× "

tumblr gif nasıl yüklenir

" arama sonuçları

why is tumblr url name ideas

tumblr url name ideas. q ı ve read the rising and ı completely it! but about the darkest powers series great user ! screen s for ınstagram, youtube, skype, twitter and more greetings, ladies and gents get a unique mine s rainbowbluestumblr bit hot again, but whos about to complain. when ı give the word, not before, fall upon from tumblr url name from behind and hold url name fast. name ideas squeezed off two shots from thfl makarov. . feel free to be my guest. mine s rainbowbluestumblr. post anything from anywhere!, customize everything, and find and follow what you loveformul ao do flomax com because rainbowblues was taken, same on twitter, except ı used but theres one more thing ımpatiently, lanny said, midnight, url name remember. sign up loginunreals ...

premium tumblr temalarını ücretsiz kullanmak

  premium tumblr temalarını ücretsiz kullanmak internet artık her yerde cepte,ipadlerde,cafelerde,mafelerde gezerken,tozarken.ee sonucunda da sosyal medya paylaşımlarıda doğru orantılı olarak artıyor.faceler,twitler vs.. derken son zamanların hızlı yükselişinide tumblrsosyal platformu yaptı. benimde bir blog sitem olsun diyenlere sitenin tasarımı sade ve kullanımı cok kolay.blog spot gibi baş döndürücü bir karmaşaya sahip değil.sanırım hızlı yayılmasının nedenlerinden biride bu. ücretsiz temaların yanında ücretli temalarında pazar payı ortaya çıktı.şimdi size tumblrda ücretli temaları nasıl ücretsiz kullanıcağız onu anlatıcam. tabi bu ne kadar etik tartışılır&nb...

twitter'ın önlemlerine rağmen <b>tumblr</b> hızla büyüyor

twitter'ın önlemlerine rağmen tumblr hızla büyüyor

      twitter'ın önlemlerine rağmen tumblr hızla büyüyor tumblr, araştırmalara göre en popüler sosyal ağlardan biri oldu ve göre küresel alandaki ziyaretçi sayısı neredeyse 170 milyona ulaştı. sosyal ağlardan biri olan tumblr, abd 'de en çok ziyaret edilen ilk 10 sitenin arasına girdiği söyleniyor. twitter'ın önlemlerine rağmen tumblr'ı küresel alandaki ziyaretçi sayısını 170 milyona çıkarmayı başardı. tumblr, araştırmalara göre en popüler sosyal ağlardan biri oldu ve göre küresel alandaki ziyaretçi sayısı neredeyse 170 milyona ulaştı. analiz şirketi quantcast'in yayımladığı rapora göre, t...

100 free <b>tumblr</b> themes - 100 ücretsiz <b>tumblr</b> teması

100 free tumblr themes - 100 ücretsiz tumblr teması

tumblr themes free tumblr themes download ücretsiz tumblr temaları tumblr temaları indir en güzel tumblr temaları tumblr tema kodları free tumblr theme – 100) alternate route [ download link ] free tumblr theme – 99) art she said [ download link ] free tumblr theme – 98) atonement [ download link ] free tumblr theme – 97) ava-may [ download link ] free tumblr theme – 96) black diamonds [ download link ] free tumblr theme – 95) boston polaroid [ download link ] free tumblr theme – 94) boundless [ download link ] free tumblr theme – 93) button theme [ download link ] free tumblr theme – 92) cafe [ download l...

100 free <b>tumblr</b> themes - 100 ücretsiz <b>tumblr</b> teması

100 free tumblr themes - 100 ücretsiz tumblr teması

  tumblr themes free tumblr themes download ücretsiz tumblr temaları tumblr temaları indir en güzel tumblr temaları tumblr tema kodları free tumblr theme – 100) alternate route [ download link ] free tumblr theme – 99) art she said [ download link ] free tumblr theme – 98) atonement [ download link ] free tumblr theme – 97) ava-may [ download link ] free tumblr theme – 96) black diamonds [ download link ] free tumblr theme – 95) boston polaroid [ download link ] free tumblr theme – 94) boundless [ download link ] free tumblr theme – 93) button theme ...

blogcu ve <b>tumblr</b>.

blogcu ve tumblr.

öhm.. öhm.. benimde konuşmam gerektiğini düşünüyorum. uzun süredir blogcu'da değildim, tumblr'da takılıyordum. blogcu'nun son değişiminden, çoğunluk gibi bende rahatsızım.   blogcu'ya ilk başladığımda pek bir bilgim yoktu. grafik tasarım'ın, g'sini dahi bilmiyordum. ben sadece hikayelerimi paylaşabileceğim bir yer edinmek istemiştim. bana ait olmasını.. ve blogcu bunun için idealdi. sıradan blogcu şablonları kullanıyor, grafik tasarım'la ile ilgili olan blogları takip ettiğim halde uzak durmayı tercih ediyordum. sonra ilhamlarımın az olduğu zaman grafik tasarım'a başladım. benim için güzel başlamıştı. pek bir şey bilmiyordum, ama yine de seviyordum. şu an eskisi gibi olmadığımın farkınd...

internetin yeni fenomeni : tumblr

dört yıl önce kurulan ama son altı ayda yıldızı parlayan internetin yeni fenomoni tumblr için ünlü yatırımcılar kesenin ağzını açtı. 25 yaşındaki david karp'ın kurduğu tumblr, 27.8 milyon 'günlük' ağırlıyor youtube, facebook, twitter, groupon derken internet dünyasında şu sıralar yeni bir girişimin yıldızı parlıyor. son aylarda internette trend olan, kullanıcı sayısı ve içerik tarafında kısa sürede büyük rakamların altına imza atan, rakiplerini bir bir sollayan, dev yatırımcılardan art arda milyonlarca dolarlık fon çekmeyi başaran bu sitenin adı "tumblr.com"... internetteki geleneksel blog (günlük) sistemine, kattığı yeni nesil uygulamalar ve sosyal medya tabanlı içerikle yeni bir form vermeyi başaran bu sayede milyonlarca kullanıcıyı hızla kendisine çeken tumbrl'un kurucucu ve ceo's...

tumblr

merhaba arkdaşlar, öncelikle bir önceki yazıma yorum yapan twilightrobelif, sana katılıyorum gerçekten zuko da hiç benzemiyor çizgi filmdeki haline tek benzeyen kişi sokka'ydı. neyse ben yeni bir site buldum (gerçi o kadar da yeni değil ama ) tumblr diye. çok güzel ve eğlenceli bir site! facebook'ta paylaştığımız gibi resim, müzik ve video paylaşabildiğimiz, durum yazabildiğimiz ve size soru sorulabildiği (ayrıca twitter'imizi de bağlıyabildiğimiz) bir site. mesela benim sıkça okuduğum ve en sevdiğim tumblr, thefuuuucomics.tumblr.com. sizinde girmenizi tavsiye ediyorum ve eğer (benim yok ama) tumblr hesabı alırsanız ve linkinizi yorum atarsanız, sizin tumblr'larınızı da okumak isterim! ...

&tumblr.~

merhabaaa. tumblr'ım bildiğiniz üzere uzun zamandır vardı. ama kullanmıyordum. bugün sabah tumblr'ım olduğu aklıma geldi. bende gireyim bir bakayım dedim. girdim düzenledim yeniden. wampirella olmaktan sıkıldığım için biraz gerçek hayattan bilgiler kattım. vs. vs. vs. ama şu kodları yine anlamadım. biraz göz attım falan. anladığımda çok mutlu olacağım. bu konuyu çözen varsa bana yardımcı olsun. çünkü insanın psikolojini bozuyor. diyeceğim o ki, tumblr'ı olanlar takip etsin. bende edeyim. tanışalım kaynaşalım. tumblr'da bi bok anlamak için 3 saat uğraştığım için psikolojim bozuluyor. tumblr'ıma giiit! edit: artık kendi ismimi kullanacağım. bir sonraki yazım vaar daha...

&<b>tumblr</b>.~

&tumblr.~

selaaaaam. şu tumblr olayı. tumblr'ım acayip uzun süredir vaaar. ama ben bir siteye üye olduktan uzun süre  asla girmeyenlerdenim. blogcu'ya da 3 ay hiç girmemiştim. sonra aaa benim üyeliğim vardı hadi bir bakayım dedim. öyle işte. bugün sabah kalktığımda hadi bir gireyim dedim. girdim. düzenledim anladığım kadarıyla. ve tumblr'ım yeniden hayatta... tumblr bağımlısı oldum gittim. bu çok kötü bir şey. bağımlılık yapıyor. anlamaya çözmeye çalışıyorum. pek başarılı olduğum söylenemez. neyse... işte blogcu'da olan çoğu kişinin varmışş. benim daha yeni haberim oluyor. öyle iştee...     tıkla git tamam biliyorum. paylaşım yapmıyorum şu sıralar. ama hikaye ...

<b>tumblr</b>'ım :) (daha önce açmıştım.)

tumblr'ım :) (daha önce açmıştım.)

selam.direk konuya giricem arkadaşlaaar (giriş yazısını hiç bulamadım 5 yıldır :d.) tumblr açmıştım daha önceden.hemen gene açayım dedim ama 3 hafta yada 4 hafta olmuştur.ilk kez yazıyorum tumblr yazımı.neyse sağ üstten "takip et" e tıklarsanız sevinirim <3.(tumblr'ı olanlar için yani :d.) tumblr'ım: www.suyesil.tumblr.com kısa kestim olsun,iyi akşamlar <3    su <3 ...

<b>tumblr</b> :)

tumblr :)

evet tumblr hesabı açtım çünkü sürekli bazı tumblrları takip ediyorum örneğin pachuppa  felan herneyse baktım herkes tumblr açmaya başlamış bende açmalıyım diye düşündüm atasel bana nerden tema yapıcağımı felan gösterdi ilk temamı blog şablonu gibi emma roberts yaptım. neyse bana yardımcı olur musunuz örneğin yorum olarak tumblr nicklerinizi atın sizi followlıyım sizde beni folowlayın ama :d ilayda tumblr adım damonater.tumblr.com ...

<b>tumblr</b> adresim~

tumblr adresim~

(yukarıdaki resim tumblr'ımın son temasına ait) merhaba dostlar. yine ben,oğuzhan. şu sıralar tumblr çok moda ve  ben de bikaç gün önce bi tumblr açtım :d o rihanna'lı çalışmalarımı da birazdan buraya ekliyeceğim. neyse tumblr'ıma gitmek için tıkla :) not: eğer tumblr'a üyeyseniz "takip et/follow" butonuna basmayı unutmayın lütfen :d oğuzhan.# ...

internetin yeni fenomeni <b>tumblr</b>

internetin yeni fenomeni tumblr

25 yaşındaki david karp’ın kurduğu tumblr, 27.8 milyon ‘günlük’ ağırlıyor.   dört yıl önce kurulan ama son altı ayda yıldızı parlayan internetin yeni fenomoni ‘tumblr’ için ünlü yatırımcılar kesenin ağzını açtı. 25 yaşındaki david karp’ın kurduğu tumblr, 27.8 milyon ‘günlük’ ağırlıyor. youtube, facebook, twitter, groupon derken internet dünyasında şu sıralar yeni bir girişimin yıldızı parlıyor. son aylarda internette trend olan, kullanıcı sayısı ve içerik tarafında kısa sürede büyük rakamların altına imza atan, rakiplerini bir bir sollayan, dev yatırımcılardan art arda milyonlarca dolarlık fon çekmeyi başaran bu sitenin adı “tumbl...

wordpress ve tumblr'ın inanılmaz yükselişi

wordpress 20 milyon bloga ulaşmak üzere, tumblr ise hemen peşinde!dünyanın en popüler blog servisi wordpress,  çok önemli bir rekora ulaşmak üzere. 20 milyon blog.bundan daha şaşırtıcı bir başka bilgi var ki o da son yıllarda oldukça popüler olan bir diğer blog servisi tumblr ile ilgili. daha yeni bir servis olmasına rağmen tumblr neredeyse wordpress’i yakalamak üzere. iki büyük isim arasındaki fark sadece 1.5 milyon blog ve bu fark günden güne hızla azalıyor.bir yıl içerisinde 10 milyon blogdan 20 milyona ulaşmak çok büyük bir başarı ancak tumblr’ın inanılmaz büyüyüşü de göz ardı edilemez. geçtiğimiz 5 ay içerisinde wordpress.com ve tumblr’ın durumuaralık 2010’daki durummayıs 2011’deki durumgördüğünüz gibi wordpress hala önde. ancak tumblr neredeyse onu yakalamak ...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !