× "

stardoll starbazaar

" arama sonuçları

stardoll starbazaar

arkadaşlar hepimiz biliyoruz stardoll da sadece ssler bazaarda yada kişisel bazaarlarında satış yapabilirler ve stardoll academyde starbazaardan birkaç ürün almamız söyleniyor herkes alacakları şeyin güzel olmasını istiyor tabii ama sc ye pek bişey bulunmuyor herkes saça ve dekora bakıyor  genelde kıyafetler çok pahalı olduğu için hiç kimse oraya bakmıyor fakat takıya bakan kimse yok orada okadar güzel şeyler varkii  ben oradan birsürü şey aldım çok kolay tasarlanıyorlar pahalı olup beğendiklerinizi kendiniz tasarlıyabilirsiniz örneğin ben abd bayraklı bir bandana tasarladım ve aldım starbazaarın takı bölümünün ucuz olduğuna inanmayanlar var işte size kanıtı: ...

starbazaar:ürün raporu

arkadaşlar bildiğimiz gibi bazı kullanıcılar küfürlü,vb tasarımlar yapıyorlar.. artık o kıyafetleri rapor edebiliriz... bence harika bir uygulama... amann dikkatt boşu boşuna rapor etmeyin...

starbazaar'da artık saç satılıyor!

starbazaar'da artık saç satılıyor!

starbazaar'da artık saç satılıyor!  ...

starbazaar'da saç satımı başladı!

starbazaar'da saç satımı başladı!

arkadaşlar artık starbazaar'da saçlarda satılıyor. bence güzel olmuş sizce? :d ...kaynak : cute949.blogcu.com...

stardoll'un yeni uygalamasını tamamen zırvalık!

  lütfen aşağıdaki yazıyı heryerde yayınlayın!!!   arkadaşlar başta karlı gibi görünsede aslında ss olmayanlara tamamen kazık atılmış! bir kere eskiden her gün 5 stardoll'larımız garanti oluyordu. bunun yanı sıra 1 stardollars'ı da biriktirebiliyorduk. şimdi günde 40 starcoins kazanma imkanımız var ama her gün 40 coins imkansız! sadece 14 coins kazanabiliyorsunuz! o sadece bir göstermece! ispatı için aşağıyı okuyun lütfen!!!     bir kere bu 40 coins 4 dolar ediyor bu tamemen bir saçmalık! normalde bizim 50 coins kazanmamız gerek çünkü 10coins ancak 1dolara denk geliyor. ikincisi ise eğer incelediyseniz bilirsiniz 40 coins'in 11 coinsini stardoll'a bir arkad...

stardoll'un yeni uygalamasını tamamen zırvalık!

  stardoll'un yeni uygalamasını tamamen zırvalık!   lütfen aşağıdaki yazıyı heryerde yayınlayın!!!   arkadaşlar başta karlı gibi görünsede aslında ss olmayanlara tamamen kazık atılmış! bir kere eskiden her gün 5 stardoll'larımız garanti oluyordu. bunun yanı sıra 1 stardollars'ı da biriktirebiliyorduk. şimdi günde 40 starcoins kazanma imkanımız var ama her gün 40 coins imkansız! sadece 14 coins kazanabiliyorsunuz! o sadece bir göstermece! ispatı için aşağıyı okuyun lütfen!!!     bir kere bu 40 coins 4 dolar ediyor bu tamemen bir saçmalık! normalde bizim 50 coins kazanmamız gerek çünkü 10coins anc...

starbazaar !

arkadaşlar, artık 500 puanın üstünde olan herkes starbazaar'dan alış-veriş yapabiliyor.bende starbazaar'da gezerken aşağıdaki hırkayı buldum.ama 22 $ dı ve benim param yetmedi.daha ucuza satan varsa kesin alıcam ! bana haber verin (: adı:mary kate ashley /blue hoodie ...

mağaza starbazaar!

starbazaardan büsürü eşya buldum mesela 15 stardolarklık bir elbiseyi 8 sdye satmışlar. hiç bulamadıığım bir örgülü saçı 78 sd 97 sd falan satıyorlar ve bunu 8 sdye buldum. elle mağazasından 3 tane süper şeyler buldum ve 7 sdyi geçmeyen. çook aradım ama sizde gayret gösterirseniz büsürü eşyayı ucuza bulaiblirsiniz.. benden söylemesi xoxoxo =)) lovemenndi =)) ...

starbazaar artık herkese açık

starbazaar artık herkese açık etiketler: stardoll haberleri artık 500 starpointe ulaşan süperstar üyeler de starbazaarda giysi ya da eşya satın alıp satabilecek. bence bu herkes için çok iyi olmuş. sizce de öyle değil mi? bunlar da ilginizi çekebilir:   stardoll değişimi   miss stardoll   iyi bayramlar ...

starbazaar

  ss olmayanlarda starpazardan alışveriş yapabiliyor 12/16/2010 · kategori: yenilikler   ne zamana kadar sürecek bilmiyorum ama starpazardan  ss olmayanlarda  eşya satın alabiliyor ancak satamıyor.eşya satın almak için 2 tane kural var. 500 puanı geçmek ve e-posta adresi onaylanmış olmak  ss lerin ise eşya satbilme  limitleri  var eğer çokça satış yapmışsa(ne kadar bilmiyorum) bir gün süreyle satış yapamıyor.. limiti aşmış ss kişiden alışveriş yapılmak  istenirse şöyle bir not çıkıyor.     ...

starbazaar artık herkese açık!

merhaba arkadaşlar! muhteşem bir haber hepinize mail yoluyla ulaşmış olmalı! artık starbazaar yalnızca sslere değil herkese açık. biraz bilgi edinmek ister misiniz?   artık yalnızca starplaza değil starbazaar'dan da alışveriş yapabilirsiniz.  bunun için ss ya da e-maili onaylanmış 500 puan üstü bir non-ss olmanız yeterli =d   peki starbazaarın starplazadan farkı nedir? starbazaarda tüm ss'ler sahip oldukları kıyafetleri satışa sunarlar. tasarımları satın alabilirsiniz ya da ikinci el marka kıyafetleri çok daha ucuza bulabilirsiniz. ayrıca fiyat aralığını belirleyerek çok daha ucuza alışveriş yapabilirsiniz. aynı zamanda mobilya ve eşya alışverişi de yapabilirsiniz, üstelik dükkand...

stardoll süperstar ayrıcalıkları

 superstar ayrıcalıkları şunlardır: * superstar üyeliği için ödediğin fiyata göre stardollar ikramiye paketi. * starbazaar: starbazaar’da eski kıyafetlerini satma hakkı. * superstar süitine daha fazla oda. * %50 superstar indirimleri. * stardoll bebeklerine erken erişim. * stardoll podyumu'nda rol almak, her başlangıç sayfasında görünebilirlik. * kapsamlı albüm'üne 100 sayfaya kadar kullanım hakkı. * tüm stardoll dünyasına yayın mesajı gönderme hakkı. * görüntü resmini süsleyen bir altın çerçeve ve en çok arama yapılanlar profiline sahip olma. * superstar hesabına ekstra stardollar’ı da satın alabilme. * görüntü ...

bugün 29 ekim herkezin cumhuriyet bayramı kutlu olsun..

bedava kırmızı elbise bu bedava daha önceden verilmişti ama o zaman süperstarlar içindi. şimdi ise bugün cumhuriyet bayramı olduğu için herkes için geçerli. yani alamayan normal üyeler alabilir. bu bedava için http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=711 adresine gidin. üyelik girişi yapın ve http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=711 adresine gidin. bedava suitinizdedir. 1 kasıma kadar geçerliymiş.   süperstarlar için bedava elbise   bu bedava için http://www.ukryj.info/ adresine gidin ve çıkan sayfadaki boşluğa http://www.stardoll.com/es/contest/view.php?id=710 yazıp entere basın. açılan sa...

starbazaar=)

dün s.s oldum ve 1 qünde 2 eşya sattım=)ço..k mudluyum:]eqer sizde s.s iseniz bnm starbazaarıma bakar mısınız??çok qsl şeler war ve çok ucuza satıorum..!!eqer beqendiiniz bi kıyafet olursa fiyatta anlaşabiliriz=d..adım: kulisana ziyaret edin mutlaka:d                                      ...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !