× "

seksi fıkralar

" arama sonuçları
fıkralar

fıkralar

        fıkra: dilek temel yolda yürürken, yerde eski püskü bir lâmba görür ve bir tekme sallar, lâmba 10 metre ileri yuvarlanır. birdenbire lâmbanın içinden devasa bir cin çıkar ve bütün heybetiyle temel' e sorar : - dile benden ne dilersen ! temel cevap verir : - özür dilerim...     fıkra: bulmaca temel uçağa binerken merdivende bir bakmış önünde sharon stone'u haltetmiş bir dilber.. muhteşem de bir mini.. temel içini çekerken bir bakmış, yeri dilberin tam yanı.. oturmuşlar.. uçak havalanmış. dilber çantasına uzanmış. içinden bir bulmaca dergisi, bir kurşun kalem çıkar...

kadınlar seksi nasıl yaşıyor

erkeklerin cinsel yaşamdan beklentilerini aşağı yukarı biliyoruz: zevk, heyecan, tutku ve eğer mümkünse ufak tefek oyunlar... oysa kadınlar için durum biraz daha karışık, çünkü biz seksi çok daha farklı boyutlarıyla yaşamanın peşindeyiz.cinsellik hem erkekler, hem de ka­dınlar için hayatın vazgeçilmez bir parçası... ancak bu, iki cinsin seksi aynı şekilde yaşadığı anlamına gelmiyor.erkekler için cinsel hazzın temelinde biyolojik bir ihtiyacı karşılama ve rahatlama içgüdüsü ağır basarken ka­dınlar, bambaşka duygu ve düşüncelerle yatağa giriyorlar. yani toplumsal önyargı­ların aksine erkekler sekse daha meraklı oldukları halde cinsel ilişkide klasik kalıp­larla yetinirlerken, kadınlar ilişkiye renk katmak için büyük çaba harcıyor, hayatlarının her alanı gibi cinsel yaşamlarını...

fıkralar

temel'le dursun, promosyonlu mesrubat almis, siseyi acmislar kapaginda bir yazi: - tekrar deneyin. temel, kapagi kapatip tekrar bakmis, yine 'tekrar deneyin' yaziyor. temel kapagi kapatip tekrar acmis, yine 'tekrar deneyin' yazisi var. sinirlenip dursun'a 'ula' demis: - bunlar bizi kandiriyor. ıki saattir deniyorum, hala bir sey cikmadi!.. ---------------------------- yaslica kadin kaldigi otelin merdivenlerinden hisimla inerek resepsiyon memurunun karsisina dikilir : - bu ne rezalet!.. diye bagirmaya baslar : - dun gece delikanlinin biri gec saatlere kadar kapimi yumrukladi durdu ve ben butun gayretime ragmen kapiyi bir turlu acamadim ---------------------------------------------------------- temel komutandan izin ...

fıkralar

temel kadinin bir tanesi 50 katli bir gokdelenin tepesinden intihar etmek icin atliyor. 40nci katta bulunan italyan yakisiklisi pencereden bakarken kadinin dustugunu goruyor ve uzanip kadini yakaliyor. - -hanimefendi ne oldu neden intihar ediyorsunuz ? hayat ne kadar guzel, yasamak ne kadar guzel ?- kadin adama soruyor - -peki ne yapiyim intihar etmiyimde ?- adam cevap veriyor. - -sizinle once guzel bir italyan restoranina gideriz, guzel bir yemek yeriz arkasindan bir bara gideriz birseyler icip biraz birbirimizi taniriz.- kadin heyecanla soruyor; - -peki sonra ne yapariz- adam: - -eger birbirimizden hoslanirsak ya senin evine gideriz yada benim evime gideriz beraber oluruz.- kadin bunu duyunca - -iste siz erkekler hep boylesiniz, ben de zaten bunun icin intihar...

kadınlar seksi nasıl yaşıyor ?

erkeklerin cinsel yaşamdan beklentilerini aşağı yukarı biliyoruz: zevk, heyecan, tutku ve eğer mümkünse ufak tefek oyunlar… oysa kadınlar için durum biraz daha karışık, çünkü kadınlar seksi çok daha farklı boyutlarıyla yaşamanın peşinde… cinsellik hem erkekler, hem de ka­dınlar için hayatın vazgeçilmez bir parçası… ancak bu, iki cinsin seksi aynı şekilde yaşadığı anlamına gelmiyor. erkekler için cinsel hazzın temelinde biyolojik bir ihtiyacı karşılama ve rahatlama içgüdüsü ağır basarken ka­dınlar, bambaşka duygu ve düşüncelerle yatağa giriyorlar. yani toplumsal önyargı­ların aksine erkekler sekse daha meraklı oldukları halde cinsel ilişkide ...

kırmızı mayolu seksi lolita

<!-- /* style definitions */ p.msonormal, li.msonormal, div.msonormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"times new roman"; mso-fareast-font-family:"times new roman";} @page section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.section1 {page:section1;} --> kırmızı mayolu seksi lolita  <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/fowtzkqrqlq&hl=en&fs=1"></param><param name="allowfullscreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="...

seksi pleyboy yıldızlarının görüntüleri video

<!-- /* style definitions */ p.msonormal, li.msonormal, div.msonormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"times new roman"; mso-fareast-font-family:"times new roman";} @page section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.section1 {page:section1;} --> seksi pleyboy yıldızlarının görüntüleri video   <embed src="http://www.metacafe.com/fplayer/225353/jennifer_walcott_at_the_playboy_mansion.swf" width="425" height="345" wmode="transparent" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen=...

komik fıkralar,fıkralar

delının bırı fıkradelileri uçağa bindirmişler, bir şehirden ötekine naklediliyorlardı.ama o kadar çok gürültü yapıyorlardı ki, sonunda pilot dayanamadı, uçağı ikinci pilota teslim ederek içeride ne olup bittiğini görmek istedi. deliler uçakta hep bir ağızdan bağırıp çağırıyorlardı.baktı, en başta, bir deli, ötekilere uymamış, akıllı, uslu oturuyordu. -sen neden bağırmıyorsun? diye soracak oldu. adam : -ben bunların öğretmeniyim, diye cevap verdi.onlarda benim öğrencilerim.şimdi teneffüsteler de onun için ses çıkartmıyorum.pilot, çaresiz yerine döndü. bir süre geçti.bir an geldi ki sesler büsbütün kesiliverdi. pilot: -aman çok güzel! di...

kadınlar seksi nasıl yaşiyor kadınlar seksi nasıl yaşiyor

kadınlar seksi nasıl yaşiyor kadınlar seksi nasıl yaşiyor kadınlar seksi nasıl yaşiyor kadınlar seksi nasıl yaşiyorerkeklerin cinsel yaşamdan beklentilerini aşağı yukarı biliyoruz: zevk, heyecan, tutku ve eğer mümkünse ufak tefek oyunlar… oysa kadınlar için durum biraz daha karışık, çünkü kadınlar seksi çok daha farklı boyutlarıyla yaşamanın peşinde…cinsellik hem erkekler, hem de ka­dınlar için hayatın vazgeçilmez bir parçası… ancak bu, iki cinsin seksi aynı şekilde yaşadığı anlamına gelmiyor. erkekler için cinsel hazzın temelinde biyolojik bir ihtiyacı karşılama ve rahatlama içgüdüsü ağır basarken ka­dınlar, bambaşka duygu ve düşüncelerle yatağa giriyorlar. yan...

kadınlar seksi nasıl yaşıyor ? kadınlar seksi nasıl yaşıyor ?

kadınlar seksi nasıl yaşıyor ? kadınlar seksi nasıl yaşıyor ?erkeklerin cinsel yaşamdan beklentilerini aşağı yukarı biliyoruz: zevk, heyecan, tutku ve eğer mümkünse ufak tefek oyunlar… oysa kadınlar için durum biraz daha karışık, çünkü kadınlar seksi çok daha farklı boyutlarıyla yaşamanın peşinde…cinsellik hem erkekler, hem de ka­dınlar için hayatın vazgeçilmez bir parçası… ancak bu, iki cinsin seksi aynı şekilde yaşadığı anlamına gelmiyor. erkekler için cinsel hazzın temelinde biyolojik bir ihtiyacı karşılama ve rahatlama içgüdüsü ağır basarken ka­dınlar, bambaşka duygu ve düşüncelerle yatağa giriyorlar. yani toplumsal önyargı­ların aksine erkekler sek...

değişik fıkralar

son yılların en iyi fıkrasıtayyip ile bush ilk bulusmalarinda birbirlerine hava atarlar.bush tayyip'e- 'bizde öyle bir teknoloji var ki, ölüyü'diriltiriz' der.tayyip altta kalmaz ve o da;- 'bizdeki teknoloji çok farkli,partimizin bütün elemanlari 100 metreyi,3 saniyede kosmayi beceriyor' der.türkiye' ye döndügünde tayyip'i bir düsünce alir. danismanlariniçagirir, ve attigi palavrayi anlatir;-'haftaya bush geliyor, yalanimiz ortaya çikarsa ne yapariz?' diye sorar.danismanlardan biri hemen cevap verir:-'onlara ölüyü nasil dirilttigini sordunuz mu?'-'hayir sormadik.'-'o halde hiç korkmayin basbakanim, alin bush'u anitkabir'e götürün. atatürk'ü diriltmesini isteyin. d...

komik fıkralar (mühendisce)

    komik fıkralar (mühendisce:)     arkadaşlar bu gün öğlen saatlarinde gelen sorularınızı cavaplandırmak için  yapmış olduğumuz sırada  arkadaşlarımızdan birisi benim bu günki konu için başka bir önerim var dedi.. ve ekledi  hep beton,  inşaat, kereste,  demirle  flanmı uğraşacaz  birazda milletin yüzünü güldürelim dedi. ozaman bu günkü konu senin dedik biz karışmıycaz.    arkadaşlar fıkra deyipde geçmeyin bir mühendisin bilmesi gereken bütün  güzellikler burda...     mühendis cehenneme giderse:bir mühendis ölmüş ve büyük bir yalnışlık sonucunda cehenneme atıl...

seksi görünmek

seksi görünmekseksilik sadece vücudumuzun belli bir bölgesine atfedilecek bir durum değil tabii... her ne kadar erkeklere öyle geliyorsa da, seksi bir kadın aslında bakımlı kadın demektir.       o halde hemen şu önerileri uygulayın ki, durmadan en seksi kadın seçilen kimi ünlü kadınlardan bir farkınız kalmasın. neyimiz eksik di mi?        dudaklar içinseksi dudaklara sahip olmak için iki seçeneğiniz var, ya kırmızı renkte ruj ya da dudağın doğal rengi. ilk durumda kırmızının teninizle uyumlu bir tonunu yakalamanız gerekiyor. rujun düzgün ve kalıcı olması için ruju fırçayla sürebilirsiniz. ruju sürdükten sonra bir kat da par...

kadınlar seksi nasıl yasıyor?

erkeklerin cinsel yaşamdan beklentilerini aşağı yukarı biliyoruz: zevk, heyecan, tutku ve eğer mümkünse ufak tefek oyunlar&58230; oysa kadınlar için durum biraz daha karışık, çünkü kadınlar seksi çok daha farklı boyutlarıyla yaşamanın peşinde&58230; cinsellik hem erkekler, hem de ka­dınlar için hayatın vazgeçilmez bir parçası&58230; ancak bu, iki cinsin seksi aynı şekilde yaşadığı anlamına gelmiyor. erkekler için cinsel hazzın temelinde biyolojik bir ihtiyacı karşılama ve rahatlama içgüdüsü ağır basarken ka­dınlar, bambaşka duygu ve düşüncelerle yatağa giriyorlar. yani toplumsal önyargı­ların aksine erkekler sekse daha meraklı oldukları halde cinsel ilişkide klasik kalıp­larla yetinirlerken, kadınlar ilişkiye renk katmak için büyük çaba harcıyor, hayatlarının her alanı gib...

komik fıkralar

yağmurlukikiz kardeşler annlerının karnında papaz kaçtı oynuyorlarmış, derken diğeri ötekine seslenmiş hey kapı açılıyor demiş ötekide olsun ya gelen babamdır demiş. diğeri değil deyince nerden anladın diye sormuş oda babam hiç yağmurluk giymezki demiş.delikçi aliyeni evlenen çocuk cinsellik ile alakalı hiç bir bilgisi yoktur, kız da bir o kadar saf, ilk gece ne yapacaklarını bilmeden oynaşırlar. sabah olduğunda babası oğluna sorar ne oldu ne yaptın.?oğlu cevap verir valla henüz birşey olmadı, ama çok yakında olur der babasına. ertesi gün olur babası yine sorar ne oldu.? cevap yine aynı bişi olmadı.aradan birgün daha geçer, babası yine sorar oğluna ne oldu.oğul bu sefer farklı bir cevap verir. valla bayağı yumuşattım yakında kesin delerim der.aradan bu şekilde birkaç gün daha g...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !