× "

sablon eskişehir fiyat

" arama sonuçları

sablon yapma dersi

  eminim herkes,nasil sablon yapacagını merak ediyordur.size,karmaşık bir şablon yapımı anlatayım www.upload.gen.tr ye tıklayın.oradan,sablon kodu alabilirsiniz.ama,sablon kodu almak için şu downland linkini acin http://i1003.hizliresim.com/2010/3/19/6827.png ya tiklamalisiniz.downland linkini farklı kaydetin bilgisayariniza.yada daha zor bir şablon yapmak istiyorsanız http://i1003.hizliresim.com/2010/3/19/6830.png ye tıklamaniz yeterli.sonra,paint i açın ve kaydettiginiz downland linkini bulun.sonra, www.upload.gen.tr yi tekrar açın ve resminizi yukleyin.yuklendiginde,asagıdaki gibi olacak   bu arada,eger bu şablonu begendiyseniz 15 yoruma kodunu verebilirim.winx den bloom u sevenler için bence bu harika bir şablon!ayrica,...

sablon yapma dersi

  eminim herkes,nasil sablon yapacagını merak ediyordur.size,karmaşık bir şablon yapımı anlatayım www.upload.gen.tr ye tıklayın.oradan,sablon kodu alabilirsiniz.ama,sablon kodu almak için şu downland linkini acin http://i1003.hizliresim.com/2010/3/19/6827.png ya tiklamalisiniz.downland linkini farklı kaydetin bilgisayariniza.yada daha zor bir şablon yapmak istiyorsanız http://i1003.hizliresim.com/2010/3/19/6830.png ye tıklamaniz yeterli.sonra,paint i açın ve kaydettiginiz downland linkini bulun.sonra, www.upload.gen.tr yi tekrar açın ve resminizi yukleyin.yuklendiginde,asagıdaki gibi olacak   bu arada,eger bu şablonu begendiyseniz 15 yoruma kodunu verebilirim.winx den bloom u sevenler için bence bu harika bir şablon!ayrica,...

12 yoruma sablon

  winxclub ve gizem e hoşgeldiniz.umarim,eglenirsiniz.işte blogumdan bisürü şablon.12 yoruma bu şablonların kodunu vercem.  (o1. sablon)  (02. sablon)  (03. sablon)  (04. sablon)  (05. sablon)  (06. sablon) eger,12 den fazla yorum gelirse bundan daha çok yapacagım.                ...

css sablonlar

    iş sektörü tasarımı   yeşil kelebek tasarımı yeşil elma tasarımı   yeşil yaprak tasarımı   stadyum tasarımı   newyork tasarımı mavi halka tasarımı   counter tasarımı patlıcan tasarımı müzik tasarımı darkcıty tasarımı openlıght tasarımı lolipop tasarımı antikkent tasarımı sarmaşık tasarımı vişne tasarımı ...

2 adet çıtır sablon :d

herkese merhaba..nasılsınız bakalım qeyifler nası sizlere 2 tane çok güzel sablon yptım..satıorum.bi hannahlı biride selenalı fiyatları ve görüntüleri   lütfen alın kendimi baya gelistirdim çok güzeller alın bence   selenalı sablon 5 yorum buda hannahlısı.hannahlı sablon 4 yorum ...

woody blogcu şablon indir! uyarlama alkmaar

yeni kullanmakta olduğum şablonu sizlerle paylaşıyorum.. temayı kullanmak istiyorsanız buraya tıklayınız ve açılan sayfadan sağ tıklayıp kaynağı görüntüle deyip kodlara ulaşabilirsiniz... emeğe saygı gösterip aşağıdaki linki kaldırmazsanız sevinirim.. eski paylaştığım şablonlardan linkleri kaldıran arkadaşları görüyorum yinede teşekkürler... burdan da yorum ile teşekkürlerinizi bekliyorum.. window.onload = function(){window.parent.ckedıtor._["contentdomreadyentrycontent"]( window );}...

ashleyli sablon yptım..

herkese merhbalar sizlere çok güzel ashleyli sablon yptım.kuzenimin blogunu düzeltiyorum.gerçekten güzel sablon konusunda henüz çok süper değil ama gerçekten güzel yapıor ee km öğretti xd neyse ashleyli sablon yptım kuzenimin istek sablonlarınında basılarını bn yptım..çnkü halamın oğlu giriyor daha ck gulayfatın falan filan bn ypmıstım..ama blogunun sablonu ona ait neyse sablonun görüntüsüne ve linkine geçelim.. linki http://www.upload.gen.tr/d.php/s8/1pxvk4aa/ashley_sablon.txt.html buda görüntüsü,müzikli,css çok süper yanee indirenler 1 yorumcukk yassın ltfn :d ...

sablon serisi 3 adet

selamm sizleree çok güzel 2 tane vanessalı ve hannahlı yaptım.cok güzel oldu harbiyim sprr oldu ama yorum yazan ilk 3 kisiye vereceğim kodunu görüntüsü ve fiyatı   vanessalı turkuaz sablon ~~sadece 3 yorum~~     . 1- 2- 3- hannahlı mor sablonun görüntüsü ve fiyatı hannahlı mor sablon sadece ~~2 yorum~~ 1- 2- 3-   vanessalı turuncu sablon ~~5 yorum~~   1- 2- 3-           haydi pamuk eller klavyeye ...

sablon yaptım gene :d

selamm nasılsınız arkadaslar ben cok iyiyim blogum 700 yoruma ulastı beni çok mutlu ediyorsunuz..çok sağolun yaa...arkadaslar lütfen istek isteyin.lütfen arkadaslar....istek olmadığı için bol bol sablon ypıyorum ve gene sablon yptım....bu sefer sablon ciaralıgörüntüye ve linkine geçelim (resim küçültülmüştür)linkihttp://rapidshare.com/files/324469134/ciara.txt.htmlsizce sablon nasıl olmus görüslerinizi bekliyorumm......         yorum yazan herkese 3 yorum yazcam...

css sablon nasıl yapılır.

yabancısablonları uyarlamak yerine kendiniz zevkinize göre bu tip sablonlarıyapabilirsiniz. cok basit artık herkezde psp var değil mi? psp saolsunönce pspyi açıyoruz1.file-new kısmından 1050-850 boyutlarında bir sayfa olusturyoruz.2.içini istediğimiz renkle boyuyoruz.3.soldabaştan 4. tuşu magic wandı ordan da selectionu ve üstten rectangle yi seciyoruz.sayfanın içine bir dikdörtgen ciziyoruz. sonra üsttenselection-modify-selection selectionborders i seciyoruz. çift cizgioluyor. 4.dikdörtgeninetrafındaki çift cizginin icini baska bir renk secip boyuyoruz.,istersek bu koyu renkli kenarı textüreden desenleyebiliriz. butonusecip kalınlaştırabiliriz. zevkinize kalmış. köşelerine corner yadamücevher tubeleri koayabil...

film seritli siyah sablon

blogcu için film seritli sablon kodu..önizlemesini gördüğünüz şablonlar da logo çalışması “sablonyapalım” bloguna özel uygulanmıştır.verilen kodlarda blog ismi yazmamaktadır.sadece resimden oluşmaktadır.film seridi sablon kodunu indirmek için tıklayınız...lütfen şablondaki sitemin  banner ve linkleri kaldırmayınız.emeğe saygı!!!iyi günlerde kullanın......

şirin cizgi film sablon

çizgi film karakterinden oluşan çok şirin bir şablon.şablonun daha büyük halini görmek için tıklayınız...önizlemesini gördüğünüz şablonlar da logo çalışması “sablonyapalım” bloguna özel uygulanmıştır.verilen kodlarda blog ismi yazmamaktadır.sadece resimden oluşmaktadır.sablon kodları....lütfen şablondaki sablon yapalim ve diğer bannerı ekli siteleri kaldırmayınız!emeğe saygı!!!...

sablon yapımı

uyarı : ozellıkle buyuk harf yazılmıstır!!!sablon yapmanız ıcın http://rapidshare.com/files/151393053/edaca30sanlonkodu.docadresınden rar dosyasıyla word belgesı olarak ındırıp sablonunuzda uygulayabılırsınız deneme olarak http://edaca30sablon.blogcu.com/ hazırladım aklınıza takılan bı konuda gorunumden kaynak goruntule kısmını tıklayarak kaynaga gorebılırsınız ;) web setler ıcın http://edawebset.blogcu.com http://hobidunyam.womanforum.net (blog yardım bolumunden)adresınden yararlanabılırsınız glıtter ısım yazmak ıcın http://dollzmaniaglitter.com/http://www.glittertextlive.com/http://www.sparklee.com/adresınden yararlanabılırsınız glıtter border ıcın http://chez.lucie.free.fr/glitters.htmhttp://glitter.graphics.site.voila.fr/menu.htmladreslerınden yararlanabılırsınız ...

blogcu sablon yapımı(blogcu sablon duzenleme)

öncelikle beğendiğiniz bir şablonu (bkz: ücretsiz site ve blog şablonları) bilgisayarınıza indirin ve beraber düzenlemeye başlayalım. örnek teşkil etmesi bakımından ben de şöyle bir şablonu (buradan indirebilirsiniz) uyarlayacağım: bir şablonu 3 bölüm olarak ele alabiliriz; şablonun resim dosyaları, css kodları ve html kodları. bunlara bir de yazılarımızın, kategorilerimizin, yorumlarımızın v.s. görünmesi için blogcu’da tanımlanmış kodları ekleyebiliriz.   1. resim dosyalar ilk olarak şablonumuzun resim dosyalarını bir sunucuya yüklememiz gerekiyor ki daha sonra css kodlarımızla bu resimleri çağıracağız. yükleme işlemini dilerseniz flickr, ımageshack gibi ücretsiz resim su...

sablon kodlari

sitenize sablon ekleyin hazır sablon kodlari       korsan şablon                call of duty                      benim dünyam                                                                                 ...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !