× "

sex itirafları

" arama sonuçları

erkeklerin sex itirafları

farklı meslek ve yaş grubuna ait 20 erkek, marie claire dergisinin hazırladığı seks anketine katıldı. cinsel geçmişleri ve seksi kadın anlayışlarını ortaya döken erkekler; fantezileri, tercihleri ve ilişkiye bakışlarını anlattı. erkeklerin cinselliğe bakış açıları marie claire dergisinin şubat sayısında gün ışığına çıktı. aralarında öğretmen, grafiker, müzisyen, öğrenci ve reklamcı gibi farklı meslek gruplarından 20 erkeğe 30 soru yönelten marie claire, türk erkeklerinin seks profilini ortaya çıkardı. "tecrübeli mi yoksa utangaç ve tecrübesiz kadınları mı tercih edersiniz?", "ilişki sırasında iktidarsızlık yaşadınız mı?" ya da "kadının orgazm olduğunu nereden anlarsınız?&q...

erotik itiraflar, cinsel sex itirafları, 18+ itiraf oku

oooooooofffffffffffffffffffffff pazartesi günü işe gitmek için evden yarım saat erken çıktım kahvaltı yapacağım diye. apartmandan çıktım ilerlerken bi komşum kapalı balkonlu 1. kat balkonda duruyor bakıyordu etrafa geçene kadar gözüm takıldı oda bakıyordu sonra elimi s.kime attım kaşırmış gibi yaptım s.kim kocaman olmuştu o vücudu görünce. kaşıyordum benimkini kadın seslendi ya bana yardım edermisiniz şu ipi takamıyorum diye neden olmasın dedim. açtı kapıyı kimse yok sokakta zaten. girdim evin içinde bi ip vardı şunu bağlarmısın dedi. yukarı uzanması zor bende rahat giyinmiştim pantolon kumaş. içimde boxer vardı. sikim kalkıktı belli oluyordu. bağlıyorum yükseliyorum bide darlaşıyo sikim iyice ...

sex itirafları sex hikayeleri cinsel itiraflar

kocamın arkadaşı çok utandım ve gözlerimi kapadım tam şeytan çıktı aklımdan uyuyorum derken yorganın kıpırdadığını farkettim ve bekledim yorganın altından gögüslerimin üzerinde dolaştırmaya başladı ellerini sanki kalbim duracaktı kocam hemen yanımda yatıyordu ve o benim gögüslerimi elliyor uçlarına dokunmak ıçin geceliğimi çekiştiriyordu çok korktum kalbim duracaktı ama çokta zevkliydi adeta yanıyordum gögüslerime dokunması ıçin uçlarını ısırdığını hayal ediyor kuduruyordum ellerini geceliğimden ıçeri sokup gögüslerimin uçlarıyla oynamaya başlayınca o anda sırılsıklam oldum sonra elini çekti ve yavaşça eşofmanımın üzerinden amıma dokunmaya...

sex itirafları sex itiraf itiraf sex sexi itiraflar oku yaz sex

sex itiraf itiraf sex sexi itiraflar oku yaz sex itiraf yap ...

cinsellik itiraflar, cinsellik itirafları, sex itirafları

  yaparımsandım, kadın , 48 , istanbul 12 gün 11 saat önce gönderdi. acıtmıyor   sadece cinsellik içeren bir ilişkinin en güzel yanı, ne kadar uzun sürmüş olursa olsun bittiği zaman acıtmamasıymış. --------------------------------------------------------------------------------     bu itirafı alkışlayabilmek için itiraf.com üyesi olmalısınız. zaten üyeyseniz sol üst bölümdeki üye girişi alanına bir uğramanız yeterli, üye değilseniz, itiraf.com'a buradan hemen üye olabilirsiniz.         nostradamus-us, kadın , 29 , abd 12 gün 15 saat önce gönderdi. eğitim şart   eğer kızım olursa, lise yıllarında ci...

erkeklerin sex itirafları

 deryalim sohbet odaları farklı meslek ve yaş grubuna ait 20 erkek, marie claire dergisinin hazırladığı seks anketine katıldı. cinsel geçmişleri ve seksi kadın anlayışlarını ortaya döken erkekler; fantezileri, tercihleri ve ilişkiye bakışlarını anlattı. erkeklerin cinselliğe bakış açıları marie claire dergisinin şubat sayısında gün ışığına çıktı. aralarında öğretmen, grafiker, müzisyen, öğrenci ve reklamcı gibi farklı meslek gruplarından 20 erkeğe 30 soru yönelten marie claire, türk erkeklerinin seks profilini ortaya çıkardı. "tecrübeli mi yoksa utangaç ve tecrübesiz kadınları mı tercih edersiniz?", "ilişki sırasında iktidarsızlık yaşadınız mı?" ya da "kadının or...

cinsellik itiraflar, cinsellik itirafları, sex itirafları

  yaparımsandım, kadın , 48 , istanbul 12 gün 11 saat önce gönderdi. acıtmıyor   sadece cinsellik içeren bir ilişkinin en güzel yanı, ne kadar uzun sürmüş olursa olsun bittiği zaman acıtmamasıymış. bu itirafı alkışlayabilmek için itiraf.com üyesi olmalısınız. zaten üyeyseniz sol üst bölümdeki üye girişi ala...

sex itirafları, aldatma itirafları, seksi kız itirafları, itiraf

.: bi kız 15inde ceren 20sinde ceylan 25inde avcı olurmuş:) hazeleyes | 20 yaşında | bayan | diğer itiraflar | bi kız 15inde ceren 20sinde ceylan 25inde avcı olurmuş:) bu durmda ben ceylanım arkadaslar..neyse güzel bi ceylanım yakışıklı bi geyiğim var ve o geyik bana ne dedi biliomusunuz geçen gün (bu arada ilk defa yatakta film izliorum ben onun evinde kendim kaşınmışım aslında ne işin var çocugun yatagında neyse parantezde fazla uzadı ama tekrar neyse bu geyikim ilk defa bana yakınlaşıoo) bana yatakta yanıma yaklaştı öptü kokladı falan derken içime bi şeytan düştü onun rahat olmadığını hiseetim biras samimi davranım dedim baktım bu rahatladı:)) sonracıma eli başka yerletre kayıyo ben düzeltiorum şeklini tekrar tekrar düzelt derken bu üstümde yanlış anlamayın üstümüz giyiniik ...

itiraflar, itiraf oku, erotik itiraf, sex itirafları, itiraf et

itiraf et komik itiraflar erkek itirafları bayan itirafları...

sex itirafları / sleeping dogs lie türkçe-dublaj

s€x itirafları / sleeping dogs lie türkçe-dublaj s€x itirafları / sleeping dogs lie (2006) tur================>romantik / komedi yonetmen ===========>bob goldthwait senaryo ============>bob goldthwait muzik ==============>gerald brunskill gosterim tarihi=======>24 ağustos 2007 yapım ==============>2006 - abd sure ===============>87 dk .. oyuncular============>melinda page hamilton, bryce johnson, colby french, jack plotnick, bonita friedericy filmin konusu: ailesinin ‘elmas kızı’, hayatı boyuca her zaman parmakla gösterilmiş olan örnek insan amy (melinda page hamilton) nişanlısı john’u anne ve babası ile tanıştırmaya karar verir. john ile birlikte ailesinin yaşadığı şehre dönen amy gerçek mut...

itiraflar, itiraf oku, erotik itiraf, sex itirafları, itiraf et,

  itiraf et komik itiraflar erkek itirafları bayan itirafları...

sex itirafları / sleeping dogs lie (2006) online izle

tur================>romantik / komedi yonetmen ===========>bob goldthwait senaryo ============>bob goldthwait muzik ==============>gerald brunskill gosterim tarihi=======>24 ağustos 2007 yapım ==============>2006 - abd sure ===============>87 dk .. oyuncular============>melinda page hamilton, bryce johnson, colby french, jack plotnick, bonita friedericy filmin web sitesi konu==> ailesinin ‘elmas kızı’, hayatı boyuca her zaman parmakla gösterilmiş olan örnek insan amy (melinda page hamilton) nişanlısı john’u anne ve babası ile tanıştırmaya karar verir. john ile birlikte ailesinin yaşadığı şehre dönen amy gerçek mutluluğu yakalamış gibidir ancak bu mutluluk gölgelenmek üzeredir. birbirlerine tamamen d&uum...

sex itirafları - romantik komedi online full izle

sex itirafları - romantik komedi online full izle ________________________________________ sex itirafları/sleeping dogs lie (2007)dvdrip-türkçe dublaj filmin konusu: ailesinin ‘elmas kızı’, hayatı boyuca her zaman parmakla gösterilmiş olan örnek insan amy (melinda page hamilton) nişanlısı john’u anne ve babası ile tanıştırmaya karar verir. john ile birlikte ailesinin yaşadığı şehre dönen amy gerçek mutluluğu yakalamış gibidir ancak bu mutluluk gölgelenmek üzeredir. birbirlerine tamamen dürüst davranmaları gerektiğini düşünen john, amy’den hayatındaki en büyük sırrı söylemesini ister. genç kadın bir süre dirense de sonunda yıllar önce başından geçen bir seks deneyimini sevgilisine aktarır. amy’nin kirli çamaşırları bir anda ortaya dökülür ve yılla...

sex itirafları

video açıklaması :tür : dram / komedigösterim tarihi : 24 ağustos 2007yönetmen : bob goldthwaitsenaryo : bob goldthwaitgörüntü yönetmeni : ıan s. takahashimüzik : gerald brunskillyapım : 2006, abd , 87 dk.oyuncular:melinda page hamilton (amy) , bryce johnson (john) , geoffrey pierson (baba) , colby french (ed) , jack plotnick (dougie) , bonita friedericy (anne) , steve agee (carl)台灣e島 @ yahoo! video...

itiraflar, itiraf oku, itirafoku, erotik sex itirafları, bayan i

   itiraf et - itiraf oku itiraf okumak istiyorum ve itiraf etmek istiyorum diyorsanız itirafoku.blogcu.com a hoşgeldiniz... erotik itiraflar bikız 15inde ceren 20sinde ceylan 25inde avcı olurmuş adamsın sanmıştım ama yanılmışım hazeleyes | 20 yaşında | bayan | diğer itiraflar | bi kız 15inde ceren 20sinde ceylan 25inde avcı olurmuş:) bu durmda ben ceylanım arkadaslar..neyse güzel bi ceylanım yakışıklı bi geyiğim var ve o geyik bana ne dedi biliomusunuz geçen   devamı speaker | 25 yaşında | bayan | diğer itiraflar | adamsın sanmıştım ama yanılmışım yıllar önce hayatıma öyle biri girdiki...çalıştığım iş yerinde tanışmıştık deli gibi aşık olmustum ona oda bunu fark ettı....  devamı fikir verin!!! aldatma - yardım...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !