× "

stardoll hileleri

" arama sonuçları

stardoll hileleri , bedavaları,2011

stardoll hileleri , bedavaları,2011...

stardoll hileleri nelerdir ?

                     ---->  stardoll hileleri<----                                 arkadaşlar hepimiz biliyoruzki stardoll emek isteyen bir oyun.fakat biz emek          harcamamıza rahmen ödülümüzü alamıyoruz.çoğumuzun durumu çok iyi değil kredi        kartları yok.stardoll aslında adaletsiz bir oyun zengin olan kredi kartı numarasını          yazar oraya koyar s.s olur fakat biz olamıyoruz çünkü durumumuz yok e tabi hepimizin   hakkı var birazcık hile yapmaya açıkçası arkadaşlar bazı hileler...

stardoll bedavaları-stardoll hileleri

stardoll bedavaları-stardoll hileleri (pozixifstar)...

stardoll hileleri

bedava pembe elbise bu bedava için 23 nisan ulusal egemenlik  çocuk bayramı yarışmasına katılmanız gerekiyor .bunun için: www.stardoll.com/tr/contest/view.php?id=1211        bedava çok şık mavi elbise                                                goproxing.com'a girin, www.stardoll.com yazın, browse'a basın, bekleyin sonra giriş yapın, dergiye girip stardoll cinemaya basın, sonra ordan çıkıp normal stardoll'a girin. böylece mavi bir elbise dolabınıza gele...

bedava elbise ve aykkabı

  bu bedava için www.proxyhideout.com/ adresine gidin ve çıkan sayfadaki boşluğahttp://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=556 yazıp entere basın. açılan sayfada üyelik girişi yapın ve sayfanın yukarısındaki kutunun içindekileri siliphttp://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=556 linkini yazın ve entere basın. bedava suitinizdedir. not1: bu bedava daha önceden elizabeth and james adında 1 ay açık kalan bir mağazada satışa sunulmuş. pek fazla kişi alamadığından değerli. ilk sezon dknyler gibi eskiden bunu da bazaarda 100-500 dolara sattıklarını görüyordum. gerçi şimdi bedava olduğu için pek değeri kalmamış olabilir ama satıcaksanız çok ucuza satmayın derim ben. ...

bedava aykkabı

    bu bedava için  http://www.stardoll.com/tr/campaigns/christmas2010/ sitesinden  12 inci buttonu açıp "satın al" buttonuna basın. bedava suitinizdedir ...

hileee

hileee

bu bedava için önce  http://www.zmien.info/  adresine gidiyoruz. ordaki buşluğa http://www.stardoll.com/es/contest/view.php?id=788  yazıyorız. açılan sayfada üye girişi yapıyoruz. yukardakileri silip yerine http://www.stardoll.com/es/contest/finish.php?id=788  yazıyoruz. ...

stardoll hileleri 2010

en iyi stardoll hileleri arkadaşlar bildiğimiz gibi 50ye yakın stardoll hilesi vardır sizlerle paylaşıım .. bedava t-hirt almak için; önce dergiye girin sonra stardoll sinemaya girin ve sonra suitinize girin bir poster ve t-shirt sizi bekliyor  bedava ayakkabı ve çanta almak için; arkadaşlar stardoll anasayfasında sağ tarafta çanta yarışması die bir şey var ona katılın sonra suitinize gidin bir bakmışsınız beyaz bir çanta gelmiş beyaz ayakkabıda montlygiftclup veriyor  1-bedava eşya alma sırrı süperstar ol kısmına gel. ülkeni united states yap. sms ile ss. kısmına gel. tıkla. çıkan sayfada satın al a tıkla. sonra açılan pencerede enter a bas. suitine git. her aydaki kıyafetler se...

merhaba

selam ben ezgi güneş blogcuya yeni katıldım sizlere stardoll hileleri paylaşacağım ilk hilemi bu gün yazıcam sabredin birazcık birazdan geliyor.... ...

stardoll hileleri

stardoll hileleri   157$ sırrı: 157$ için 30 gün boyunca 12 starponit artırıncan eğer 12 starponits artarsa 30 günsonunda sana 157$ geliyor. 12 artırmak için scenrires yap ama içinde 50 den fazla eşya olsun ama hergün yap.birde 12 den az yaaprsan bir gün ilk başa dönüyor starpoint arttırma: her giriş yaptığında medollunda bir değişiklik yap ziyaretçi def yaz starblog oluştur albüm yap oyun oyna alışveriş yap s.s ol kulüplere üye ol chat yap scenery yap bazı kulüplerde yönetici ol baskalarındn sni oylamalarını iste istersn uzun msjda yazabilirsn sslerle ark olunca artıy...

stardoll hileleri

stardoll hileleri burada !!! 120 starpoint hilesi : her girdiğinde medoll unda bir değişiklik yap ziyaretçi def. yaz starblog oluştur albüm yap oyun oyna alışveriş yap s.s ol uzun mesajlar yaz kulüplere üye ol chat yap sahne yarat bazı kulüplerde yönetici ol başka üyelerden seni oylamalarını iste istersen uzun mesajlar yazabilirsin... sonra da 120 starpointe kavuşabilirsin !!! ...

stardoll hileleri

sırada stardoll hileleri:  bedava t-hirt almak için; önce dergiye girin sonra  stardoll sinemaya girin ve sonra suitinize girin bir poster ve t-shirt sizi bekliyor :) bedava ayakkabı ve çanta almak için; arkadaşlar stardoll anasayfasında sağ tarafta çanta yarışması die bir şey var ona katılın sonra suitinize gidin bir bakmışsınız beyaz bir çanta gelmiş beyaz ayakkabıda montlygiftclup veriyor 1-bedava eşya alma sırrı süperstar ol kısmına gel. ülkeni united states yap. sms ile ss. kısmına gel. tıkla. çıkan sayfada satın al a tıkla. sonra açılan pencerede enter a bas. suitine git. her aydaki kıyafetler seni bekliyor! (haziran-temmuz-ağustos için geçerli) 2-60 puan kazanma sı...

stardoll hileleri

  slm.ben melis.şimdi duydugum  denediğim stardoll hileleri sölicem size. 1-120 starpoint sırrı her giriş yaptığnda medollünde bi deyişiklik yap 2)ziyaretci def yaz 3)starblog olustur 4)album yap 5)oyun oyna 6)alısveriş yap 7)s.s ol istersn uzun msjlar yaz 9)kulüplere üye ol 10)chat yap 11)scenery yap 12)bazı kulüplerde yönetici ol 13)baskalarındn sni oylamalarını iste 14)istersn uzun msjda yazabilirsin.2-ark. yolladığında poster kazanaksın.3-2000 puandan sonra stardoll 1 aylık s.s. hedie ediyor.bende keşke 2000 puan olsaydım yha.4-stardoll.tom.com'a gir üye olmadan orada guest@tom.com ve altında...... şifre yazıyor hiçbirşey yazmadan girişe gel tıkla 35 $ seni  bekliyor alışveriş yap ve o ...

stardoll hileleri stardoll t-shirt hilesi

stardoll hileleri stardoll hilesi stardoll t-shirt hilesi süper stardoll hileleri stardoll hileleri en iyi stardoll hileleri stardoll hilesi nasıl çalışır stardoll hileleri bedava t-shirt almak için; önce dergiye girin sonra stardoll sinemaya girin ve sonra suitinize girin bir poster ve t-shirt sizi bekliyor bedava ayakkabı ve çanta almak için; arkadaşlar stardoll anasayfasında sağ tarafta çanta yarışması die bir şey var ona katılın sonra suitinize gidin bir bakmışsınız beyaz bir çanta gelmiş beyaz ayakkabıda montlygiftclup veriyor ...

stardoll hileleri

evet işte stardoll hileleri yine bizi sardı.stardollda benimde bir kaç üyeliğim var.adları:devil-zeynep sweet_-_devil death--time devil--girl -baby_doll- edward_ceren_( bu üyeliği çaldım:d)daha bir sürü var ama unuttum:).evet şimdi size yazdığım hilelerin hepsini ben buldum vede butun internete yaydım kendi siteme yazmazsam biraz saçma olur.neyse hileler: arkadaşlar sizinle bir hile paylaşacağım yeni bir sekme veya pencere açın www.daveproxy.co.uk adresine gidin oradaki arama kutusuna,www.stardoll.com/en/cinema/?id=30 yazın giriş yapın ve o sekmeyi veya pencereyi kapatın suitinize gidin bakın ve orada olmazsa bir kere daha yapın...inanmayanlar suitime baksınlar çok güzel oldu evimdeki kocaman bir boşluğu doldurdu lütfen yapın www.daveproxy.co.uk adresine gidin sayfanın aşağısındaki beyaz...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !