× "

potasyumun zararları

" arama sonuçları

gazlı içeceklerin zararları

gazlı içeceklerin zararları nelerdir kolanın zararlı olduğu halk arasında bilinen bir gerçektir. fakat nasıl bir zarar verir, hangi hastalıklara neden olur biliyor muyuz? aslında yalnız kola değil diğer gazlı içeceklerde insan sağlığını tehdit eden zararlı içeceklerdir. peki ne zararları vardır açıklayalım. gazlı içeceklerin neden olduğu hastalıklar: kalp hastalıkları: gazlı içecekler, insan sağlığını tehtid eden zararlı içecekler, kalbimiz için de oldıkça tehlikelidir. yapılan araştırmalar gösteriyor ki; gazlı içecekler, yüksek dozda fruktozlu mısır şurubu içerir. bu madde, aynı zamanda kalp hastalıkları ve diyabete sebep olan metabolik rahatsızlık risklerini yüks...

cola vb gazlı içeceklerin vücuda zararları nelerdir ?

astım gazlı içeceklerde bulunan sodyum benzoat maddesi, hazır gıda sektöründe koruyucu antimikrobiyal madde olarak kullanılan ve ürünün raf ömrünü uzatan kimyasal bir tuzdur. bu madde potasyumun kullanabilirliğini düşürür. araştırmalara göre vücudun sodyum benzoata gösterdiği reaksiyonlar egzama, astım ve kurdeşene neden olabilir. diş rahatsızlıkları gazlı içeceklerde bulunan asit ve şeker, diş minelerini zedeler. oluşan diş çürükleri sinirlere, diş köküne veya dişin alt kısmında bulunan bölgeye ulaştığı zaman, dişözü dokusunun ölümüne sebep olabilir. bu rahatsızlık, hemen tedavi edilmediği takdirde diş ve diş eti apsesine yol a&cc...

karpuzun faydaları ve zararları

yaz sıcağında en lezzetli serinleme yollarından biri olan karpuzun birçok hastalığın deva olduğu ve iyi bir besin olduğu kesin. bazı zararları da olan karpuzun sağlığımızı etkileyen özellikleri neler? işte karpuzun zararları ve faydaları… kanser çeşitlerine karşı olan tedavi edici ve koruyucu etkisinin yanı sıra kalp fonksiyonlarının ve kan basıncının düzenlenmesine de yardımcı olduğu biliniyor. ayrıca karpuzun, bol miktarda c vitamini ve antioksidan özelliği ile çeşitli kanser türlerine karşı etkili olan beta-karoten içerdiğini belirten uzmanlara göre, içerdiği yüksek potasyumun da kalp fonksiyonlarının ve kan basıncının düzenlenmesine yardımcı oluyor. ayrıca karpuzun, bol miktarda c vita...

karpuzun faydaları ve zararları

yaz sıcağında en lezzetli serinleme yollarından biri olan karpuzun birçok hastalığın deva olduğu ve iyi bir besin olduğu kesin. bazı zararları da olan karpuzun sağlığımızı etkileyen özellikleri neler? işte karpuzun zararları ve faydaları…  kanser çeşitlerine karşı olan tedavi edici ve koruyucu etkisinin yanı sıra kalp fonksiyonlarının ve kan basıncının düzenlenmesine de yardımcıolduğu biliniyor. ayrıca karpuzun, bol miktarda c vitamini ve antioksidan özelliği ile çeşitli kanser türlerine karşıetkili olan beta-karoten içerdiğini belirten uzmanlara göre, içerdiği yüksek potasyumun da kalp fonksiyonlarının ve kan basıncı...

karpuzun faydaları ve zararları

yaz sıcağında en lezzetli serinleme yollarından biri olan karpuzun birçok hastalığın deva olduğu ve iyi birbesin olduğu kesin. bazı zararları da olan karpuzun sağlığımızı etkileyen özellikleri neler? işte karpuzun zararları ve faydaları…  kanser çeşitlerine karşı olan tedavi edici ve koruyucu etkisinin yanı sıra kalp fonksiyonlarının ve kan basıncının düzenlenmesine de yardımcı olduğu biliniyor. ayrıca karpuzun, bol miktarda c vitamini ve antioksidan özelliği ile çeşitli kanser türlerine karşı etkiliolan beta-karoten içerdiğini belirten uzmanlara göre, içerdiği yüksek potasyumun da kalp fonksiyonlarının ve kan basıncının d...

cep telefonunun zararları

beyin cep telefonlarının en yakın olduğu bölge başımız, dolayısıyla beynimiz. bu da beynin, gönderilen elektromanyetik dalgaları emmesine yolaçıyor. oysa beynin kendi içinde zaten dört ayrı elektromanyetik alan haritası var. bunlar birbirleriyle içiçe geçmiş biçimde çalışıyor ve sinyalleri aktarıyorlar. yani karmaşık bir düzen söz konusu. buna dışarıdan bir başka alan eklendiğinde, sinyaller gerçekten karmaşık bir hal alıyor. dolayısıyla beyin, vücuda yanlış sinyaller gönderebiliyor. dahası bu dalgalar, beyinde hücreleri çevreleyen bazı dokuları da olumsuz etkiliyorlar. sonuç, sinir sistemiyle ilgili hastalıklarda artış, hafıza zayıflaması, neurodejeneretif h...

alkollü içeceklerin vücuda zararları nelerdir

alkollü içkiler yüksek kalorili içeceklerdir. herhangi bir besin değeri yoktur. mayalanmış şekerli sıvılardan belirli yöntemlerle elde edilirler. 1 gram alkol 7 kcal verir. içkinin alkol oranına göre enerji değerleri farklılık gösterir. 100 cc enerji değerleri (kcal) rakı 335 viski 275 votka 263 rom 249 cin 231 vermut 167 şarap 85 bira vücut üzerindeki zararlı etkileri; sindirim sistemine etkisi: az miktarda alınan alkol mide sularının salgılanma hızını yükselterek iştahı artırır. bu nedenle şişmanlığa neden olur. uzun süre fazla miktarda tüketimi gastrit, pankreatit ve emilim bozukluklarına neden olur. sinir sistemine etkisi: kandaki alkol miktarının düzeyine göre, sıras...

potasyum fazlalığı ve zararları

potasyumun aşırı miktarda alınması başta böbrekleri ve kalbi etkiler ve kas zayıflığı, kalp çalışmasının ve ritminin bozulması gibi rahatsızlıklara neden olur. potasyum fazlalığı, potasyumun çeşitli nedenlerle aşırı miktarda alınması ya da böbrek hastaları ve ameliyat sonrası idrar azlığı gibi potasyum fazlasının yeterince uzaklaştırılamamasına neden olan durumlardan kaynaklanmaktadır. potasyum içeren besinler nelerdir? lahana, brokoli, pazı gibi yeşil yapraklı sebzeler, zeytin, balık, sarımsak, portakal suyu, patates, muz, hurma, incir, avokado, kayısı, badem, fındık ve süt ürünleri bol miktarda potasyum içeren besinler arasındadır.. günlük potasyum ihtiyacı: 1 yaşına kadarki bebeklerde günlük potasyum ihtiyacı ortalama 600 mg dır. 10 yaşına kadarki çocuklarda potasyum ihtiyacı 1000 ile...

cep telefonlarının zararları

cep telefonlarının en yakın olduğu bölge başımız, dolayısıyla beynimiz. bu da beynin, gönderilen elektromanyetik dalgaları emmesine yolaçıyor. oysa beynin kendi içinde zaten dört ayrı elektromanyetik alan haritası var. bunlar birbirleriyle içiçe geçmiş biçimde çalışıyor ve sinyalleri aktarıyorlar. yani karmaşık bir düzen söz konusu.buna dışarıdan bir başka alan eklendiğinde, sinyaller gerçekten karmaşık bir hal alıyor. dolayısıyla beyin, vücuda yanlış sinyaller gönderebiliyor. dahası bu dalgalar, beyinde hücreleri çevreleyen bazı dokuları da olumsuz etkiliyorlar.sonuç, sinir sistemiyle ilgili hastalıklarda artış, hafıza zayıflaması, neurodejeneretif hastalıklar (beyinde dejenerasyo...

cep telefonlarının zararları

beyincep telefonlarının en yakın olduğu bölge başımız, dolayısıyla beynimiz. bu da beynin, gönderilen elektromanyetik dalgaları emmesine yolaçıyor. oysa beynin kendi içinde zaten dört ayrı elektromanyetik alan haritası var. bunlar birbirleriyle içiçe geçmiş biçimde çalışıyor ve sinyalleri aktarıyorlar. yani karmaşık bir düzen söz konusu.buna dışarıdan bir başka alan eklendiğinde, sinyaller gerçekten karmaşık bir hal alıyor. dolayısıyla beyin, vücuda yanlış sinyaller gönderebiliyor. dahası bu dalgalar, beyinde hücreleri çevreleyen bazı dokuları da olumsuz etkiliyorlar.sonuç, sinir sistemiyle ilgili hastalıklarda artış, hafıza zayıflaması, neurodejeneretif hastalıklar (beyinde dejene...

cep telefonunun zararları

beyin cep telefonlarının en yakın olduğu bölge başımız, dolayısıyla beynimiz. bu da beynin, gönderilen elektromanyetik dalgaları emmesine yolaçıyor. oysa beynin kendi içinde zaten dört ayrı elektromanyetik alan haritası var. bunlar birbirleriyle içiçe geçmiş biçimde çalışıyor ve sinyalleri aktarıyorlar. yani karmaşık bir düzen söz konusu. buna dışarıdan bir başka alan eklendiğinde, sinyaller gerçekten karmaşık bir hal alıyor. dolayısıyla beyin, vücuda yanlış sinyaller gönderebiliyor. dahası bu dalgalar, beyinde hücreleri çevreleyen bazı dokuları da olumsuz etkiliyorlar. sonuç, sinir sistemiyle ilgili hastalıklarda artış, hafıza zayıflaması, neurodejeneretif h...

cep telefonunun zararları

<div><object width="420" height="339"><param name="movie" value="http://www.dailymotion.com/swf/x5uiwo" /><param name="allowfullscreen" value="true" /><param name="allowscriptaccess" value="always" /><embed src="http://www.dailymotion.com/swf/x5uiwo" type="application/x-shockwave-flash" width="420" height="339" allowfullscreen="true" allowscriptaccess="always"></embed></object><br /><b><a href="http://www.dailymotion.com/swf/x5uiwo">do pop corm with mobil phone</a></b><br /><i>by <a href="http://www.dailymotion.com/davidaubrun">davidaubrun</a></i></div>cep telefonunun zararlarını yetkililer tabiyki biliyorlar ama bunu açıklayamıyorlar çünki bu milyarlarca dol...

potasyumun faydaları

potasyum, vücuttaki su ve mineral dengesini koruduğundan, hayati öneme sahip bir mineraldir. ama gereken dozlarda almak kaydıyla. besinlerin hücre içine taşınması açısından, sinir sistemine mesaj taşınması için ,kalp ve kaslar için son derece önemlidir. potasyum eksikliği yorgunluk, kabızlık, bacak krampları ve kalp ritmi bozuklukları gibi rahatsızlıklara neden olur. potayumun faydaları ;* tansiyonu dengeler. * beyne oksijen taşıyarak zihin faaliyetlerini destekler.* alkolün, vücuttaki fazla suyun, şekerin ve tuzun vücuttan uzaklaştırılmasında görev alır.potasyumun fazlası da zararfazla miktarlarda alınan potasyum, böbrekler, kalp ve kas zayıflığı ve kalp ritminin boulmasına sebep olabilir. potasyum i&c...

cep telefonunun zararları

beyincep telefonlarının en yakın olduğu bölge başımız, dolayısıyla beynimiz. bu da beynin, gönderilen elektromanyetik dalgaları emmesine yolaçıyor. oysa beynin kendi içinde zaten dört ayrı elektromanyetik alan haritası var. bunlar birbirleriyle içiçe geçmiş biçimde çalışıyor ve sinyalleri aktarıyorlar. yani karmaşık bir düzen söz konusu.buna dışarıdan bir başka alan eklendiğinde, sinyaller gerçekten karmaşık bir hal alıyor. dolayısıyla beyin, vücuda yanlış sinyaller gönderebiliyor. dahası bu dalgalar, beyinde hücreleri çevreleyen bazı dokuları da olumsuz etkiliyorlar.sonuç, sinir sistemiyle ilgili hastalıklarda artış, hafıza zayıflaması, neurodejeneretif hastalıklar (beyinde dejene...

alkali metaller-alkolün zararları

alkolün zararları alkolün zararlarıaşırı alkol kullanımı önemli bir sosyal ve tıbbi sorundur. bir çok toplumda orta düzeyde alkol kullanımı kabul edilebilir. ancak aşırı alkol kullanımı karaciğer,pankreas,beyin ve dolaşım sistemine büyük hasarlar verir.beyin ve sinir sistemiaşırı alkol kullanımının beyin ve sinir sistemi üzerine önemli etkileri vardır. alkol geçici bir bellek kaybına da neden olabilir. gerek yeni içmeye başlayanlarda gerekse aşırı kullananlarda içtikleri dönemin tümünü ya da bir bölümünü unutmak sık görülen bir durumdur. aşırı alkol kullananlarda,içki bırakıldıktan sonra birkaç hafta süren geçici bellek kayıpları da görülebilir. ancak alkolden uzak durulduğunda bellek sorunları ortadan kalkabilir.aşırı alkol kullanımı uyku bozukluklarına ve bütün gece uyuduktan sonra bi...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !