× "

orkit numaraları

" arama sonuçları

kadınlar neden orkid kullanır

kadınlar neden orkid kullanır bu soruya karşın internette birinin verdiği cevap hoşuma gitti ve sizle paylaşmak istedim. soru :kadınlar neden orkid kullanır cevap: ilk çıktığı zaman bayanların utana sıkıla istediği.şimdi ise erkeklerin bile ya bizim hatuna bir orkid diye rahatlıkla söylediği kadın bağı.pazarda lider durumdadır.   peki sizce kadınlar neden orkid kullanır ?   kadınlar neden orkid kullanır,orkid nedir,orkid kullanmak,kızlar neden orkid kullanır,orkit nedir,orkit ne işe yarar ...

+++++++++++++aman beyler dikkat

ateşli bir köy çocuğu şehrin en büyük marketinde işe başvurur. dünyanın bu en büyük alışveriş merkezinde herşey ama herşey satılmaktadır. patron sorar: - daha önce hiç satıcılık yaptın mı?- evet köyümde bu işi yaptım. patronun gözü çocuğu tutar:- iyi, yarın başlıyorsun. ertesi gün akşam olur ve patron çocuğu karşısına alır; - evet, bugün kaç satış yaptın??- bir!- ne bir mi? diğerleri 20-30 satış yaptılar, nasıl bir? kaç dolar tuttu peki? - 320.334 usd dolar?.patron şaşırır ve sorar: - nasıl becerdin bunu?- adama başta küçük boy bir olta, sonra orta boy ve sonra da büyük boy bir olta sattım. adama nerede balık tutucağını sordum. kıyıda diyince bir tekneye iht...

12 eylül anıları/nuray çamlı maraşlı/ diyarbekir zindanın da kad

bilirim; her dili,bir başka dile  çevirmek mümkündür elbette ama diyarbekir zindanının tek dili var  dı ; o'da ? kürtçe !!!oturan adam diyarbekir    zindanında    kadın   olmak ?nuray çamlı maraşlı <!-- /* font definitions */ @font-face {font-family:"cambria math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:1; mso-generic-font-family:roman; mso-font-format:other; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:0 0 0 0 0 0;} @font-face {font-family:calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1073750139 0 0 159 0;} @font-face {font-family:tahoma; p...

erkekler regl olursa :))

erkekler regl olursa :))osman abi sen hangisinden kullanıosun kanatlı mı+erkek adam kanatlı kullanmaz haşim! -aysel!+noldu hikmet-ben bu ay geciktim ya+ayy napıcaz-abi herşeye sinirleniyosun ya sen böyle degildin+ya kusura bakma murat ilk günüm be karnım ağrıyo-abi manyak mısın niye beyaz tayt giydin+ne bilim hocam bunun reklamlarında hep beyaz tayt giyiyolar -fethi abi akşama halı saha maçı var+ben gelemem yeğen-neden abi+malum günümdeyim-olsun abi orkit halı saha çıkmış, ondan kullanırsın+hmm iyiyimiş + necati abi. o reklamdaki sıvılar var ya.. niye mavi. yoksa bende bi sorun mu var abi.- bilemiyorum recep.. ben de yeniyim bu konularda.. -hasan yaklaşsana yanıma ne iki büklüm oturuyosun,gel bak yeni kombinezon aldım+necla uzak dur muayyen ...

reklâm şirketlerine...

reklÂm şirketlerine reklÂmları izlemediğimizi söylemeyin, onlar bizi izliyor sanıyor ! hatta ve hatta reklamı veren şirkete hiç bahsetmeyin, onlar da bizi izliyor ve koşa koşa gidip satın alıyor sanıyor. hiç bir yere ayrılmayın, konumuz reklamlar. fazla örneklemeyeceğim, mesela orkid reklamı, sizce mazbut bir aile bu reklamı merakla izler mi; kaldı ki geleneklerine bağlı türk halkı, kızlarını özenle yetiştirip namuslarını silah gücü ile korurken, orkid reklamı zaplanır mı? zaplanır tabii ki de. hem de evin babasının küfür dolu sövgüleriyle zaplanır. tecrübeyle sabittir. üstelik regl olmak bir hadisedir, halk arasında bir tür kirliliktir. kadınlar bi’ kirlenir bi’ temizlenir, bi’ melektir bi’ şeytandır; aç kapa artema... daha da üstelik, ilk erkekliğin şa...

önde:))

18 delikli, çok büyük bir golf kulübünde oyuncumuz, kaçıncı delikte olduğunu şaşırır..az ilerde, oyuna kendinden önde başlayan kadın oyuncuya yanaşır;— şeyy. kaçıncı delikte oynadığımı şaşırdım da.— ben 7'nci delikte oynuyorum, siz benden bir delik geride başladığınıza göre, 6'da olmalısınız bayım!.adam teşekkür eder, oyununa geri döner. bir süre sonra, yine kaçıncı delikte kaldığını şaşırır. aynı bayana koşar.— ben 14'üncü delikteyim, sizde benden bir delik geridesiniz yani 13'tesiniz bayım!sonunda oyununu bitiren adam, kulübün barında kendine yardımcı olan kadını görür ve yanındaki boş olan tabureye oturur;—tekrar teşekkürler! size bir içki ısmarlayabilir miyim?laf lafı, laf kapıyı açarken, adam kadına;— mesleğinizi sorabilir miyim?— sa...

önde:))

                                 18 delikli, çok büyük bir golf kulübünde oyuncumuz, kaçıncı delikte olduğunu şaşırır..az ilerde, oyuna kendinden önde başlayan kadın oyuncuya yanaşır;— şeyy. kaçıncı delikte oynadığımı şaşırdım da.— ben 7'nci delikte oynuyorum, siz benden bir delik geride başladığınıza göre, 6'da olmalısınız bayım!.adam teşekkür eder, oyununa geri döner. bir süre sonra, yine kaçıncı delikte kaldığını şaşırır. aynı bayana koşar.— ben 14'üncü delikteyim, sizde benden bir delik geridesiniz yani 13'tesiniz bayım!sonunda oyununu bitiren adam, kulübün barında kendine yardımcı olan kadı...

arkadaş

ver o sımsıcak eliniyüreğindeki sevgiyi verircesineöyle anla okadar düşünkü ve isteki benisanki bir dost değilde nutelleyı ve kızarmış ekmeği severcesinebirbirimize saygı duyalım sevelim koruyalımhep güzel anlaşalım ve hep birlikte olalımartık sözler bitsin hareketler bile yetsinorkit reklamındaki kızlar  gibiöyle bir çift olalım kikızarmış ekmek üstündeki nutella ve kaymak gibi ...

ridvanin kardeslerinin ismi nedir?

ridvanin kardeslerinin ismi nedir?cevap: ridtwo rid threedusunce suc olmasin kalkinca suc olsundegirmen=onlarin adamlarihavada ucan yesil zeytine ne denir?havada ucan yesil zeytin.yerde gezinen siyah zeytine ne denir?havada ucan yesil zeytinin golgesiwolswogen pasat sahsi oynama!bir aile hep patates yiyormus. bir gun kapi calmis kim gelmis ginabi elma diskoya neden gitmis?cwp:kurtlarini dokmek icinkostebekler ben beklememyikanan ton'a ne denir? cvp: washingtonbiz sade vatandasiz zenciler kakaolumuazzez abaci neden cok mutluymus?bu aksam huzunleri evdebirakmis.bilen ordeklere ne denir? yanit:blendaxhep donen ordege ne denir? yanit:firildakrobin hood okunu atacakken yaliyormus neden ? cevap:yayla lezzet testi yapiyormus da ondanpeki escinsel kertenkeleye ne denir? cevap:kertoscetvelle ci...

yazım (imlâ) kılavuzu - o harfi (2)

yazım (imlâ) kılavuzu - o harfi (2) oralı oramiral,-li oramirallik,-ği oran oran dışı orangutan oranla oranlama oranlamak oranlı oransız oransızlık,-ğı orantı orantılı orası oratoryo ordinaryüs ordinat ordino ordonat ordövr ordu ordu ordubozan ordubozanlık,-ğı orducu ordu evi ordugâh orfoz org organ organ aktarımı organik,-ği organik kimya organik kütle organizasyon organizatör organize etmek organize sanayi,-i organizma organlaşma organlaşmak organlık,-ğı organ nakli organtin organze orgazm orgcu orgeneral,-li orgenerallik,-ği ...

ahretlik

                                                      ahretlik                                                                               &n...

bir garip eylül ayı hesap dökümü

  top 50 / 109 toplam arama girdileri # hıt'ler arama kelimeleri 1 40 16.74% fiat albea reklam müziği 2 28 11.72% fiat albea reklamı 3 11 4.60% anonymous 4 8 3.35% dehşet fotolar 5 7 2.93% fiat albea reklam 6 5 2.09% albea reklam müziği 7 5 2.09% bayrak gifleri 8 4 1.67% fiat albea reklam şarkısı 9 3 1.26% albea reklamı 10 3 1.26% ana bacı muhabbetleri 11 3 1.26% fiat albea reklam filmi 12 3 1.26% fiat albea reklami 13 3 1.26% fiat albea reklamları 14 3 1.26% medyum memiş 15 3 1.26% meryem ana yangin 16 2 0.84% albea reklam 17 2 0.84% albea reklam şarkısı 18 2 0.84% dengesizmisin evet msn resim 19 2 0.84% fiat albea reklam kilibi 2...

komikresimler 1201-1220

adamına göre muamele türk şoförü tüpçü kovalamaca kolay gelsin çiçekle poz at kazası olumlu küresel ısınma özel okul sadık köpek yolda külota orkit fermuarı açık unutmak sigara bahtsız aıdslı bedevi karıların seni aldatıyor alacak-verecek ses sistemi park derdi yok uzun araba uzun araba ses sistemi önceki resimler | sonraki resimler...

yazı

*adamın biri klozete atlamış neden?çünkü kendini bir bok zannetmiş.*tem otoyoluna muz düşerse ne olur? cevap temmuz .*kırmızı mendil mavi denize düşerse nolur ? ıslanır.*çiçeğin biri solmuş diğeride sağmış.*bir şef varmış, ismi tali'ymis.buna şeftali diyolarmış.bir gün evine gitmişler şefin.karısı r harflerini söylemiyomuş ,buyrun ben kayısıyım demis.*aşkın gözü körmüş duvara çarpıp ölmüş.*a1018 , ablan 20.*adamın biri hep ekmek çarpsın diye yemin ediyormuş.bir gün adama ekmek kamyonu çarpmış,ölmüş.*adamın biri cinmiş karısıda tekila.*uçak düşmüş.ama kimse ölmemiş.neden?çünkü,uçak pamukbank'ın üstüne düşmüş.*suya rakı katarsan ne olur? cevap:su sarhoş olur.*gözün aydın kullağın mersin.*öğretmen gelmemiş (sınıf başkanı)-numarası kaç?*kadının biri yolda giderken hamile kalmış neden?c...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !