× "

sağol nasıl yazılır

" arama sonuçları
yol parası , gerçek yaşanmış bir hikaye, roman yazılır bu hikaye

yol parası , gerçek yaşanmış bir hikaye, roman yazılır bu hikaye

hastane tıklım tıklımdır. yaşlı kadın içeri girer, doktor hanım teyzeyi muayene eder; fakat hastalığından emin olamaz. kadına dönüp: -"teyze şu şu tahlilleri yaptır gel, der." yaşlı kadın başını öne eğer. doktor, yaşlı kadının duymadığını düşünerek tekrar söyler. yaşlı kadın başını yerden kaldırarak, ağlamaya hazır gözlerle: -"kızım, benim köye dönecek param yok, tahlilleri nasıl yaptırayım?" der. doktorun yapacak bir sürü işi olmasına rağmen, bırakır işini, tutar teyzenin elinden koridor koridor dolaştırıp tahlilleri yaptırır. tahlillerin sonucunda doktor hastalığı belirler, gerekli ilaçları da alıp teyzeye verir. yaşlı kadın tam odadan çıkacakken, doktor hanımın aklına ...

toplu dersler 89 eş sözi qay sözben birge jazıladı?

kazak türkçesi: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=164643110241952&set=a.152844134755183.22295.152839848088945   baki dökme eş sözi qay sözben birge jazıladı? a) eş (bir) b) eş (bala) c) eş (adam) d) eş (mektep) e) eş (jerde) Еш сөзі қай сөзбен бірге жазылады? А) еш (бір) b) еш (бала) c) еш (адам) d) еш (мектеп) Е) еш (жерде) eş sözü hangi söz ile birlikte yazılır? sizce hangisiyle arkadaşlar? :)) baki dökmedevamını gör   baki dökme isterseniz. ondan sonra soruyu bir daha düşününüz. - ne oldu hasan? - hiiç. - neden yüzün eğri o zaman? - bir şeyim yok dedim ya... ...hiç sözü anadolu...

mac adresi ve ıp adresi açıklama

  ders planı hedef ve davranışlar bilişsel alan 1.00 bilgi basamağı   hedef 1. mac adresi  ve  ıp adresi 1.1 mac adresinin tanımını yapma. 1.2 mac anlamını açıklama. 1.3 her bilgisayarda mac adresi bulunup bulunmadığını açıklama. 1.4 mac adresinin çeşitlerini yazma. 1.5 mac adresleri kimler tarafından verildiğini belirtme. 1.6 mac adresi hangi durumlarda kullanıldığını belitme. 1.7 ıp adresini tanımlama 1.8 ıp adresinin anlamını açıklama     2.00 kavrama basamağı   hedef 2. mac ve ıp adresleri arasındaki farkı kavrayabilme. 2.1 mac ve ıp adresleri bilgisayarda kullanımını açıklama. 2.2 mac ve ıp adresleri günlük hayata etkis...

türkçe yazım kılavuzu... bazı kurallar.

gündelik türkçe yazım kılavuzu ve genel kurallar   "cümleye büyük harfle başlanır. noktadan ve virgülden sonra boşluk bırakılır..." tahmin edebileceğiniz gibi ilkokul birinci sınıfta öğretilmekte olan bu kurallar, özellikle internet üzerinde çoktan beri hiçe sayılmaya başlandı. büyük harf ile yazma tuşunun yerinin zor bulunmasından mıdır, yoksa boşluk tuşuna basmak çok mu zordur bilinmez, internet sitelerinde yer alan yazıların altındaki yorumlarda bu tür kuralların hiçe sayıldığını üzülerek gözlemliyoruz. üstelik "evet" yerine "ewet", "sağol" yerine "saol", "biliyorum" yerine "biliom" ya da...

odevkonuları

гизем21.02.08, 10:1997.,98.,99. 103.,104.,105. sayfadaki metinlerforsahazırlık3.olay zamanı ve kurgu zamanıolay zamanı:osmanlı devleti'nin yükselişikurgu zamanı:olayların kaç yıl içerisinde geçtiği (40 yıl)tema:vatan hasretiforsa:eski savaş gemilerine verilen ad.1.olayda beklentisi vardır.mekan:gemi,çiftlik,bağ evi100 sayfa4.insanın yaşayabileceği normal olaylar 5.son bölümömer seyfettin-ilk milli edebiyatı başlatan kişidir.kırk yalan masalıteması:büyüklerin vasiyetlerini dinleyip israftan kaçınmak.üzengi:ata binmek için ayağımızı bastığımız yercevahir:mücevher,elmas,yakut gibi değerli taşyular:atın dizginleritemayla ilişkili cümleler-şehzade de bakar ki soytarının biri,baba...

odevkonuları

гизем21.02.08, 10:1997.,98.,99. 103.,104.,105. sayfadaki metinlerforsahazırlık3.olay zamanı ve kurgu zamanıolay zamanı:osmanlı devleti'nin yükselişikurgu zamanı:olayların kaç yıl içerisinde geçtiği (40 yıl)tema:vatan hasretiforsa:eski savaş gemilerine verilen ad.1.olayda beklentisi vardır.mekan:gemi,çiftlik,bağ evi100 sayfa4.insanın yaşayabileceği normal olaylar 5.son bölümömer seyfettin-ilk milli edebiyatı başlatan kişidir.kırk yalan masalıteması:büyüklerin vasiyetlerini dinleyip israftan kaçınmak.üzengi:ata binmek için ayağımızı bastığımız yercevahir:mücevher,elmas,yakut gibi değerli taşyular:atın dizginleritemayla ilişkili cümleler-şehzade de bakar ki soytarının biri,baba...

hesey

alprn.net * ana sayfa * arşiv * iletişim * istatistik * keywords * linkler * türkçe temalar * abone ol mp3 arama motoru skreemr şub 15, 2008 | kategori: müzik arkadaşlar skreemr , google gibi bildiğimiz arama motoru tarzı bir olay.yani ben ilk bakışta öyle anladım.ama aradaki farkı mp3 bulması sadece.şarkınızın, sanatçınızın adını yazın ve evet istediğiniz mp3 karşınızda.çıkan sonuçlarda oldukça iyi.bunun nedeni ise kullanıcı oylama sisteminin kullanılması.isterseniz mp3′leri direk olarak indirmeden de dinleyebiliyorsunuz.gözüme çarpan bir nokta daha var o da türkçe aramalarda başarısız olması sanki…. etiketler: direk dinle, google, google mp3, mp3, mp3 arama, mp3 arama motoru, mp3 dinle, mp3 indir, sanatçı, şarkı, skreemr ...

karamsarlığa hoşgeldiniz...

arkadaşlar aslında blogumu yabancı adla yazacaktım.ama happyjale'nin blogunda okuduğum yazı beni biraz düşündürdü.bu yüzden sitemin adını korkudolucadi yaptım.bakın happyjale bunu yazmış;   çok önemlii arkadaslar uzun zamandn beri rahatsızlık duyduğum bi konuyu getiricem dile.konu:dilimiz.evet dilimiz ama  ağzımızdaki dilimiz değil türkçemizi türkçe yapan dilimiz.ama artık türkçeden eser kalmicak ''ewt, janım, yoq, '' w yerine v,j yerine c,q reine k olması lasım.bizim alfabemizde q,w,x harfleri yok.alfabemize bakın.a-b-c-ç-d-e-f-g-ğ-h-ı-i-j-k-l-m-n-o-ö-p-r-s-ş-t-u-ü-v-y-z gördüğünüz gibi q x ve w harfleri yok.ama niye bu harfleri kullanıyoruz arkadaslarr.biz  türkçemizin daimi koruyucuları olmalıyız.mağazaların adı bile türkçe değil.benim blogummda hap...

fenerbahçe çeyrek finalde.

bu destan nasıl yazılır ki! bu büyük zafer nasıl anlatılır ki! fenerbahçe'nin yürek savaşçıları, dünya futbolunun şah damarı fenerbahçemiz, dün gece ispanyol boğası, son 2 yılın uefa kupası şampiyonu sevilla'yı yerle bir etti... sağol... sağol... sağol... fenerbahçemiz bizlere bu büyük sevinci yaşattığın için; tüm türk halkına mutluluk gözyaşları döktürdüğün için ; bizlere suda ateş nasıl yakılır gösterdiğin için; adını gökyüzüne, uzaya, evrendeki tüm alemlere adını altın harflerle yazdırdığın için; teşekkürler fenerbahçe! fenerbahçe maçın hemen başında alves ve keita'nın golleri ile 2-0 geriye düştü! ardından öyle bir fenerbahçe sahneye çıktı ki, bir anda sahadaki 11 altın adamımız, 2 kişilik, hatta 3 kişilik oynamaya başladılar. sevilla'nın neye uğradığını şaş...

fener çeyrek finalde sevilla 3 fenerbahçe 2

maçın başlarında yediği 2 gol türkiyeyi sarstı 4'er dakikalık aralarla golleri attılar ve ardından deivid fenerbahçeye ümit getirdi ve ardından tekrar sevillanın attığı bir golle ilk yarı bitti ilk yarı skoru 3-1 ve sonrasında ben uyuya kalmışım fener golü atmış ve 3-2 maç bitmiş ve buda maçın özet görüntüleri iyi seyirler. fenerbahçe çeyrek finalde adı dört hece aşkı dağ gibi ''fe-ner-bah-çe!''bu destan nasıl yazılır ki! bu büyük zafer nasıl anlatılır ki! fenerbahçe'nin yürek savaşçıları, dünya futbolunun şah damarı fenerbahçemiz, dün gece ispanyol boğası, son 2 yılın uefa kupası şampiyonu sevilla'yı yerle bir etti.sağol... sağol... sağol... fenerbahçemiz bizlere bu büyük sevinci yaşattığın için; tüm türk halkına mutluluk gözyaşları döktürdüğün için...

türkiye türkçesi üzerindeki gramer çalışmaları ve bu çalışmaları

1. gramer, yalnız bir dilin sağlıklı biçimde öğrenilmesini sağlayan ve o dilin sistem yapısını ortaya koyan kurallar bütünü değil, aynı zamanda, dilin kuşaktan kuşağa aktarılarak kaybolmasını önleyen bir araçtır da... bu bakımdan bir dilin yazı ve kültür dili olarak iki önemli dayanağı vardır. bunlardan biri sözlük ise öteki de dilin anahtarı niteliğindeki gramer’dir. gramer, aynı zamanda bir dilin sağlıklı gelişmesinin de temel dayanağıdır. dil, kültürün ve ulusal varlığın başta gelen ögesi olduğuna göre, gramer de bu başta gelen ögenin temel koruyucusu ve besleyicisidir. bu durumda bir dilin grameri, kültür değerleri açısından da dil tarihi açısından da o dilin önemli bir alanını temsil eder.konumuz türkiye türkçesi üzerindeki gramer çalışmaları ve bu çalışmaların günümüzdeki durum...

sobe istek ve yorum cevapları...

sobeler yazan winxfourworld un sahibi sanırım haklısın ama beni de kimse sobelemiyor bu konuda çok üzlüyorum ama sitemde de yarı yolda kalmış bulunuyorum :( seni sobelemek istiyorum işte sorularım 1)bu blogun adı neden böyle? winx clubu çok sevdiğim için...2)en sevdiğiniz blogcu arkadaşlarınız? iremkiz,sihirperisi,destina95 ve daha bir çok kişi...3)bu blogtan başka blogların oldu mu? oldu 3 tane daha var sanırım...4)kafanızda hiç blogunuzu kapatma diye bir düşünce var mı? vardı ama sonra vazgeçtim...5)bu blogu açmak nereden aklına geldi? iremkizin blogunu gördüm ve bende blog açtım6)blogundan memnun musun? çok memnunum...   yazan bbwinxbs sorularım 1.neden blogcu sitesi açmayı tercih ettin ; neden azbuz,forum vb. olmayı tercih etmedin?? diğe...

anı (hatıra) türününün özellikleri nedir?

anı ve anının özelliklerianı: yaşanmış olayları anlatan yazı türü, hatıra.anının özellikleri:1- gerçek deneyimleri anlatır. 2- herhangi bir düşünceyi kanıtlama amacı yoktur; bilgilendirme amacı vardır. 3- söyleşi havasındadır, dili yalındır. 4- genellikle öyküleyici anlatım biçimiyle yazılır. 5- konusunu bir yerden alır.ilk ayrılış - ezgi kızım, yağmurluk koydun mu bavuluna? biliyorsun çok yağmur yağıyormuş oralarda. - evet annecim, biliyorum, koydum. ... - ezgicim, acil durumlar için ilaçlarını hazırladın mı? neyi nasıl kullanacağını iyi biliyorsun değil mi kızım ? - evet baba, biliyorum, sağol. … - ezgi, canım bak, bu kutuya vitaminleri koydum. hergün almayı ihmal etme olur mu? - sen merak etme anneannecim, alırım. … - abla? - efendim tatlım. - peki tavşi ne olacak? (ta...

hatıra (anı) örnekleri

anı ve anının özelliklerianı: yaşanmış olayları anlatan yazı türü, hatıra.anının özellikleri:1- gerçek deneyimleri anlatır. 2- herhangi bir düşünceyi kanıtlama amacı yoktur; bilgilendirme amacı vardır. 3- söyleşi havasındadır, dili yalındır. 4- genellikle öyküleyici anlatım biçimiyle yazılır. 5- konusunu bir yerden alır.ilk ayrılış - ezgi kızım, yağmurluk koydun mu bavuluna? biliyorsun çok yağmur yağıyormuş oralarda. - evet annecim, biliyorum, koydum. ... - ezgicim, acil durumlar için ilaçlarını hazırladın mı? neyi nasıl kullanacağını iyi biliyorsun değil mi kızım ? - evet baba, biliyorum, sağol. … - ezgi, canım bak, bu kutuya vitaminleri koydum. hergün almayı ihmal etme olur mu? - sen merak etme anneannecim, alırım. … - abla? - efendim tatlım. - peki tavşi...

kandil

hayırlı akşamlar. kandiliniz mübarek olsun nice kandillere sağlık ve afiyetle inş.. amin inş... hepimize senin de kandilin mübarek olsun yazdım sana ama almadın herhalde cboxta gördüm yo msn yazmıştım yok onu görmedim bugün deli etti bizi modem zırt pırt kitliyor oluyo öle şeyler sen ne ediyon nasılsın iyiyim şükür napim bloglardaydım çok güzel bi kandil yazısı eklemişsin bayıldım cidden mi gerçekten son zamanlarda okuduğum en güzel yazıydı nasıl bir yorum yazılır uzun uzun düşünmem lazım dua gecesi ya bu gece destekleyen bi yazı olsun istedim evt çok iyi oldu hakket ben de bi yorgunluk var bugün tansiyon mu düşük ne herkesi gezmem lazım tek tek en baş ta kiremit var girdim başlıyım dedim gözüm kesmediçıktım listen kabarmış gene işin zor 13 kişiye indirdim neyse sen...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !