× "

zaradan türküler

" arama sonuçları

sabahat akkiraz - ben de bir insan oğluyum

sabahat ablam seni dinlerken ağlamak için kendimi zor tutuyom yıne mukemmelsın herzaman dertlılerın ablası olacan...tek kelmeylen harıkasın. sizden bodrum hakimini isteyebilirmiyim oda çok güzel bir türkü mümküse tolga çandar söylesin yorumsuz ... yorum yapmak hadimmisüper şaşkın yarimde çok güzel süper yardan ayrılırım turkulerden asla...hava su besın bıde turku... muhteşem............ süperrr türkü dostları ısrarla engin nurşaniden türküler istiyorum paylaşırsanız sevinirim. bende zaradan pencereden kar geliyor türküsünü istiyorum:):):):):):) agzina saglik yüreğin var olsun.... bence pencereden kar geliyor erkan oğurdan eklensin hatta erkan oğurdan hiç türkü eklenmiyo büyük eksklk benceeeee.... erkan oğurdan türkümü eklenmiyo onlarca videosu var erkan oğurun en son dün ekledim :)) dikka...

zara - hacel obası

şu türkülerde olmasa ne yapardık bende bayılıyorum ne yalan söyleyim ama işte kesinlikle haklısın şahanee bende asıgım her yonuyle harıka sıkılmada yıllarca dınleyebılırım bu sesı hepinize iyi geceler can ve cananlar..türkü seliyle başba.. arkadaslar sıvasın kazası sarkısla yanı benım memleketımın turkusu arastırabılırsınız ses bu türkü bu türküler mükemmel, sizden bi ricam olacak. ben azeri kökenliyim, azeri türkülerinden de paylaşırsanız çok memnun olurum. özümüz bızım hayır lırşehir türküsü iyi araştırın:) kırşehir biri kırşehirmi dedii=??? evet bir kırşehir türküsüdür fakat burada parçayı çok süslemişler bir türkü bu kadar mı güzel olur.. off ya bu ne güzel türküler, harikaaaaaaaaa her olur olmazı dengin mi sandın ayda geçti göremedim yar seni....güzel yorumlamış... halkmüziği denildi...

zara - hasretinden yandı gönlüm

hem zaranın hem türkünün hastasıyım :) pyş yok böyle bır sess. emeğinize saglık.... harika,teşekkürler. mükemmel evet çok güzel yaaaaa bir zamanlar bir filmin müziğiydi..başrolde türkan şoray vardı...neydi arkadaşlar o film zaradan ey sevdiğim sana şikayetim var birde sebebini bileyim bu türküleride paylaşırsanız çok sevinirim o filmin adı dönüş , hatice hanım... degerli türkü dostları zaradan ey sevdigim sarkısını bizimle paylasırmısınız aramızda karlı daglar hasretım bagrımı daglar basa geldı olmaz ısler yolugunda öldü gönlümmmm............. hasretinden yandııı gönlüm çok güzel. türkü dostlarına teşekürler çok güzel bir parça ve zaranın yorumuyla müthiş olmuş. muhteşem olmuş bencede............. zara, hem eğitimli,hem güzel bir ses.çok derin bir ses,başarılarının devamı... harıka bır y...

abidin biter - türkü gözlüm

yudumdan dertlerim var turlu turluyu yayınlamanız mumkunmu 2 gencin söylediği ''yazın yağar kar başıma'' türküsünü yayınlarsanız sewınırız paylaşımlar için teşekkürler yüreğinize sağlık.. supersinizzz.. superrrr herhangi bi yorum yapmaya gerek yok bence dinlemek yetiyo hanife kardeşi kırmayınn...isteyini yayınlarmısınız canlar.. evet dinlemek yetiyo bu turku super hastayim bu adamin sesine muhtesem bı yorum yuregıne saglık... paylaşımlar için kocaman tşklerr...herkese tümm türkü dostlarına iyi geceler......onur akın geceyi sana yazdım iyi dider dimiiii:))hadi ben kaçtım bye.(*!*)(*_*) çok güzel ve duygu yüklü sağolun dostlar sizede iyi geceler gönül hanım... bu kadar güzel türküleri paylaşmayın uyuyamıyorum dinlemekten :d canım babam çok severdi bu türküyü..benim i...

zara şarkılarını dinle | zara albümlerini dinle

zarayı eskiden çok dinlerdim . arabada çok dinlerdik . bizde kaseti vardı . işte zaradan bazı parçaları ( şarkıları) sizinle paylaşacağım . zara şarkı listesi ; acem kızıağlama gözlerimah hamamcıaşk bir ızdırapavuntu (ötme bülbül)bakışı çağırır beni uzaktanbaşım da altın tacımbeyaz giyme toz olurbir bahar akşamıbir fırtına tuttu bizibir rüzgardır gelir geçer sanmıştımboş çerçevebu gecebulut gelirburuk acıburuk acı (segah)ceyrandeğmen benimdivane aşık gibidostum dostumeklemedir koca konakeklemelidir koca konakelif dedim be dedimey sevdiğimgel ha böylegele gele geldik      gurbet ellerhasretinden yandı gönlümhasretinle yandı gönlümhavalanma telli durnamhayal kurdumhaydi uğur...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !