× "

pullu oda takımı

" arama sonuçları
kasnak ile oda ve salon takımı

kasnak ile oda ve salon takımı

kasnak işi nasıl yapılır.. tutkal işi ile yaklaşık iki sene kadar önce tanıştım..önceleri yok artık daha neler gibi bi tepki verdiysemde,sonradan sonraya dikatimi çekmeye başladı..boncuklu,pullu olan çalışmalar hoşuma gitti hatta..sürekli öğrenmeye çalıştım bi dönem..ilk başta yaptıklarımın çok da muntazam olmayacağını bilerek başladım yapmaya..yaptıkça düzelecekti çünkü..bilirsiniz birazda el alışkanlığı ve el yatkınlığına bakar bu tarz işler.. malzemeside oldukça uygun geldi bana..gerçi kasnaklar için biraz zorlandım ama olsun.. belli bir zaman sonra eşimide bu işe teşvik ederek beraber çalışmaya başladık. öncelikle bu işi yapmayı düş&...

kasnak ile oda ve salon takımı

kasnak ile oda ve salon takımı

  kasnak işi nasıl yapılır..   tutkal işi ile yaklaşık iki sene kadar önce tanıştım..önceleri yok artık daha neler gibi bi tepki verdiysemde,sonradan sonraya dikatimi çekmeye başladı..boncuklu,pullu olan çalışmalar hoşuma gitti hatta..sürekli öğrenmeye çalıştım bi dönem..ilk başta yaptıklarımın çok da muntazam olmayacağını bilerek başladım yapmaya..yaptıkça düzelecekti çünkü..bilirsiniz birazda el alışkanlığı ve el yatkınlığına bakar bu tarz işler.. malzemeside oldukça uygun geldi bana..gerçi kasnaklar için biraz zorlandım ama olsun.. belli bir zaman sonra eşimide bu işe teşvik ederek beraber çalışmaya başladık. öncelikle bu işi yapm...

boncuklu yıldız oda takımı

üzerinde pulların olduğu bu yıldız oda takımı çivili kasnak üzerine iplerin bağlanması ve pulların üzerine yapıştırılması ile yapılıyor. ...

kasnakta oda takımı yapılışı örnekleri

çivili kasnak, çivili kasnak işi, çivili kasnakta oda takımı, çivili kasnakta oda takımı yapılışı kasnak işi salon takımı yapılışı, kasnak işi vitrin takımı, kasnakla yapılan oda takımları, kasnakla yapılan vitrin takımları, kasnaklı vitrin takımı, kasnakta oda takımı, kasnakta oda takımı yapılışı, kasnakta pul işi, kasnakta vitrin takımı, kasnakta vitrin takımı yapılışı, kasnakta yapılan vitrin takımı, kasnaktan vitrin takımı, pul işi vitrin takımı, tutkallı kasnak işi, tutkallı oda takımı, vitrin takımları kasnakta yapılan oda takımları, kasnakta oda takımı yapımı, kasnakta oda takımı modelleri, kasnakta yapılan oda takımı örnekleri, kasnakta yapılan kolay oda takımları ...

kasnakla yapılan pullu oda takımı

kasnakla yapılan pullu oda takımı evet arkadaşlar bu örtülerin yapılışını elbecerileri kategorisinde detaylı olarak anlatmıştım yapılışı için oradan fikir edinebilirsiniz. bu modelde ise naylon dantel ipi iki katlı olarak çivilerin etrafından geçireceksiniz. ...

kasnakta yapılan boncuklu oda takımı

  örgü dantel işine biraz ara verip bu harika oda takımları ile uğraşmanızı kesinlikle tavsiye ederim arkadaşlar yapımı oldukça zevkli sonuç ise ortada.bu modeller netten alıntıdır.oda takımı çivili kasnak ta yapılıyor.ben daha önceki yazımda nasıl yapıldığını detaylı olarak yayınlamıştım.beyaz kısımlar tutkal benim yayınladığımda ise tutkalların üzerine pul yapıştırılıyordu.hadi hatırlayalımmı nasıl yapılıyordu buradan buyrun. ...

<b>pullu oda takımı</b>

pullu oda takımı

buda kuzenimin kızı  ebru nun çeyizinden çok şık ve modern bir takım  yapılışı ilk sıra üç zincir bir dolgu kafes yapılacak ikinci sıra bir kafes boş yalnız ben üçkerede çıkıyorum dolgoları  ikinci dolguyu yaparken üçüncü çekimde pul arkadan alınıp araya sıkıştırılacak her kafesde sıra sonuna kadar devam edilecek üçüncü sıra boş kafes hep üzerine batarak yapılıyo tığ pulların altındaki ip  ile pulun arasından yukarı çıkacak düzgün durması için  birde pullar önce ipe dizilecek ...

kare oda takımı örneği

dantel örnekleri oda takımı kare · dantel salon takımı örneği 202 · firkete oda takımı modeller · kare · kare iğne oyası oda takımı örneği · kare oda takımı modelleri · kare oda takimi ornekleri · kare oda takımları · kare salon takımı dantel örnekleri · kare turk mutfak takimi ornegi · oda · oda takımı örnekleri kare · oda takımı örnekleri modelleri · pullu oda takım örnegi · tv5 sal modelleri · uzman tv 5 mille patik yapımı ...

oda takımı

2010 oda takimi ornekleri · açıklamalı kasnakta oda takımları · boncuk oda takımı yapılışı · boncukla yapılan oda takımları · boncukla yapılan yatak odası takımları · boncuklu oda takımı · boncuklu oda takımı modelleri · boncuktan iğne oyası oda takımları · bonçuktan yatak odası takımı yapılışı · cam boncuktan oda takımları nasıl yapılır · dantel anglez oda takımı yapılışı video · dantel ara takımları · dantel oda takım modelleri öğrenmek · dantel oda takımı örnekleri · derya baykal oda takımları · el işi görseli oda takımı · el işi pullu oda takımları · firkete işi oda takımı · halka ve boncukla yapılan oda takımları ö...

kasnakta pullu oda takımı

3ay önce başladım bazıları denemelerim ama onlarda güzel oldu evimde kullanıyorum. hediyelik yapıp götürdüm şimdi sipariş üzerine yapıp satmaya karar verdim bi kaç model daha yapıcam papatyalı felan değişik renklerde almak isteyen olursa tam oda takımı 6 parça peçete,bir adet şömentable,bir adet fiskos masa sı,bir adet uzun konsol olarak yapıyorum  sadece masa örtüsü yapabilirim  ben şimdilik bu kadarını yapıyorum isteğe göre eklerim yada çıkarırım bu şekilde fiyatı 100 tl  emin olunki çok zahmetli bir iş yaptığım ve denediğim diğer örnekleride koyacağım az pullu beyaz kurdeleli de yapacağım sırf pul da bakalım şimdiden bir tane müşterim var çok mutluyum daha ona başlam...

kasnakla yapılan pullu oda takımı

evet arkadaşlar bu örtülerin yapılışını elbecerileri kategorisinde detaylı olarak anlatmıştım yapılışı için oradan fikir edinebilirsiniz.bu modelde ise naylon dantel ipi iki katlı olarak çivilerin etrafından geçireceksiniz....

kasnakla yapılan pullu oda takımı

evet arkadaşlar bu örtülerin yapılışını elbecerileri kategorisinde detaylı olarak anlatmıştım yapılışı için oradan fikir edinebilirsiniz.bu modelde ise naylon dantel ipi iki katlı olarak çivilerin etrafından geçireceksiniz....

pullu oda takımı yapılışı

evet hanımlar böyle allı pullu oda takımları,fiskos örtüleri yapmak isterseniz malzemeler heryerde bulunabilecek cinstenişte malzemeler:parlak simli iplerçividört eşit boyda çıtaplastik tutkal ve pullaryapılışı ise:ilk önce dört eşit tahta parçamızı (eşimize) :) birleştittirip üzerine eşit aralıklarla çivilerimizi çaktırıyoruz.daha sonra simli iplerimizi yukarıdan ve yanlardan olmak üzerine resimdede görüldüğü gibi bağlıyoruz.iplerimizin üzerine yine eşit aralıklarla tutkalımızı sürdükten sonra,üzerlerine pullarımızı yapıştırıyoruz ve bütün pullarımız bitince bu harika örtülerin sahibi oluyoruz:)yapımı bence çok kolay ve eğlenceli kesinlikle dene...

pullu oya örneği

      son yaptığım oya örneği bu örneği netten buldum şimdi hangi siteydi hatırlamıyorum  uzun zaman önce almıştım bulunduğum yerde istediğim herşeyi bulamadığım için bir türlü yapamamıştım ama en sonun tuhafiyemize bu pullardan gelince bitmeden alıp yaptım aynı oya örneğiden üç tane yaptım hepsi aynı renklerde annem, kayinvalidem ve gelinimizin annesi için. örtüde pullu model olanlarından seçtim  ışıl ışıl oldu kolay vede çabuk bir oya örneği yanlız en alt suyunu gitmek biraz zor oluyor oda örtü pullu olduğu için ve pullar çıkmıyor tığlada pula batmak biraz zor oluyor bunun dışnda çok zevkli ve sizi sıkmıyacak bir model....

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !