× "

siberalemde sohbet penceresi açılmıyor

" arama sonuçları

bir yüzbaşıyşa yazışma...

  ---1-fruedun arkadaşı wilhelm fliesse itiraf ettiği gibi tezlerindeki hataları sizde eminim itiraf edeceksiniz profilinizde yazdığınız hastalıklı tezlerinizin yanlış olduğunu. 2- siz siberalemde koca ararken (ki aradığınız ilişki türünde evlilik yazmışsınız ) beğenmediğiniz askerler şu anda güneydoğuda kı*ınızı korumakla meşgul. 3- askerler savaş yanlısı değilidir aksine savaşkarşıtıdır, sadece vatan savunması için görev yaparlar yani bir savaş çıksada savaşsak derdinde değillerdir ama bunu görebilmek için beyin ve bunu kullanabilecek ve muhakeme edebilecek bir mantık gerekli. 4- avrupanın kaç şehrine gittinizde avrupalı kadın ve erkekler hakkında ahkam kesiyorsunuz ben avrupada hemen hemen t&u...

haftasonu

yine bir haftasonu... yine beklemeler geceyarılarına, sabahlara kadar... siberalemde de beklemek zormuş, neyi, niye beklediğini bilmiyorsan. ...

süper geyik:)

bunu mutlaka buraya kopyalamalıyım.. siberalemde bi adam var yüzüne bakıp kişiliğini yorumlarım vs der dururdu ne zamandır.. msn e ekledim yarım saattir yazıp duruyor :) yazdıklarını arada okuyup gülmek için kopyalıyorum buraya )))))   *gören bekleyen inceleyip karar veren yapın var *görsel hafızanda güçlü *lider ve organize edici bir yetenegin var *pozitifsin,asla senin çaresizlik söz konusu olamaz *barışçısın ama sana yanlış yapılırsa acımasızlaşabilirsin *uzun soluklu projelere yatkınsın *3 yıllık mesela *ama sabırsız ve çocuk ruhlusun *coşkulu *kısa ve kesik adımlarla çalışırsın uzun süreli projelerinde *çok ince zevklerin var *g&...

yatırım

siberalemde dolaşan kumrular gibisin hayatım. ellerin yaşlanmamış daha,tam bir ergenlik mantalitesi var sende. küçük şeylerle mutlu oluyorsun hep. saçma sapan konuşuyorsun."babam bana hep angut derdi" dedi. "küsme numarası yapardım,bu seferde ibne misin sen derdi.""bu seni zor durumda mı bırakıyordu" diye sordum."bilmem,zaten am ana türbesine gittiğimde hepsi geçiverdi" dedi. kulaklarım beni doğru mu bilgilendirmişti?...küçük bir çocuk olduğumdan beri meraklıydım böyle şeylere. nerde bir saçmalık,nerde bir abzürtlük varsa çıban gibi bitiveriyorudum oraya. bazı psikologlar bu huyumu kendini insanlara karşı savunma mekanizması diye nitelendirse de ben gerzeğin en önde koşanı olduğumu biliyordum...

yazı

yanlış hatırlamıyorsam ağustosun sonu eylülün başı arası bir zamandı en yakın arkadaşım  oğuzla internette sörf yapıp vakit geçiriyorduk yanlış hatırlamıyorsam ortada bi valiz vardı ama ne valizi hatırlamadım sanırım bir yere gitmek için hazırlanıyordukben siberalemde takılıyordum ya ben göz kırptım ya o onuda teknik olarak hatırlamıyorum msn adresimi yazıp yolladım hemen günde 1 mesaj hakkı vardı onuda o anda kullanmak istedim belkide o an yaptığım şey hayatıma çok farklılık kazandırdı bir tıklama beni hayatımda yaşadığım mutlulukların dışında bir mutluluk ve acı kazandırdı geriye bakınca pişmanmıyım evet yaptıklarımdan üzdüklerimden pişmanım ama olması gerekiyordu belkide pişman değm belkide hayatımda bir kez daha böl...

2

  (bu dialoglar bir sitede karşılıklı olarak yazılmaya devam edilmekte olup ben onlardan sevdiklerimi aslında buraya yedekleme yapıyorum):)    asya pasifik dumuristan krallığı   önce kurallar diyelim..asya pasifik dumuristan krallığında herkese yer vardır. günlük olaylara hiciv yaparken isim belirtmek yasaktır..isim belirtenin kellesi vurulur ya da sibiryaya sürülür. olmadı ona akşam yemeğinde tatlı yasağı vardır bilineeeeeeeeee!!!siyaset konuşmanın da bir adabı vardır, öyle usturuplu yazılmalıdır ki hiciv anlaşılsın:) kelle sağlam kalsın  siberalemde bıraktığımız her iz, yazdığımız her yazı ebediyete bizimle intikal edecektir, içimizden fışkırıp da şu sayfaya geçti ise artık bizüm değildür topluma mal olmuştur. ona göre..yarın öbürgün krallığın  tedris...

geldik işte

ne yazayım kardeşim buraya siyasi yazı yazmayın yok rencide falan feşmekan sende bizi siberalemde daralltın kaçtı şevkim yazmıyom hiç bişey sizi karanlıklara mahkum ettim...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !