× "

stardoll academy

" arama sonuçları

stardoll academy dinlenme odası görevi nasıl yapılır

hepimizin bildiği gibi stardollda çeşitli zorlu görevler var ve bu görevlerde bnde zorlanmıştım.bu görevleri yaparken blogcu dan yardım almıştım.şimdi bnde şimdi sizin en çok sorrduğunuz soruları blogcu da paylaşıyrum.şimdi stardoll academy görevlerinden biri dinlenme odası görevi şimdi bunu yapacağız şimdi ilk önce ekstra odalarımızdan birine girelim giirdikten sonra yanda küçük bir ok işareti var oraya gelin.ve sonra tıklayın.orada elbiseler olck üsste oda sili yarat yazıo gelin tıklayınca kız otomatikman elbiseleri çıkyor.yandaki elbiseleri üsütüne sürükleryerek giydiriniz ve sonr akaydete basın bu kadar.yapamadığınız görevler ve danışmak istediğiniz birşey olursa şu lingteki stardo...

stardoll academy düşünceleri.

stardoll halkının bence pek beğenmediği bir olay;stardoll academy zaten benimkinde sorun var görevi yapıyorum ama hala hatta veriyor stardoll iletişime ilettim dediklerini noktasına kadar yaptım (7 kere denedim!) birşey olmadı. bir de sahip olduğumuz şeyler gitti. biz de yerimiz de oturmayacağız! şimdi hemen buraya gidin -----> bize ulaşın - stardoll | türkçe ve  bunu copy-paste yapın; lütfen dikkate alın.stardoll academy yüzünden;sc-sd çevirme gitti, sclik ayakkabımız gitti starbazaarda bulunan sd limiti 100 sd daha arttırıldı ve en sonuncu olarak 7 sc'ye aldığımız ve evimizi döşediğimiz halılarımızda 8 sd oldu.lütfen!ben eski stardoll'u özledim lütfen stardoll yöneticileri beni...

<b>stardoll academy</b>'deki bütün sorularınızın cevapları burada !

stardoll academy'deki bütün sorularınızın cevapları burada !

arkadaşlar ; biliyorum academy ile ilgili bir sürü sorununuz var :( benim de ! (keşke görev atlayabilsek yaa ) bunun için bir araştırma yaptım.stardollda yardım kurallar güvenlik demeden her deliği inceledim ve sorularımızın cevabını kısa bir özetle bulup paylaşacağım ! bir de kendiniz görmek isterseniz tıklayın ve görün.başlayalım :) ; 1. stardoll academy nedir ? cevap : stardoll akademi; moda, iç tasarım ve güzellik dünyasının bir parçası olmak istiyenler için dünyanın en ihtişamlı ve elit akademisidir. stardoll'un her bir üyesi bu akademide öğrenci olma şansına ve verilen görevleri tamamlayarak starpuan, stardollar, starcoinsve özel hediyeler kazanma ayrıcalığına sahiptir. g&oum...

işte bitmiş bir stardoll yıllığı !

işte bitmiş bir stardoll yıllığı !

arkadaşlar ; çoğu kişi stardoll academy'i çok sevdiğinden dolayı onu bitirmekte,bende öyle yıllıklardan birini bulup koyuverdim işte.yıllığın sahibi olan arkadaşımızın adını kurallar gereğinde söyleyemiyorum.burada tam 32 tane görev var.zor ama eğlenceli.ayrıca yeterince para harcamamaya çalışsam da stardoll mutlaka harcatıyor.bu yüzden sinir oluyorum. bu arada yıllığımı bitirince parti vereceğim. (ama buna daha çok var çünkü ben stardoll sporlarındayım) ama bitmiş bir kişinin adını verebilirim adı : asraasuper yıllığına gitmek için tıkla lady.lady.3 ...kaynak : stardoll-tutkunlari.blogcu.com...

<b>stardoll academy</b>'deki sorular ve cevaplarımız

stardoll academy'deki sorular ve cevaplarımız

arkadaşlar ; biliyorum academy ile ilgili bir sürü sorununuz var :( benim de ! (keşke görev atlayabilsek yaa ) bunun için bir araştırma yaptım.stardollda yardım kurallar güvenlik demeden her deliği inceledim ve sorularımızın cevabını kısa bir özetle bulup paylaşacağım ! bir de kendiniz görmek isterseniz tıklayın ve görün.başlayalım :) ; 1. stardoll academy nedir ? cevap : stardoll akademi; moda, iç tasarım ve güzellik dünyasının bir parçası olmak istiyenler için dünyanın en ihtişamlı ve elit akademisidir. stardoll'un her bir üyesi bu akademide öğrenci olma şansına ve verilen görevleri tamamlayarak starpuan, stardollar, starcoinsve özel hediyeler kazanma ayrıcalığına sahipt...

<b>stardoll academy</b>

stardoll academy

merhaba arkadaşlar biraz geç paylaşıyorum.. kusura bakmayın yeni kampanyamız stardoll academy , çok zevkli ve güzel görevleri tamamladıkça kazanıyorsunuz. çok güzel değl mi?? dikkat edin!! görevleri sıra ile yapmazsanız sayılmaz.. o yüzden görevleri sıra ile yapın. ve lütfen görevleri bekletmeyin başa döner scniz sdniz boşa giderr ... ...kaynak : bedavahersey.blogcu.com...

<b>stardoll academy</b>

stardoll academy

merhaba arkadaşlar biraz geç paylaşıyorum.. kusura bakmayın yeni kampanyamız stardoll academy , çok zevkli ve güzel görevleri tamamladıkça kazanıyorsunuz. çok güzel değl mi?? dikkat edin!! görevleri sıra ile yapmazsanız sayılmaz.. o yüzden görevleri sıra ile yapın. ve lütfen görevleri bekletmeyin başa döner scniz sdniz boşa giderr ... ...kaynak : bedavahersey.blogcu.com...

<b>stardoll academy</b>

stardoll academy

merhaba arkadaşlar biraz geç paylaşıyorum.. kusura bakmayın yeni kampanyamız stardoll academy , çok zevkli ve güzel görevleri tamamladıkça kazanıyorsunuz. çok güzel değl mi?? dikkat edin!! görevleri sıra ile yapmazsanız sayılmaz.. o yüzden görevleri sıra ile yapın. ve lütfen görevleri bekletmeyin başa döner scniz sdniz boşa giderr ... ...kaynak : bedavahersey.blogcu.com...

<b>stardoll academy</b>'deki bütün sorularınızın cevapları burada !

stardoll academy'deki bütün sorularınızın cevapları burada !

arkadaşlar ; biliyorum academy ile ilgili bir sürü sorununuz var :( benim de ! (keşke görev atlayabilsek yaa ) bunun için bir araştırma yaptım.stardollda yardım kurallar güvenlik demeden her deliği inceledim ve sorularımızın cevabını kısa bir özetle bulup paylaşacağım ! bir de kendiniz görmek isterseniz tıklayın ve görün.başlayalım :) ; 1. stardoll academy nedir ? cevap : stardoll akademi; moda, iç tasarım ve güzellik dünyasının bir parçası olmak istiyenler için dünyanın en ihtişamlı ve elit akademisidir. stardoll'un her bir üyesi bu akademide öğrenci olma şansına ve verilen görevleri tamamlayarak starpuan, stardollar, starcoinsve özel hediyeler kazanma ayrıcalığın...

stardoll academy

herkesin bildiği gibi stardoll'un son yeniliklerinden biri stardoll akademi :) stardoll akademi; moda, iç tasarım ve güzellik dünyasının bir parçası olmak istiyenler için dünyanın en ihtişamlı ve elit akademisidir. stardoll'un her bir üyesi bu akademide öğrenci olma şansına ve verilen görevleri tamamlayarak starpuan, stardollar, starcoinsve özel hediyeler kazanma ayrıcalığına sahiptir. görevleri tamamlayan her öğrenci ilhamlarını ve kreasyonlarını yıllığına kaydetme şansı elde eder. yıllıklar diğer kullanıcılar tarafından görülebilir ve hatta bazı projeler yine diğer kullanıcılar tarafından oylanabilir....

işte bitmiş bir stardoll yıllığı !

işte bitmiş bir stardoll yıllığı !

arkadaşlar ; çoğu kişi stardoll academy'i çok sevdiğinden dolayı onu bitirmekte,bende öyle yıllıklardan birini bulup koyuverdim işte.yıllığın sahibi olan arkadaşımızın adını kurallar gereğinde söyleyemiyorum.burada tam 32 tane görev var.zor ama eğlenceli.ayrıca yeterince para harcamamaya çalışsam da stardoll mutlaka harcatıyor.bu yüzden sinir oluyorum. bu arada yıllığımı bitirince parti vereceğim. (ama buna daha çok var çünkü ben stardoll sporlarındayım) ama bitmiş bir kişinin adını verebilirim adı : asraasuper yıllığına gitmek için tıkla   lady.lady.3...

<b>stardoll academy</b>de arkadaş olmak

stardoll academyde arkadaş olmak

sevgili arkiciklerim ; nerdeyse herkes birbirine bunu soruyor bende bunu araştırmaya karar verdim o yüzden uzun bir çaba göstererek keşfettim !yapmanız gereken tek şey yukarıdaki fotoğrafta gösterdiği gibi arkadaşlarınıza gidip istediğiniz kişinin ''guruplandır'' kutucuğuna basıp academy friends butonuna basın.evet sadece bu kadar çok kolaymış değilmi ?   lady.lady.3 ...

stardoll academy -sıkça sorulan sorular-

  stardoll akademi'ye artık hepiniz alıştınız, yavaş yavaş görevleri tamamlamaya başladınız. yoğun ilginiz bizi çok mutlu ediyor. fakat, akademi yeniliğiyle beraber yeni özellikleri ve zor görevleri de beraberinde getirdi ve dolayısıyla kafanızda birçok soru da var.  öncelikle sizden ricamız lütfen sorunuzu müşteri hizmetierine iletmeden önce mutlaka ama mutlaka yardım sekmesinin akademi kısmını okuyun. buradan ulaşabilirsiniz.   müşteri hizmetlerinin size daha kaliteli hizmet vermesi için yalnızca gerçekten gerekli durumlarda iletişime geçin ki önemli bir sorun olduğunda size daha kısa sürede daha detaylı cevap verebilelim.   aşağıda en ç...

stardoll academy yardım

  yoğun istek üzerine akademide anlamadığınız bölümleri burada anlatacağım :) ilk olarak:yıllık nasıl oylanıyor? -arkadaşlar bir arkadaşımızın yıllığına gittiğimizde aşağıda verdiğim resimdeki yerlerde oy veriliyor. 2:callie basında bölüm 3 ü nasıl yapabilirim arka planı nasıl seçerim? -giyim odası sahne sayfasında 2. sayfada yer alıyor arkadaşlar aşağıda belirttiğim resim gibi..kombinler yaparak görevinizi tamamlıyorsunuz. 3:callie yi nasıl sahneye koyarım? -arkadaşlar sahne bölümünde arkadaşlar kısmına bakın hemen sizin yanınızda duran esmer bir bebek :)   4:stardesign hair'da 2 yeni katlı saç modeli oluştur bölümünü anlayamadım - tek...

<b>stardoll academy</b>

stardoll academy

merhaba arkadaşlar biraz geç paylaşıyorum.. kusura bakmayın yeni kampanyamız stardoll academy , çok zevkli ve güzel görevleri tamamladıkça kazanıyorsunuz. çok güzel değl mi?? dikkat edin!! görevleri sıra ile yapmazsanız sayılmaz.. o yüzden görevleri sıra ile yapın. ve lütfen görevleri bekletmeyin başa döner scniz sdniz boşa giderr                                                                                        pink_zeynep222...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !