× "

yelek örmek istiyorum

" arama sonuçları

sloganlar

sloganlar kocaelinin 10 yıllık ortalama sıcaklığı nedir 2000 yılında ege bölgesine gelen turist sayısı kayıp çekler saclarim cok dokuluyor yerine geri sac gelirmi güzel ayrıntılı atatürk anıları 2000-2005 yılları ege bölgesi turist sayısı bıg ile ilgili bilgi katar üniversitesinde yüksek lisans kum zambakları nasıl yetiştirebilirim erkek yumurtasında şişme isim ifadeleri isim süsleme 2000 2005 yılları arsında ege bölgesine gelen turist sayısı istatistiği arabamı 2009 fort connect olarak aldım yani sıfır aldım vizesini kaçsene sonra yaptırcam 1 yaşında yaramaz kız avatarları yakadan başlamalı bebek yelek örneklerinin ön arka ve kol sayıları nasıl ayarlanır lamel...

kim illgil

29 ekim ile ilgili şiir kurumsal hat isteyen var mı? fetret devrinde anadoluda toprak kayıplarının yaşanmasının nedeni böbreklerimizin süzme göreviyle ilgili şiir ariyorum gri şapka modeli ve yapılışı ilginç hobiler hakkında bilgi istanbulun komşu illere olan uzaklıkları koyunlarda uremede yani koyunun gobeğinde olanlar neler doğa ile ilgili deyimler varmı duvar ve atlas haritaları nedir kalıcı ve geçici renk teknikleri hangi arabi aydayız? konteyner gemisi nedir oduncular şarkısının notaları lazım video çevirme miri arazi nedir ekran koruyucu şelale koymak istiyorum nasıl yapabilirim 20.yy da japonyanın durumu alt süt dişler çık...

tairin soal

tacirin sosyal güvenlik kurumuna karşı sorumlulukları uzantı degiştirme programı wista programları xp ye uyuyormu güzel bi söz ya da etkileyici bi mesaj arıyorum metin 2 sorunu metin 2 hata veriyor sirac ne anlama geliyor isim anlamı bayan pijama resimleri yüce yücelmek ne demektir mousenin çeşitleri avantajları ve dezavantajları saçımı kestireceğim ve saç kesim modellleri arıyorum ülkemizdeki büyük akarsuların üzerindeki barajların adları nelerdir? kurdele nakışı nın gül yapımının açıklamasını istiyorum bitkilerde büyüme nasıl olur okul gazetesi hazırlıyom yardım istiyom konya'da konaklama fakirullah ha...

ebruli yelek

eylül ecrin'in aramıza katılmasıyla onun için yapmış olduğum yelek, fırsat buldukça bir elbise örmek istiyorum ama şimdi arayış içindeyim ne renk nasıl olacağını konusu tamamlandığında başlayacağım. ...

baharlik yelek

bu güsel yeleyi formda arkadaslarla birlikte örüyorus..."ben de örmek istiyorum" diyorsan buyur gel bekleris :) ben de basladim bir hewesle örüyorum umarim cabuk biter :) ...

bebek etek ve yelek takımı

annemin son ördüğü bebek etek ve yelek takımını paylaşmak istiyorum. birçok blogcu arkadaşımda da benzeri örnekte yelek vardı. aslında hem kolay hemde örmesi zevkli bir model.         yeleğin kol kısmının yakın görüntüsü... örmek isteyenler olursa ilmek sayılarını da yazarım. tüm ziyaretçilerime güzel günler diliyorum.... ...

tığ işi bebek takımı yelek şapka patik

açıklamalı örgü beyaz bebek şapkaları · açıklamalı tıg işi bebek kıyafetleri · açıklamalı tığ işi bebek yelekleri · açıklamalı tığı işi bebek yelek modelleri · bebe baddaniyesi örgü · bebe örğüleri tığı yelekler · bebek · bebek battaniyesi yelek patik yapılışı · bebek elişi baddaniyeleri · bebek patiği şapkası yeleği yapılışları · bebek patik videoları · bebek şapka yelek takim örgü · bebekler ıcın pırenses patıgının yapılısı · beyaz lastikli şişle örülmüş şapka · beyaz pırenses patıgı tıgdan · dantel oya orgu net tig isi bebek takimi yelek sapka patik · el örgüsü bebek badda...

çok hoş yazlık bir yelek ..

merhabalar arkadaşlar, nasılsınız. uzun bir ayrılık oldu ama güzel bir model sunuyorum sizlere. bu yelek arkadaşım imrane hanımın. bende bu yelekten örmek istiyorum ama bu aralar örgü yapamıyorum. sag omzumda kas yırtılması oldu, çok agrım oluyo. iyileşir iyileşmez ilk örgüm bu yelek olucak inşallah. resimlerle yelekten örnekler sundum, örgücü arkadaşların rahatlıkla örebilecegi tığ işi hoş bir model.                                       ve yelegin arkadan görünümü. bütün örülü...

tığ işi kırmızı yelek

yeni bitirdiğim kırmızı yeleğimi paylaşmak istiyorum bu gün. tığ ile ördüm ince bir angora ipten. örneğide çok kolay, örneğin yakın çekimlerini aşağıya ekledim örmek isteyenler olursa kolay gelsin.bu bahar yelekler moda biliyorsunuz......yaka kesintisinin yakın görüntüsü yukarıda, kol kenarı aşağıdatüm dostlarıma güzel ve keyifli bir hafta sonu diliyor ve sevgilerimi gönderiyorum....

kız çocukları için örgü hırka modelleri

bu cicili hırkalara bayıldım ben benimde kızım oldugundan heralde kız çocuklarına göre yapılan örgü modellerini görünce dayanamıyorum şimdiden bir sürü yün aldım bu örneklerin çogunu kızıma örmek istiyorum sonraki günlerde kendi ördügüm örgü hırka ve kazakları bu resimlerin altında yayımlarım.bu modelleri erkek çocukları içinde yapılabilir örgü yelek lerin üstündeki kız motifleri yerine kardan adam vya top gibi motifler işlenebilir,bence çocuklarda örgüleriniz bitince bu örgü hırkalara bayılacaklar               ...

bere -kahverengi fotör şapka

kış ayları ile birlikte hepimiz kışlık örgülere heves salarız. işte klasik bir bere yapımı için süper bir şablon şeması. şemayı takip ederek modeli örmek çok kolay. şapkaya ortadan tığla başlıyoruz. bebe yünü kalınlığında bir iple daha muntazam duracağı gibi sayıları el kararınıza göre ayarlayarak, farklı kalınlıklarda iplerde kullanabilirsiniz. değişik ve yeni örgü modelleri yayınlamaya başladığım için diğer bloglarımıda takip etmenizi önermek istiyorum. sayfanın en altında ve yukarıda linklerle bloglarımdaki modellerin beğeninize uygun olmasını ve önerilerinizi yorumlar kısmına bekliyorum. sevgiyle ilmek ilmek öreceğiniz modellerde buluşalım :)  berenin yapım şeması...

şal atkı eldiven palto ve daha bir sürü şey :)

 ablam örgü örmek konusunda gerçekten başarılı.yaptığı bir çok şeyleri sizlere göstermek istiyorum   bu resimdeki şal şapka ve eldivenleri ablam ördü çok uğraştı ama çok güzel sonuçlar aldı  bu fotoğraftada aynı şekilde şapka ve eldivenleri görüyorsunuz biraz kararık çıktı ama yinede gözüküyor daha sonra daha iyi bir şekilde çekip size göstereceğim bu resimdeki atkı ve şapkayı ise ben yaptım gerçektende zordu sıcak tutsun diyede altını kumaşla kapattım sizinde hoşunuza gittiyde ne mutlu bana :):):) bu fotoğrafta yukarıdaki resimn paltosunu göstermek istedim hoşunuza gittiğiyse sevindim daha bir çok resim göstericem   tıkla mutfak ve süsleri...

istekler eski

örgü bikini iyi günler, ben bikini örmek istiyorum ancak bir model bulamadım.nasıl öreceğime dair bilgi verirseniz çok sevinirim.sitenizde çok özgün modeller var.şimdiden çok teşekkürler... yazan: isimsiz (85.103.232.101) tarih: 03:30, 3/8/2006 bağlantı | düzenle | sil bikini sevgili arkadaşım. bikini örmek aslında kolay bişii. üst örerken tığ ile iki tane üçgen örüp alttan zincirle birleştirip zincirin uçlarını arkadan, iki üçgenin tepelerinde çekeceğin zincirleride boyundan bağlayarak halledebilirsin. alt kısmı ise yine iki üçgen olarak düşünmek mantıklı ancak bu sefer birinin tabanından başlayıp tam ucunu yapmadan diğerinin ucu olarak düşünüp tekrar artırarak birleşik öreceğini düşünebilirsin. yine yanlardan zincirlerle beline bağlarsın. eğer örgü ör...

örgü merakım :)

merhabalar; ortaokuldan beri eline ne yün ne de şiş almış olan bendeniz bugünlerde öyle bir örgü örme isteği içerisindeyim ki sormayın. her şey  bayram tatilinde yapayalnız kayınvalidemin evinde vakit geçirmeye çalışırken bulduğum artık yün ve şişle başladı. lastik yapmayı becerebildim ve çok sevindirik oldum. zaten bildiğim tek şey ters ve düz örgüdür.    baktım ki becerebiliyorum hemen oğlum balböceğini de alarak bir yüncü dükkanına koştum ve oğlumun beğendiği mavi yünleri alarak bir yelek örme hazırlığına giriştim. örnek bilmediğim için düz örüp sonradan üzerine değişik şeyler işlemeyi düşündüm. lastiğini ördüm , önce arkadan başlamıştım ev kalabalıklaşıp da yeleğimi sergilemeye başladığımda eleştirilerin ardı arkası gelmedi: şişi şöyle tut, şöyle örersen daha s...

pembe yelek

  eeeee! yelek dediğin böyle olur işte.ankara'da yaşayan kuzenim nazmiye (nazo) dün hem yeleğin fotoğrafını hem de modelin uzun uzun tarifini gönderdi.açıkçası bu biraz beni zorlar ama mutlaka örmek istiyorum. işte nazo'cuğumun  sizler için gönderdiği tarif.   bu yeleğe yaka kısmından başlıyoruz.80 ilmek başlanan yakada 3 sıra düz örülür.4.sırada 1 artırıp 1 keserek delikler oluşturulur.sonra 3 sıra daha düz örülüp haraşoya geçilir.5 sıra haraşo örülüp yaka kısmı tamamlanır.ilk sıra haraşonun başlangıcına dikilerek o boşlukların dilim dilim durması sağlanır.5 haraşodan sonra ön kısma döndüğümüzde 7 ilmek düz örülür. sonra yine bir artırıp bir eksilterek 34 adet delik oluşturulur sonra yine 7 ilmek düz örülür. arkada bu 7 ilmek düz örülüp haraşo yapılır,di...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !