× "

pamukkaleyi araştır

" arama sonuçları
bravo !

bravo !

pamukkaleyi duymayanız yoktur heralde ? bende bundan yaklaşık 10 gün önce pamukkaleye gittim ve gerçekten bravo dedim.birkaç sene önce haberlerden ''pamukkalemiz elden gidiyor ! ''  haberlerine rastlamak mümkündü. ancak şimdi bu ve bunun benzeri haberler göremiyoruz.tabi görmemizde saçmalık olurdu çünkü denizli belediyesi gerçekten çalışmış.melihh.blogcu.com.eskiden yol olan yerlere filan pamukkale sularını sarmışlar ve büyük bi alan traverten olmuş.hemde eskisi gibi pis ve kirli travertenlerde deil. bravo denizli belediyesi !...

güzel hatıralar

nasıl unuttun bilmem,güzel hatıralarısiliverdin kafandan hiç yaşanmamış gibi.urla gecelerini, alanya akşamlarını,bodrumu, pamukkaleyiya izmir fuarında giydiğin gelinliği ?nerde şimdi o sevgi dolu yıllar ?bir bencillik sardı;yer yok bana artık taşlaşmış yüreğinde.olsun: ben şimdi, anıları yaşıyorumo güzel yılları şiirlere taşıyorum.                                      her hecesiduygu dolu                                 &nbs...

ılıcalı karateciler madalya ile döndü

16. geleneksel pamukkale karate turnuvasına 2 sporcu ile katılan ılıcalı karateciler, şampiyonada bir 3.lük elde etti. karate hocası halil akgün, pamukkale turnuvasına katılmalarını sağlayan ılıca belediyesine teşekkür etti.         23 ilden 822 sporcunun katılımıyla gerçekleştirilen 16. geleneksel pamukkale karate turnuvasına ılıca´dan 2 sporcunun katıldığını belirten karate antrenörü halil akgün ”turnuvada ayşe şahin ve ali şahin isimli sporcularımız ılıca´yı temsil ettiler. 35 kiloda ali şahin turnuvada 3.lük elde ederek büyük bir başarıya imza attı. ılıca belediyesinin sağladığı imkanlarla turnuvaya katılan sporcularımız şampiyonanın ardından karahayıt ve pamukkaleyi gezme imkanı ...

hava sıcaklığınını geceleri eksi

muradiye şželalesi dondunbsp;seracettin seçkin/muradiye (van), (dha)vanın muradiye ilçesinde bulunan muradiye şželalesi, aşırı soğuklar nedeniyle dondu. yazın ayrı güzelliği bulunan muradiye şželalesi, kışın da buz sarkıtlarıyla pamukkaleyi andırıyor.muradiye ilçesine 8 kilometre uzaklıkta bulunan ve yaz aylarında ihtişamlı görüntüsüyle yerli ve yabancı turistlerin uğrak yeri olan muradiye şželalesi, aşırı soğuklara yüzünden dondu. hava sıcaklığınını geceleri eksi 20 dereceye kadar düşmesi sonucu, 20 metre yüksekliğe sahip olan şelale, buz sarkıtları ve pamukkaleyi andıran görüntüsüyle büyülüyor.vatandaşlar, ihtişamlı görüntüsüyle yaz aylarında yerli ve yabancı turistlerin uğrak mekanı olan muradiye şželalesinin buz tutmuş haliyle de ilgi odağı olduğunu söyledi....

sobelendim demek seven arkadaşlarımda varmış.

 sevgili arkadaşım zeynocan beni sobelemiş benim daha önce yaşadıgım yerler birincisi       kastamonu tosya çocuklugumun çok kısa bir süresi tosyada geçti     ikincisi   ısparta       üçüncüsü ise kırşehir kırşehiri hiç unutamam çok güzel anılarım var kırşehirle ilgili   2 tatil için gittigim yerler  ısparta egirdir istanbul vede  tosyanın yaylaları tekrar gitmek isterim        3yaşamakveya görmek istedigim yerler birincisi arabistana gidip hacı olmak isterim ikincisi   pamukkaleyi görmek isterim üçüncüsü ise japonyayı çok merak ediyorum       4  şu anda ev hanımıyım daha önce terzilik yaptım&nb...

sobelendim demek seven arkadaşlarımda varmış.

 sevgili arkadaşım zeynocan beni sobelemiş benim daha önce yaşadıgım yerler birincisi       kastamonu tosya çocuklugumun çok kısa bir süresi tosyada geçti     ikincisi   ısparta       üçüncüsü ise kırşehir kırşehiri hiç unutamam çok güzel anılarım var kırşehirle ilgili   2 tatil için gittigim yerler  ısparta egirdir istanbul vede  tosyanın yaylaları tekrar gitmek isterim        3yaşamakveya görmek istedigim yerler birincisi arabistana gidip hacı olmak isterim ikincisi   pamukkaleyi görmek isterim üçüncüsü ise japonyayı çok merak ediyorum       4  şu anda ev hanımıyım daha önce terzilik yaptım&nb...

gezi notları

konya15 günlük bir tatil rotamın ilk durağı olan konyadayım.allah kaza bela ve hastalık vermezse bolu,denizli,muğla ve ilçeleri,alanya'yı gezip fotoğraflama düşüncesindeyim.yorucu geçen bir eğitim-öğretim sezonunun sonunda biraz dinlenmek,gezip eğlenip güzel yerler görmek iyi gelecek.üniversiteyi konya da okumuştum.üniversitenin bitiminden tam 5 yıl geçti ve ben bu kadar uzun bir zaman aralığından sonra yeniden konyadayım.birçok şey olduğu gibi duruyor.ama açılan iş merkezleri,yenilenen yollar,farklı çevre düzenlemeleriyle karşılaşmış olmak bir yandan beni heyecanlandırdı.çünkü bir yere çok sonra tekrar geldiğinizde ve birşeylerin değişmiş olduğunu gördüğünüzde kendinizi o şehir kadar eski ve yaşlı hissediyorsunuz.burası önceden böyle değildi gibi cümlelerle şehrin değişimine tanıklık ...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !