× "

umut akyürek vikipedi

" arama sonuçları

umut... ışık... aşk...

içerde... derinlerde bir yerlerde... bir tutam ışık... bir damla aşk... biraz da yıllardan arta kalan umut... saklıyorum, her birini özenle... uzun sürelerdir harcamaya korkuyorum... belki yarınım olmaz diye... zamanla azalıyor, kararıyor hayaller... yarına çıkar mıyım bilmiyorum... sonra aşk var elimde diyorum... paramparça olan kalbime bir çare... yavaşlıyor atışları gitgide... yarına atar mı diyorum yine... kapatıyorum artık gözlerimi... son kalan umuda sarılıyorum... ...

ben kayseriden umut cengiz...dag komando tugayi 5.ci dag komando

ben kayseriden umut cengiz...dag komando tugayi 5.ci dag komando taburu 13.cü bölük.te yaptim..gurur duyuyorum vatanima canim feda..87 gün cukurcada kaldik..operasyona gittik üzümlü..işikli.h.tepe.vb allahima şükürler olsun ki vatan borcumu ödedim..ben bunun sevincindeyim..allahim mehmetciklerimi korusun..amin..ama şunuda belirtmek istiyorum ki mehmetcik oralarda carpısırken şehit.gazi olurken :(((( unutmayin..vatan borcu namus borcu...bilerek kaciyorsan yapmiyorsan...git namusunu sat..yaşama..benim zoruma gidiyo..şehidim :((((...

umut..

direniyorum, dayanıyorum, sabrediyorum.. sürekli bana anlattığın o mutlu hikayeler.. bana acı verse de.. içimdeki umut.. lütfen benimle kal..   ...

umut kuaför

 hizmette sınır tanımayan dev kadrosuyla sizlere daha iyi hizmet verebilmek için yeni gelişmiş saç modelleriyle ve yeni görünümüyle hizmenitinizde.  1cad.12sok.12/a bahçelievler-ank tel:0312 212 67 33 gsm:0537 35498 81 ...

umut

  ne zaman mutlu olacağım bilmiyorum.artık inanmıyorum zaten mutlu olacağıma  çok mutsuzum çok yalnızım hayata devam etmek istemiyorum artık ama ailem çok üzülür diye yapamıyorum.ama nereye kadar gidecek bilmiyorum  hayatta en çok istediğim insana sahip olamadım gitti başkasıyla evlendi ve ondan sonrada karşıma aşık olabileceğim bir insan çıkmadı.şu an çok yalnız ve dibine kadar mutsuzum....

umut162

deneme blog site...

ben kimim (umut eren demirci)

ben ankara doğumlu fethiyede yaşayıp gazi i.ö.o da 8. sınıf öğrencisi umut eren demirci bana ulaşmak isteyenler 05324643315 nolu telefondan umut9506@hotmail.com e-mail. adresin den ulaşıp sitemde yayınlamamı istediğiniz yazıları gönderebilirsiniz....

umut bitmez tükenmez bir hazinedir

ayrılık..   tam göğsünüzün ortasında bir yeriniz acıyacak…evinizin sizi içine sığdıramayacak kadar dar   olduğunu fark edeceksiniz…sokağa fırlayacaksınız…sokaklar da dar gelecek…tıpkı vücudunuzun yüreğinize dar geldiği gibi…   ne denizin mavisi açacak içinizi, ne pırıl pırıl gökyüzü… kendinizi taşıyamayacak kadar çok büyüyecek, bir yandan da kaybolacak kadar küçüleceksiniz…   birileri size bir şeyler anlatacak durmadan:   “önemli olan sağlık.”   “yaşamak güzel.”   “boş ver, her şey unutulur.”   ancak siz hiçbirini duymayacaksınız…   göz yaşlarınızdan etrafı göremez hale geleceksiniz. ondan ölmesini isteyecek kadar   nefret edecek, az so...

umut

                                       umut, tüm çareler tükendiğinde içimizden yansıyan ışık                        durma, devam et diyen bir ses kulağımıza fısıldayan                        umursamazlığın, boşvermişliğin üzerine atılan toprak                      mutluluğu çoğaltan yaşam enerjisidir...

bir umut var bu dünyada

neyi sevdiğimi hiç bir zaman bilemedim futbol mu basketbolmu queen mi metalica mı türkiyemi karayiblermi muğla fethiyemi antalyamı bilemicem artık bunun sonu ne olur...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !