsi ben hepsini toparlamak istedim olmayanlarıda uplade ettim ve sizle paylaşmak istedim..!!! arkadaşlar bazı programlar bilgiler eklentiler verilmişse baştan özürdiliyorum ... windows live messenger 8.1 final türkçe (8.1.0178.00)..son sürüm!!! windows live messenger'ın son sürümü olan live messenger 8.1 final türkçe (8.1.0178.00) cikmis arkadaslar kendi sitesinden download edebilirsiniz direk download linki: http://g.msn.com/8reen_us/tr/ınstall...ssenger_dl.exe plus live! ile uyumludur coklu oturum acma yamasi: http://www.speedyshare.com/732368191.html windows live messenger 8.1 uyumlu mess patch icin http://www.speedyshare.com/354290659.html msn resim çalma msn de resim çalmak için ideal ve basit bir program,sadece avatar ve ya resimler değil...

mesaj konusu: msn hakkında devamlı güncellenecektir dedim we yap

arklar elimden geldikçe butun programları bulmaya calıştım we hepsini burda topladım buyrunn...!!! arkadaşlar forumda zaten verilmiş hemen hepsi ben hepsini toparlamak istedim olmayanlarıda uplade ettim ve sizle paylaşmak istedim..!!! arkadaşlar bazı programlar bilgiler eklentiler verilmişse baştan özürdiliyorum ... windows live messenger 8.1 final türkçe (8.1.0178.00)..son sürüm!!! windows live messenger'ın son sürümü olan live messenger 8.1 final türkçe (8.1.0178.00) cikmis arkadaslar kendi sitesinden download edebilirsiniz direk download linki: http://g.msn.com/8reen_us/tr/ınstall...ssenger_dl.exe plus live! ile uyumludur coklu oturum acma yamasi: http://www.speedyshare.com/732368191.html windows live messenger 8.1 uyumlu mess patch icin http://www.speedyshare.com/354290659.html msn...

msn hakkında herşey burada

burada ne ararsanız bulacaksınız büyük bir ihtimalle. sizler için hazırlanan güzel bir arşiv. bazıları forumlarda vardır belki ama burada fazlası var! msn ve mesengerler için göz kırpmaları, oyunlar, nickler, msn programları, msn için webcam programları, çalınan msn nizi geri alma ve msn güvenliği yani kısaca herşey winampda çaldığını dinlet: http://www.msnturkey.com/msn_winamp_ne_dinliyorum.asp karşındaki kullanıcıya müzik dinlet: http://www.msnturkey.com/muzik_dinletme.asp msn de aynı anda birçok pencere açma: http://www.msnturkey.com/fazla_acilir_pencere.asp birden fazla msn açma: http://www.msnturkey.com/fazla_msn_acma.asp webcam de kafanın üstünde kalpler uçsun: ( tavsiyem ) http://rapidshare.de/files/8516920/s..._beta.rar.html msn de mikrofondaki ses,n, değiştir: http://ww...

bildiğimiz gibi msn messengerın binbir çeşit özelliği bulunmakta

bildiğimiz gibi msn messengerın binbir çeşit özelliği bulunmakta.işte bu özelliklerden bildiğimiz kadarı burada yazılmakta. msn mesengerin bu yönlerini biliyormuydunuz?     1-eski msninizdeki kişileri yeni msn'ye ekleme yeni msn alanlar eski msn ininizde çok kisi varsa tek tek eklemekle ugrasmayın eski kisi listenizi silmediyseniz o kisi listenizi yeni kisi listenize oldugu gibi ekleyebilirsiniz nasıl mı anlatıyım önce eski msn adresinizle oturum açın sonra kisiler/kisi listesini kaydet e tıklayın sonra dosyayı kolay bulunabilinecek bi yere örnek masaüstü veya belgelerim e kaydedin sonra dier msn adresinizle oturum açın kisiler menüsüne gelin dosyadan kisi alı seçin kaydettiiniz dosyayı seçin art1k kisiler otomatik olarak alınır ve kisi listenize eklenir.     ...

msn ile ilgili herşey...

msn ve msn spaces msn'e smiley, ifade, avatar, resim, harf ve kelime ekleme outlook express (e-posta) ayarları msn oyunları *** sitenize ekleyin *** sitene ekle sitenizin ve blogunuzun kaçpara ettiğini ögrenin forum nedir? nasıl yapılır? foruma yazı resim avatar eklemek bedava forum nasıl açarım forumda imza nedir? nasıl eklenir? pm nedir? ne işe yarar? forum kuralları nedir? nelere dikkat edilmelidir? rapidshare.de upload-download sitesi kullanımı.. forumda moderator nasıl olunur? şartları nelerdir? başvurular nasıl yapılır? forum avatarı nedir? nasıl ekenir? forum ünvan-rütbe hakkındaki bilgiler.. *** blog yapımı *** sitenize msnweb indeksi ekleyin bütün nokia cep telefonu modelleri ve özellikleri nokia 6290 modeli yeni telefonu ve özellikleri so...

msn messenger hakkında biraz bilgi ve bilinmeyenleri

  msn messenger hakkında biraz bilgi ve bilinmeyenleri    bildiğimiz gibi msn messengerın binbir çeşit özelliği bulunmakta.işte bu özelliklerden bildiğimiz kadarı burada yazılmakta. msn mesengerin bu yönlerini biliyormuydunuz??1-eski msninizdeki kişileri yeni msn'ye eklemeyeni msn alanlar eski msn ininizde çok kisi varsa tek tek eklemekle ugrasmayın eski kisi listenizi silmediyseniz o kisi listenizi yeni kisi listenize oldugu gibi ekleyebilirsiniz nasıl mı anlatıyım önce eski msn adresinizle oturum açın sonra kisiler/kisi listesini kaydet e tıklayın sonra dosyayı kolay bulunabilinecek bi yere örnek masaüstü veya belgelerim e kaydedin sonra dier msn adresinizle oturum açın kisiler menüsüne gelin dosyadan kisi alı seçin kaydettiiniz dosyayı seçin art1k kisiler otomat...

msn ve blogcu araçları

google adsense ile websitenizden para kazanın msn ve msn spaces 28/11/2006 sitenizin tüm kazanç potansiyelini keşfedin. sitenize trafiği arttırın. google adwords ile reklam verin picasa ile resimler sizin kontrolünüzde artık sitene google arama motoru ekle msn gif, smil ve avatarlari msn harfleri -renkli - hareketli - şekil sekil msn icin gif, smil, avatar, sekilli yazi ve ifadeler  *** pc ve internet *** *** msn genel *** *** msn oyunları *** *** msn harfler *** *** blog yapımı *** *** sitenize ekleyin *** *** nick *** *** msn avatarları - ifadeleri - *** *** msn ifadeleri *** msn messenger bilinmeyenleri *** msn spaces *** bedava melodi, logo, avatar galatasaray avatarları fenerbahçe resimleri msn ifadeleri hemde binlerce msn isim o...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !