× "

stardoll üye girişi

" arama sonuçları
stardoll bedava pembe ruj televizyon 2 elbise ayakkabı

stardoll bedava pembe ruj televizyon 2 elbise ayakkabı

bunların hepsi bana geldi. inşallah size de gelir :) çünkü çok güzeller.bu bedavalarımız için önce turbo-proxy.com/ adresine gidiyoruz. ordaki boşluğa http://www.stardoll.com/tr/campaigns/sharpay_us/ yazıyoruz. üye girişi yapıyoruz. bu bağlantıyı cute_949'un sayfasından aldım bunlar bana geldi sadece resim çekmeye üşendim o kadar!güzelller ama ...

disney fashion lounge ı stardoll

disney fashion lounge ı stardoll

  disney fashion lounge disney fashion lounge gruba katılmak için webwarper.net, turbo-proxy.com, dontfilter.us veya proxoin.com adresine gidin.   proxy çubuğuna bu linki yapıştırın:  http://www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=2961280&action=ma&ac=2961280     üye girişi yapıp klube katıldıktan sonra proxydeki stardoll'dan çıkış yapın. yeterli üye sayısına ulaşıldığında 2. resimdeki bedavalar sizin olacaktır. :)    d-signed mağazası için resme tıklayın frankie.-.stein ...

stardoll bedavaları

  http://webwarper.net/ adresine gidin çıkan yerdeki boşluğa şunu yazıp , üye girişi yapın. http://www.stardoll.com/tr/montecarlo/campaign.php ebru86      http://hidemyass.com/   adresine gidin   çıkan yerdeki boşluğa şunu yazıp , üye girişi yapın.   http://www.stardoll.com/tr/contest/view.php?id=1283   açılan sayfada üstteki kutucukta yazanı silip yerine şunu yazın   http://www.stardoll.com/tr/contest/finish.php?id=1283   ebru86     http://ukryj.info/   adresine gidin   çıkan yerdeki boşluğa şunu yazıp , üye girişi yapın.   http://www.stardoll.c...

stardoll bedavaları

  bedava için önce stardolla giriş yapın daha sonra bu linke gidip parti düzenleyin.. http://www.stardoll.com/en/party-chat/decorate.php?id=65     http://goproxing.com/ adresine gidip boşluğa http://www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=1280 yazıyoruz. girişi yapıyoruz. yukardakini silip yerine aşağıdaki adresi yazıyoruz. http://www.stardoll.com/pl/contest/finish.php?id=1280   http://ukryj.info/ adresine gidiyoruz. alttaki adresi azıyoruz http://www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=1300 üye girişi yapıyoruz. yukardakini silip yerine alttakini yazıyoruz. http://www.stardoll.com/pl/contest/finish.php?id=1300 bedava sizindir..   webproxy.ru adresine gidiyoruz.  alttaki adres...

stardoll bedavaları

  yeni gelecekler       5/3/2011 bedava at   bu ayki hayvanımız at :) bu bedavamız içinburaya tıklıyoruz. üye girişi yapıyoruz. beni evlat edin diyoruz =)     5/3/2011 bedava çiçekli toka   bu bedavamız için önce ukryj.info adresine gidiyoruz. ordaki boşluğa  http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=1235 yazıyoruz.üye girişi yapıyoruz. yukardakileri silip yerine http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=1235 yazıyoruz =)        &nbs...

stardoll bedavaları

  yeni gelecekler       5/3/2011 bedava at   bu ayki hayvanımız at :) bu bedavamız içinburaya tıklıyoruz. üye girişi yapıyoruz. beni evlat edin diyoruz =)     5/3/2011 bedava çiçekli toka   bu bedavamız için önce ukryj.info adresine gidiyoruz. ordaki boşluğa  http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=1235 yazıyoruz.üye girişi yapıyoruz. yukardakileri silip yerine http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=1235 yazıyoruz =)        &nbs...

stardoll sırları

      157$ sırrı: 157$ için 30 gün boyunca 12 starponit artırıncan eğer 12 starponits artarsa 30 günsonunda sana 157$ geliyor. 12 artırmak için scenrires yap ama içinde 50 den fazla eşya olsun ama hergün yap.birde 12 den az yaaprsan bir gün ilk başa dönüyor    ilk önce oyundan çıkın , 2-3 gün bekleyin , 2-3 gün olduktan sonra hesaba girip stardollunuzun saçını , burnunu v.b. yerlerini değiştirin,tanıtımı düzenle den tanıtımınızı değiştirin değiştirdikten sonra tanıtımı düzenle derken tanıtımın yazıldıı yerin üstünde bi yer var hani en sevdiin ünlü , saç rengin , göz rengin v.b. her yerini değiştirin , suitiniz...

stardoll sırları

  157$ sırrı: 157$ için 30 gün boyunca 12 starponit artırıncan eğer 12 starponits artarsa 30 günsonunda sana 157$ geliyor. 12 artırmak için scenrires yap ama içinde 50 den fazla eşya olsun ama hergün yap.birde 12 den az yaaprsan bir gün ilk başa dönüyor    ilk önce oyundan çıkın , 2-3 gün bekleyin , 2-3 gün olduktan sonra hesaba girip stardollunuzun saçını , burnunu v.b. yerlerini değiştirin,tanıtımı düzenle den tanıtımınızı değiştirin değiştirdikten sonra tanıtımı düzenle derken tanıtımın yazıldıı yerin üstünde bi yer var hani en sevdiin ünlü , saç rengin , göz rengin v.b. her yerini değiştirin , suitinize girip stardollunuzu giydirip al...

stardoll bedavaları

stardoll bedavaları stardoll bedavaları stardoll bedavaları stardoll bedavaları webwarper.net adresine gidin çıkan yerdeki boşluğa şunu yazıp , üye girişi yapın. http://www.stardoll.com/en/magazine/post/60422/monster_high_the_ghoul.html   açılan sayfada üstteki kutucukta yazanı silip yerine şunu yazın   ebru86 bedavayı yapamadınız mı ? tıklayın stardoll bedavaları stardoll bedavaları stardoll bedavaları stardoll bedavaları gamers-nor.com adresine gidin çıkan yerdeki boşluğa şunu yazıp , üye girişi yapın.   www.stardoll.com/tr/contest/view.php?id=1166 açılan sayfada üstteki kutucukta yazanı silip yerine şunu yazın www.st...

stardoll t-shirt

stardoll t-shirt

stardoll sleek   http://www.gizlibak.com/en/ adresine gidin çıkan yerdeki boşluğa şunu yazıp , üye girişi yapın.   http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=1065   açılan sayfada üstteki kutucukta yazanı silip yerine şunu yazın http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=1065 ...

stardoll pembe saç boyası

          bu süperstar olmayanlar için stardollda şimdiye kadar gördüğüm en iyi ücretsiz şey. bedava pembe saç boyasını almak için, resme tıklayın, stardoll üye girişi yapın. açılan sayfadaki kıza makyaj yapıp albümünüze kaydedin, çıkan formu doldurun(gerçek bilgi vermeniz gerekmiyor). ve makyaj odanıza gidin. pembe saç boyanız orada sizi bekliyor.                                                 &nbs...

stardoll bedavaları

dikkat! bazı stardoll bedavalarının ne kadar gerçek olduğunu bilmiyorum. bu elbiseler için önce http://webproxy.at/ adresine gidiyoruz. ordaki boşluğa http://www.stardoll.com/ yazıyoruz. açılan sayfada üye girişi yapıyoruz.bizimdir. fakat daha önce bu ebiselerden alanlar bir daha alamaz.   bu bedavamız için önce  http://www.ukryj.info/ adresine gidiyoruz.ordaki boşluğa   http://www.stardoll.com/es/contest/view.php?id=704 yazıyoruz. açılan sayfada üye girişi yapıyoruz. sonra yukardakileri silip yerine  http://www.stardoll.com/es/contest/finish.php?id=704 yazıyoruz.       önce http://www.we...

stardoll bedavaları

« önceki | 9/5/2010 stardoll ve gerçekler                 kategori: stardoll bedavaları | yorum (0) yorum yaz! | kalıcı bağlantı | etiketler : stardoll bedavaları 9/5/2010 çizmeler   burada stardollun çizmesini ve gerçeğini görüyoruz. gerçeği bence çok güzel yaz sizce ? ...

stardoll'a üye oluyoruz...

stardoll'a üye oluyoruz... merhaba arkadaşlar...bir yazımızla daha birlikteyiz...bu yazımızda,henüz üye olmayan arkadaşlara nasıl üye olunacağını adım adım anlatmaya çalışacağım... adım 1=goggle'a "stardoll" yazıp(google'dan arama yapmıyorsanız,yukarıdaki çubuğa,http://www.stardoll.com yazıp,)ilk gelen siteye tıklıyoruz yani şöle yazmalı:stardoll,[şöhret,moda ve arkadaşlar] adım 2=bu siteye girdikten sonra,önümüze kocaman bi yazı çıkacak kocaman butonda "buradan başla"butonuna tıklıyoruz. adım 3=sonra,önümüze bir bebek resmi çıkacak,o bebeği istediğimiz şekilde düzenledikten sonra,oradaki kocaman ileriyi gösteren pembe işarete tıklıyoruz....

stardoll hileleri

  157$ sırrı: 157$ için 30 gün boyunca 12 starponit artırıncan eğer 12 starponits artarsa 30 günsonunda sana 157$ geliyor. 12 artırmak için scenrires yap ama içinde 50 den fazla eşya olsun ama hergün yap.birde 12 den az yaaprsan bir gün ilk başa dönüyor  ilk önce oyundan çıkın , 2-3 gün bekleyin , 2-3 gün olduktan sonra hesaba girip stardollunuzun saçını , burnunu v.b. yerlerini değiştirin,tanıtımı düzenle den tanıtımınızı değiştirin değiştirdikten sonra tanıtımı düzenle derken tanıtımın yazıldıı yerin üstünde bi yer var hani en sevdiin ünlü , saç rengin , göz rengin v.b. her yerini değiştirin , suitinize girip stardollunuzu giydirip alb&...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !