× "

seçim karikatürleri

" arama sonuçları

üç yıllık haber (seçmeler)

                                            • 15-02-2010 dersaadet 100 yıl sonra türkçe’de! • 12-02-2010 avrupa’nın en büyük kupası taksim’de • 12-02-2010 istanbul rüyası crr'de • 11-02-2010 ibb. kültür a.ş. emıtt 2010 fuarı’nda • 11-02-2010 buena vista crr'de • 10-02-2010 ıv. türk dünyası sinema günleri • 09-02-2010 spo...

recep tayyip erdoğan (dünya liderleri)

recep tayyip erdoğan (d. 26 şubat 1954, istanbul[1]), türkiye cumhuriyeti'nin 59. ve 60. dönem hükûmeti başbakanı, adalet ve kalkınma partisi genel başkanıdır. istanbul büyükşehir belediyesi eski başkanı ve ayrıca rize'nin güneysu ilçesinden.ilk yıllarırizeli bir ailenin oğlu olarak istanbul'da doğdu. 11 ağustos 2004 tarihinde gürcistan'a yaptığı bir gezide verdiği demece göre ailesi rize'ye batum'dan göçetmiş bir gürcü aileydi.[2][3]eğitimiilkokulu kasımpaşa piyale ilkokulu'nda, liseyi ise istanbul imam hatip lisesi'nde okudu. 1973 yılında imam hatipten mezun oldu.[1] daha sonra marmara üniversitesi'ne bağlanarak adı marmara üniversitesi iktisadi ve idari bilimler fakültesi olarak değiştirilen aksara...

seçim sonrası karikatürleri

<!-- /* font definitions */ @font-face {font-family:"cambria math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:162; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1107304683 0 0 159 0;} @font-face {font-family:cambria; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:162; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1073741899 0 0 159 0;} @font-face {font-family:calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:162; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1073750139 0 0 159 0;} /* style definitions */ p.msonormal, li.msonormal, div.msonormal...

leman'dan erdoğan'a seçim kapağı

seçimlerden oy kaybı ile çıkan başbakan erdoğan yine leman'ın kapağında.karikatüristlerin başbakan erdoğan'a yönelik karikatürleri yüzünden sık sık mahkemelik olan leman yerel seçimleri de kapağına taşıdı.işte başbakan erdoğan'ı çamaşır makinesine koyan leman'ın bu haftaki sayısı:...

kültür aş'den seçim karikatürleri sergisi

istanbul büyükşehir belediyesi kültür a.ş., seçime bir hafta kala ilginç bir sergiyi istanbullu sanatseverin beğenisine sundu."meşrutiyet'ten yeniden çok partili hayata seçim karikatürleri” başlığını taşıyan sergi, yeniden çok partili hayata geçiş yılları olan 1946 ve 1950 seçim döneminde yayınlanmış karikatürlerden yapılan bir seçkiyi içeriyor. sergide, 1923'ten 1946 yılına kadar süren tek parti dönemi ve yeniden çok partili hayata geçişin aksamaları mizah diliyle yorumlanıyor. meşrutiyet dönemi'nde, 35 siyasi parti ve cemiyetin mücadele ettiğini düşündüğümüzde, 23 yıl süren cumhuriyet dönemi tek parti siyasetine, zama...

komik karikatürler

tavuk karikatürler bunlarda benden olsun ( k3yn™ ) türkiye gündemini anlatan karikatürler tavuk karikatürler karikatür serisine dewam'20'./22.01.2007/yeni(forumtr komikler timi).!!! gündem karikatürleri (gazeteport tan alıntı taylan özgür) birkaç selcuk erdem karikatürlerim gülmek size olsun :) cok komikler..bakmanizi oneririm[+18, argo] spermin macerasi ve temelin cüzdani:)+16 kopacaksınız.... yeni karikatürler :) :) :) fermuar dergisinden bi kaç karikatür bizim city komikler ( 14 - 10 - 2006 ) selçuk erdem karikatürleri selçuk erdem karikatürleri (3) seçme saçma karikatürler.... güldüren karikatürler..by me...13 ahanda karikatür ge...

uyan türkiye / l erbakan konuşuyor türkiye`nin kurtuluş yolu

 takdimakp iktidarının güvenoyu aldığı tarih olan 28 kasım 2002 akşamı kanal d ekranları tarihi bir olaya aracılık yapıyordu. sayın uğur dündar, milli görüş`ten kopan bir kadronun güvenoyu aldığı gün milli görüş lideri prof. dr. necmettin erbakan`ı arena programına konuk ediyor, gelişmeleri bir de milli görüş liderine yorumlatıyordu.bu programda konuşulan şeyler yeni bir iktidarın eleştirilmesi tarzında değildi. zaten henüz güvenoyu almış bir iktidarın eleştirilecek bir icraatı da söz konusu olamazdı.o program baştan sona bir tavsiye, ikaz niteliğinde cereyan etti. yeni işbaşına gelen kadronun başarılı olması için dua edeceklerini ve başarılı olmalarının hepimizi sevindireceğini söyleyen erbakan, onlara bir kez daha milli görüş`ün ne demek olduğunu anlatıyor; neleri yaparlarsa bu mill...

www.frmhilal.com komik ve karikatür resimler

frmhilal > resim arşivi > resimlerin dili resim arşivi > komik ve karikatür resimler pda deneme : komik ve karikatür resimler sayfa : [1] 2 3 4 5 6 alemci fareler :))) resimlerden karikatürler ... resmi kaydet şaşır en eski messenger :)) her türlü ınek... öz titanic =) bu nasil bi restaurant? dünyanin en küçük hamburgeri... etek altı fotolar kinaye levhalar ve ilanlar yatakta en ii 5 pozisyon +3.5 komik resimler bölüm kuralları(lütfen okuyunuz) kopacaksınız bu durumda kalmak istermiydiniz? yurdumdan kareler erkeklere özel yastık(tam bize göre) avrupanin fatih yürek'i petrolsüz hayat komik resimler silsilesi beni yıka" yazmak kolay* bunlari yapin da gorelim ! ehu ehu sadece bakın bilgisayarınız böyle açılsa ? bakm...

a. doğan karikatür ödülleri

a.    doğan karikatür ödülleri dünyanın 'karikatür oscarı' olarak kabul edilen aydın doğan uluslararası karikatür yarışması'nın galibi belaruslu marina markevitch oldu. dereceye girenlerin ödülleri 3 kasım'da istanbul'daki törende verilecek.       aydın doğan vakfı tarafından düzenlenen 24'üncü "aydın doğan uluslararası karikatür yarışması"nda, belaruslu sanatçı marina markevitch'in eseri birinci seçildi. kübalı sanatçı angel boligan corbo ile brezilyalı dalcio machado'nun eserleri ikinciliği paylaşırken üçüncülüğü hindistanlı sa...

en güzel facebook karikatürleri

en güzel facebook karikatürleri                   yayınlanan reklamlara tıklandıkça kazanın   bir adsense yayıncısı olmak hızlı ve kolaydır: başvurun kodu sitenize yerleştirin 1. çevrimiçi başvurun. 2. hesabınıza girin ve html bloğunu kopyalayıp web sitenize yapıştırın.   3. hedeflenen reklamlar sitenizde gösterilmeye başlar.* * sistemimizin güncellenmesi için lütfen 72 saat süre tanıyın. reklamların görünümünü, çok çeşitli reklam birimleri ve renk biçimleri arasından seçim yaparak özelleştirebilirsiniz. kullanılabilir reklam biçimlerini görüntüleyin   ...

seçim 2007

                                22 temmuz yaklaşıyor!!! ya siz? bu başlık 10 kasım 2002 seçimlerinde 10.808.229 oy yani 34,28 oy yüzdesiyle iktidarda bulunan hükümete oyunu veren vatandaşlarımızın değişiminde katkı sağlaması dileğiyle... 363 milletvekili ve iktidardan önceki vatan-millet-sakarya semalarıyla geldiler.dindarız dediler -en dini konularda en dini görünenler,yabancılara peşkeş çektiler-atatürkçü'yüz dediler -lozan'ı hiçe sayıp metehan'ın savaş ilanı sebebi saydığı toprağı hiçe sayıp yabancılara peşkeş çektiler-ımf kazanamayacak dediler -şimdi bizde onlarda ımf'ci...

başörtüsü ve toplumsal cinsiyet

başörtüsü ve toplumsal cinsiyet iktidarın kadınlarını eleştirmeliyiz. yeni iktidarın yardakçısı oldular. toplumsal haksızlıklara, etnik, dinsel ayırımcılığın ölümlerine bile sessiz kaldılar. bu kadınlar ezilirken ezmeyi de öğrendiler. ama, toplumsal cinsiyet yükü ortak kaderimiz! radikal 2 ; 10/06/2007 tennur koyuncuoğlu (arşivi) kadınlara özgü sorunlara erkeklerin sahip çıkması, işin arkasına bakmayı, kuşkuyu öne çıkarıyor. örneğin 'başörtüsü' konusu. ülkemiz kadınlarının yarısı başörtüsü takıyor, yarısının kafası açık. hangisi özgürlük getiriyor derken, tümünün nasıl etkilendiği açık seçik görülüyor. ne yazık ki, bu durum kadınların tümünün ikinci cins olarak algılanmasına yetiyor, artıyor bile! böl yönet kuralı tıkır tıkır işliyor. kadınların bir bölümü, inancım gereğ...

resimler --- karikatür

bunlar insanmı...? ikizlere altız kardeş gelirse...! gerçek ötesi resimler... miniatürk... harika resimler... ünlülerin karikatürleri :-) albüm kapakları (nostalji) :-) ne nerede kullanılır... biraz motivasyon - süper resimler :-) cem uzan'dan seçim vaadleri  :-) dersimiz tarih... şampiyon fenerbahçe engüzel fotoğraflar fenerbahçeye sataşmak en ilginç göl güldüren kareler... güldüren kareler 2... türk usulü ilan  ...

karikatür olayının iç yüzü

dört ay kadar önce bir danimarka gazetesinde (jylland posten –jutlanda postası) peygamber efendimizi (s.a.v) hedef alan terbiyesizce karikatürler yayınlandı.bu terbiyesizliğin arkasında görebildiğimiz iki ihtimal vardı. 1- gazete, danimarka toplumunda gittikçe yoğunlaşan islâm karşıtlığını körükleyecek, gündemi çalkalayacak, bu sayede tirajını ve reklâm gelirlerini artıracaktı.. 2- gazetenin arkasında daha büyük güçler vardı..planlı bir şekilde bu saldırı islâm alemini provoke edecek, iranın veya suriyenin hata yapması beklenecek ve istenilen ortam doğunca müdahele edilecekti.   olayın başında tamamen haklı durumda olan müslümanlar, beyinlerini kullanacakları her olayda duygularını kullanma huylarından vazgeçmedikleri için, yine zararlı duruma düşmeye başlamışlardır.. sözko...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !