× "

stardoll makyaj hileleri

" arama sonuçları
stardoll makyaj

stardoll makyaj

çok şık oldu :) inş. beğenirsiniz....

nature faces

                                                        gizli makyaj ürünlerine burayı tıklayarak   bakabilirsiniz fakat stardoll   starcoins ile satılanları da sd yapmııış yaaa :)                                           ...

genel

genel stardoll bedavaları hileleri eşyalar elbiseler makyaj malzemeleri tişörtler saklı giyiseler indirimler aksesuarlar stardoll tv paylaş 299 komik videolar izle yorumlar bedava beyaz elbise ve renkli çanta için melike bedava kemer için ayşen makyaj malzemeleri – bedava dudak parlatıcı için happendbarbar22 hannah montana bedavaları için happendbarbar22 hannah montana bedavaları için happendbarbar22 bedava beyaz at – stardoll için happendbarbar22 süper stardoll bedava elbise 2012 için prison...break bedava beyaz elbise ve renkli çanta için sabina12345bal bedava beyaz at – stardoll için bu olmuo bedava kırmızı parti elbisesi için merve arşiv kasım 2011 ekim 2011 eylül 2011 ağustos 2011 temmuz 2011 haziran 2011 mayıs 2011 nisan 2011 mart 2011 şubat...

stardoll hileleri

    bedava makyaj temizleyici   bedava sephora makyaj temizleyicisi için buraya tıklayın. not: bedava sephora makyaj temizleyici çok küçük ve kenarda olabilir lütfen dikkati bakın!..     ...

http://www.stardollbedavalari.net/genel/stardoll-makyaj-teknigi-

http://www.stardollbedavalari.net/genel/stardoll-makyaj-teknigi-video.html stardoll makyaj tekniği – video stardoll | bedavaları | hileleri | haberleri | 2011 | haziran...

stardoll hileleri -1- (mayıs 2011)

yeşil saç boyası  http://webwarper.net/ww/ veya http://goproxing.com/ yapıştır bu vekil url çubuğuna: http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=1087 stardoll giriş enter’a basın. yukarıda boşluğa ise bunu yağıştırın : http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=1087 bedava sizindir..(güzellik salonunda)((denemedim)) bedava ruj 2 elbise şapka ayakkabı ve televizyon sırrı  bu bedavalarımız için önce turbo-proxy.com/ adresine gidiyoruz. ordaki boşluğa http://www.stardoll.com/tr/campaigns/sharpay_us/ yazıyoruz. üye girişi yapıyoruz. eşyalar suiite ruj ise güzellik salonunda.. denedim ve bende hepsi vr televizyonum bozuldu xd  bedava disney topu hilesi goproxing.com...

stardoll hileleri nelerdir,bilgiler ip uçları

stardoll'a girin üte girişi yapın superstar ol kısmına gel.ülkeni united states yap.sms kısmına gel ve gir.biraz bekle hiç birşey yapmadan 1-2 dk.hiç birşey yapmadan sayfana dön.evine ucuz pahalı fark etmez bir eşya al.ve makyaj odana git.ordan ucuz pahalı farketmez bir takı al starplaza'dan.sonra tekrar evine git aynanın önünde bir elbise ve bir pencereye benzeyen içinde gül bahçesi resimi olan bir tablo geliyor.sonra makyaj odana git.çantana bak 2 adet küpe 1 adet kolye ve bir takma kirpik hediye geliyor .bunları bulan benim adım ise hande. 2.hileler. stardoll.tom.com'a gir üye olmadan orada guest@tom.com ve altında...... şifre yazıyor hiçbirşey yazmadan girişe gel tıkla 35 $ seni bekliy...

stardoll hileleri

bu bedava için http://www.meuproxy.com.br/ adresine gidin ve çıkan sayfadaki boşluğa http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=863 yazıp entere basın. açılan sayfada üyelik girişi yapın ve sayfanın yukarısındaki kutunun içindekileri silip http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=863 linkini yazın ve entere basın. bedava makyaj salonunuzdadır teşekkürlerrr ...

mütiş stardoll hilelerri

mütiş stardoll hilelerri

selammm ben gece stardolldan gece_yildizlari üyeliği altında oynuyorum.. beni boşverinn bu blogda stardoll hilelerinden klüplerden popülerlerden makyaj örnekelrinden giyim tarzlarından ve yenilikleri konuşçaz... evet.. hilelerden başlıyalım :d   arkadaşlar     arkadaşlar bu bedava için yapmanız gerekenler şöyle : stardoll'a giriş yapın. hesabınızı açtığınız internet sayfasının adres çubuğuna http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=570 yazın. yarışmaya katılın. bedava suitinizde...       bedava afiş ve balon posted on 13:46 yorum (6)  etiketler: bedava bu bedava için www.ukry...

stardoll hileleri

  slm.ben melis.şimdi duydugum  denediğim stardoll hileleri sölicem size. 1-120 starpoint sırrı her giriş yaptığnda medollünde bi deyişiklik yap 2)ziyaretci def yaz 3)starblog olustur 4)album yap 5)oyun oyna 6)alısveriş yap 7)s.s ol istersn uzun msjlar yaz 9)kulüplere üye ol 10)chat yap 11)scenery yap 12)bazı kulüplerde yönetici ol 13)baskalarındn sni oylamalarını iste 14)istersn uzun msjda yazabilirsin.2-ark. yolladığında poster kazanaksın.3-2000 puandan sonra stardoll 1 aylık s.s. hedie ediyor.bende keşke 2000 puan olsaydım yha.4-stardoll.tom.com'a gir üye olmadan orada guest@tom.com ve altında...... şifre yazıyor hiçbirşey yazmadan girişe gel tıkla 35 $ seni  bekliyor alışveriş yap ve o ...

stardoll hileleri giriş

giriş: green eyes diye bir kulüp var türk br kız yapmış seçeneklerde çıkmıyo ama sayfanın sağ tarafında ve biraz altında kulüp arama yeri var oraya green eyes yazıp kulübe üye oluosunuz  bir iki yorum yazmalısınız çünkü bu gerekli 1-2 tane yeter sonra kulübün sahibine arkadaşlık teklifi gönderin ismi kokonoko bu arada eve bi de bi tane hediye veriosunuz ben verdim ama verilmiyince omuo mu bilmem işi saglama alayım dedim  kızı puanlayın sonra da resimlerine bakıp sağ tarafta aşaüıda yazı yazma yerine yazı yaz herneyse sonra kulübe senden sonra biri de katılmalı kulübe kinler katıldı takip et sonra biri girince sen de üyelikten çıkma ve direk yenilenmiş suitine git bu arada ger&...

stardoll pembe saç boyası

arkadaşlar bedava saç boyası almak için;http://www.stardoll.com/tr/contest/view.php?id=163 adresine gidin. üyelik girişi yapın. sayfada bir scenery yapıp yarışma için kaydedin. saç boyası styling studio'nuzda. ...

stardoll hileleri

hileler, sevgili arkadaşlar.stardoll.com adresindeki süperstar oyunlarını süperstar olmadan oynamak istermisin? ozaman hazır ol.öğrenmek için alttaki yazıyı  oku... önce stardoll.tom.com adresine gir.ister üye ol ister olma.oyunlara gel.ve real celeb'e gir.sonra  açılan sayfanın yanında yani senin resminin olduğu yerin altında sarı renkte tabloya benzer biryer var oradan bulabilirsin.örnek:ben kaç gündür rihanna3 oyununu bekliyordum.anladımki çook uzun sürecek,stardoll.tom.com'dan oynadım.hepsinize tavsiye ederim..belki önceden bilio olabilirsiniz... bir sonraki hilede görüşmek üzere byby    stardoll ücretsiz s.s. oyunlarını s.s olmadan en &ou...

stardoll ve ben ...

                                                   selam!ben yağmur.12yaşındayım.stardoll'la 2008'de tanıştım.iyiki de tanışmışım.çok sevdim stardoll'u.size biraz stardoll'u tanıtayım.  *        üye olduktan sonra size bir ev veriyorlar.evin içinde dolabınız,makyaj veya süslenme masanız , hediyeler ve bir de kitaplık tarzı bir şey var. *       stardoll'da bir de mağaza var.mağazanın içinde çeşit çeşit kıyafetler, mak...

stardoll hileler 2

slm.bu sefer hiç bir  yerde duyamayacağınız hileler..stardoll'a girin üte girişi yapın superstar ol kısmına gel.ülkeni united states yap.sms kısmına gel ve gir.biraz bekle hiç birşey yapmadan 1-2 dk.hiç birşey yapmadan sayfana dön.evine ucuz pahalı fark etmez bir eşya al.ve makyaj odana git.ordan ucuz pahalı farketmez bir takı al starplaza'dan.sonra tekrar evine git aynanın önünde bir elbise ve bir pencereye benzeyen içinde gül bahçesi resimi olan bir tablo geliyor.sonra makyaj odana git.çantana bak 2 adet küpe 1 adet kolye ve bir takma kirpik hediye geliyor .bunları bulan benim adım ise hande.2.hileler. stardoll.tom.com'a gir üye olmadan orada guest@tom.com ve altında...... şifre yazıyor hiçbirşe...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !