× "

stardoll kaydol

" arama sonuçları

stardoll hilesi

stardoll'u hepsinizin sevdiğini biliyorum zaten benimde orada 9 tane üyeliğim var.isimleri:erenmax,adriana..lima,handese,handese,handena,beybix97,aysegulsel,wix00,bratz-cloe evet başlıyoruz...120 starpoint sırrı her giriş yaptığnda medollünde bi deyişiklik yap 2)ziyaretci def yaz 3)starblog olustur 4)album yap 5)oyun oyna 6)alısveriş yap 7)s.s ol istersn uzun msjlar yaz 9)kulüplere üye ol 10)chat yap 11)scenery yap 12)bazı kulüplerde yönetici ol 13)baskalarındn sni oylamalarını iste 14)istersn uzun msjda yazabilirsin.                                   ...

stardoll

  bedava eşya alma sırrı süperstar ol kısmına gel. ülkeni united states yap. sms ile ss. kısmına gel. tıkla. çıkan sayfada satın al a tıkla. sonra açılan pencerede enter a bas. suitine git. bedava bikinin ve topun seni bekliyor! 60 starpoint kazanma yolu 1)her giriş yaptığında medollünde bir değişiklik yap 2)ziyaretçi def yaz 3)starblog oluştur 4)albüm yap 5)oyun oyna 6)alışveriş yap 7)s.s ol istersn uzun msjlar yaz 9)kulüplere üye ol 10)chat yap 11)scenery yap 12)bazı kulüplerde yönetici ol 13)baskalarındn sni oylamalarını iste 14)istersn uzun msjda yazabilirsn bu kdr ama özelliklede s.s la...

stardoll

evet arkadaşlar... ben sizin için yeni bir oyun buldum. adı da "stardoll" çok eğlenceli bir oyun. (modelist,stilist olmak isteyen varsa kesin oynasın) googleye stardoll yazınca karşınızıa çıkıyor... ilk siteye girin. önce bir tarz seçeceksiniz.(kıyafetine göre seçmenizde fayda var çünkü kıyafeti değiştirmek için stardolar lazım ama saçı ücretsiz değiştiriyorsun.) sonra takma ad giriyosun. doğum tarihini yazıyorsun. daha sonra üylik sözleşmesini kabul ediyorum'u işaretliyorsun ve artık üyesin. sana ağız yardımcı oluyor. eğer sorunun olursa sevgi_3k'yı ziyaret edin.(o benim) ben size yardımcı olucam. ...

bedava kalp ve yılbaşı yemeği

bedava kalp ve yılbaşı yemeği etiketler: bedava bu bedava için http://www.german-proxy.de/ adresine gidin ve çıkan sayfadaki boşluğa http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=845 yazıp entere basın. açılan sayfada üyelik girişi yapın ve sayfanın yukarısındaki kutunun içindekileri silip http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=845 linkini yazın ve entere basın. bedava sutinizdedir. bunlar da ilginizi çekebilir: bedava kalp bedava yılbaşı topu bedava yılbaşı şapkası     sonraki kayıt önceki kayıt ana sayfa &...

stardoll bedavaları-2

point sırrısöyleyeyim 20 tane google sayfası aç ve sonra kaydol yaz ilk çıkana tıkla kaydol yazıyor işte oraya tıkla açılan sayfada ücretsiz edinin yazıyor oraya tıkla ve msn adresi al! bilgileri rastgele yapabilirsin! sonra aldıktan sonra yine o sayfa da hotmaili aç yani e-mail sayfasını, sonra stardoll’ü aç ama o e-mailleri bi yere yaz! unutursun! sonra stardoll’ün anasayfasında arkadaşlarınla paylaş-starpoint kazan ksmına tıkla! sonra e-mail butaonuna bas ve 5’er 5’er e-mail adreslerini yaz oraya 20 tane e-mail adresi bittikten sonra teker teker e-mailleri aç ve üye ol bütün linklere tıkla!(e-maile gelen mesajda) 20 hesap açmış oluyosun! dik...

stardoll hileleri - eski

aşağıdaki gibi binlerce yazı göreceksiniz ama artık hepsi eskidi, inanmayın ve vaktinizi boşuna harcamayın. not: alıntıdır.       her giriş yaptığnda medollünde bi deyişiklik yap 2)ziyaretci def yaz 3)starblog olustur 4)album yap 5)oyun oyna 6)alısveriş yap 7)s.s ol istersn uzun msjlar yaz 9)kulüplere üye ol 10)chat yap 11)scenery yap 12)bazı kulüplerde yönetici ol 13)baskalarındn sni oylamalarını iste 14)istersn uzun msjda yazabilirsin.                                            &...

stardoll hileleri

arkadaşlar bildiğimiz gibi 50ye yakın stardoll hilesi vardır sizlerle paylaşıım .. bedava t-hirt almak için; önce dergiye girin sonra  stardoll sinemaya girin ve sonra suitinize girin bir poster ve t-shirt sizi bekliyor :) bedava ayakkabı ve çanta almak için; arkadaşlar stardoll anasayfasında sağ tarafta çanta yarışması die bir şey var ona katılın sonra suitinize gidin bir bakmışsınız beyaz bir çanta gelmiş beyaz ayakkabıda montlygiftclup veriyor 1-bedava eşya alma sırrı süperstar ol kısmına gel. ülkeni united states yap. sms ile ss. kısmına gel. tıkla. çıkan sayfada satın al a tıkla. sonra açılan pencerede enter a bas. suitine git. her aydaki kıyafetler seni bekliyor! (haziran-temmuz-ağusto...

stardoll

  stardollun bir sürü hileleri vardır bunlar: arkadaşlar bildiğimiz gibi 50ye yakın stardoll hilesi vardır sizlerle paylaşıım .. bedava t-hirt almak için; önce dergiye girin sonra  stardoll sinemaya girin ve sonra suitinize girin bir poster ve t-shirt sizi bekliyor :) bedava ayakkabı ve çanta almak için; arkadaşlar stardoll anasayfasında sağ tarafta çanta yarışması die bir şey var ona katılın sonra suitinize gidin bir bakmışsınız beyaz bir çanta gelmiş beyaz ayakkabıda montlygiftclup veriyor 1-bedava eşya alma sırrı süperstar ol kısmına gel. ülkeni united states yap. sms ile ss. kısmına gel. tıkla. çıkan sayfada satın al a tıkla. sonra açılan pencerede enter a bas. sui...

stardoll'a nasıl üye olurum ?

stardoll’a üye olmak için ilk öncelikle stardoll.com.tr’ye girin.daha sonra orda üye girişi yapmak için bir yer olucak. hemen kaydol’a tıklayın.. burada daha yükleniyor ama ordan karekterinizi tasarlayın daha sonra à’a tıklayın kendinize göre doldurun daha sonra kaydet deyin.. karekteriniz oluşturudu işte stardoll’a böyle üye oluyorsunuz…...

hile

  evet başlıyoruz...120 starpoint sırrı  her giriş yaptığnda medollünde bi deyişiklik yap 2)ziyaretci def yaz 3)starblog olustur 4)album yap 5)oyun oyna 6)alısveriş yap 7)s.s ol istersn uzun msjlar yaz 9)kulüplere üye ol 10)chat yap 11)scenery yap 12)bazı kulüplerde yönetici ol 13)baskalarındn sni oylamalarını iste 14)istersn uzun msjda yazabilirsin.                                                         son olarak ben yeni bir &uum...

stardoll.hileleri

bedava eşya alma sırrısüperstar ol kısmına gel. ülkeni united states yap. sms ile ss. kısmına gel. tıkla. çıkan sayfada satın al a tıkla. sonra açılan pencerede enter a bas. suitine git. bedava bikinin ve topun seni bekliyor! 60 starpoint kazanma yolu1)her giriş yaptığında medollünde bir değişiklik yap2)ziyaretçi def yaz3)starblog oluştur4)albüm yap5)oyun oyna6)alışveriş yap7)s.s olistersn uzun msjlar yaz9)kulüplere üye ol10)chat yap11)scenery yap12)bazı kulüplerde yönetici ol13)baskalarındn sni oylamalarını iste14)istersn uzun msjda yazabilirsnbu kdrama özelliklede s.s lardn sni oylamalarını iste normal üyelere karsın tam 5 kat fazla sayılıyo cnm bunu 2 gün yab gelio söyliyim bak şimdi become a superstar a tıkla sonra ülkeni united kingdom yap sonra da cep telefonu (sms) e tıkla s...

stardoll

stardoll ne hakkında? stardoll modayı, alışverişi, dekore etmeyi, yaratıcılığı ve yeni arkadaşlar edinmesini seven kızlar için özel açılmış en büyük topluluk sitesidir. üyelerimiz kendi medoll'unu yaratır, alışverişe çıkar, süslenir, evini dekore eder, yaratıcılığını serbest bırakır ve yeni arkadaş edinirler. hemen kaydol medoll'unu yarat! kendine veya istediğin herhangi birine benzetebilirsin! 60 milyarın üzerinde varyasyon! odanı dekore et! alışverişe çık! süslen! starplaza'da alışveriş yap! her zaman en son moda! kendi tarzını öne çıkart veya yepyeni bir tarz yarat! odanı dekore et! hayalindeki evi yarat! arasından seçebileceğin binlerce ürün! arkadaşlarını davet et! yeni arkadaşla...

stardoll sırları

stardoll sırlar×arkadaslar hmn yıne kacırmadan su sayfaya gırın ve 15 sd cebınızde olsun: stardoll.com/sv/xml/getxmasmoney.php ve cicek almak icin: stardoll.com/xml/getmoonacredoors.php?itemıd=18464 bedava eşya alma sırrısüperstar ol kısmına gel. ülkeni united states yap. sms ile ss. kısmına gel. tıkla. çıkan sayfada satın al a tıkla. sonra açılan pencerede enter a bas. suitine git. bedava bikinin ve topun seni bekliyor! 60 starpoint kazanma yolu1)her giriş yaptığında medollünde bir değişiklik yap2)ziyaretçi def yaz3)starblog oluştur4)albüm yap5)oyun oyna6)alışveriş yap7)s.s olistersn uzun msjlar yaz9)kulüplere üye ol10)chat yap11)scenery yap12)bazı kulüplerde yönetici ol13)baskalarındn sni oylamalarını iste14)istersn uzun ...

stardoll hile

                                                                                                                                     &n...

stardoll hileleri

stardolldaki 50 büyük sır..bedava eşya alma sırrısüperstar ol kısmına gel. ülkeni united states yap. sms ile ss. kısmına gel. tıkla. çıkan sayfada satın al a tıkla. sonra açılan pencerede enter a bas. suitine git. bedava bikinin ve topun seni bekliyor! 60 starpoint kazanma yolu1)her giriş yaptığında medollünde bir değişiklik yap2)ziyaretçi def yaz3)starblog oluştur4)albüm yap5)oyun oyna6)alışveriş yap7)s.s olistersn uzun msjlar yaz9)kulüplere üye ol10)chat yap11)scenery yap12)bazı kulüplerde yönetici ol13)baskalarındn sni oylamalarını iste14)istersn uzun msjda yazabilirsnbu kdrama özelliklede s.s lardn sni oylamalarını iste normal üyelere karsın tam 5 kat fazla sayılıyo cnm bunu 2 gün yab gelio söyli...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !