× "

zayn malik resimleri

" arama sonuçları
zayn malik'in küçüklüğü - çocukluk fotoğrafları

zayn malik'in küçüklüğü - çocukluk fotoğrafları

one direction grubunun solistlerinden zayn malik yakışıklılığı ve özel hayatıyla grubun en önde isimlerinden. 1993 ingiltere doğumlu olan zayn malik çocukluğunu idare edilmesi zor bir çocuk olarak tanımlıyor. çocukken çok hiperaktif olduğunu söyleyen malik'in fotoğraflarından da bunu anlamak mümkün. zayn malik'in çocukluk resimleri ...

zayn malik tumblr resimleri

zayn malik tumblr resimleri

zayn'den başlıyorum paylaşmaya :) hahahahaha inanmıyorum ya :d resimde yatakta kim iyidir sorusu var. harry'de zayn'i gösteriyor. zayn ? -.- şakadır yani. değil mi ? onların içinde kaybolmak istiyorum.. ...kaynak : vashappenin.blogcu.com...

zayn malik kimdir

zayn malik ve zayn malik ile yola çıkmış, eğlenceli içeriğe sahip bir blog olan bilgi.us sizlere zayn malik hakkında çok fazla zevk duyabileceğiniz bir yazı hazırlamış, açık söylemem gerekirse eğer, oldukça zevk alarak okuduğum bir yazı kendisine öküz demesi zaten başlı başına makalenin eğlencesini ortaya koyuyor. zayn malik hakkında değişik bir ağızdan yeni şeyleri gülerek öğrenmek istiyorsanız eğer, lütfen şu yazıyı iyice okuyun birde yorum yaparsanız blog yazarı sanırım havalara uçacak. zayn malik kimdir birde bu adamdan öğrenin okumak için aşağıdaki bağlantıya tıkla zany malik and zayn malik...

one direction-ilimunati

bir de: ‘nayır nalan söylüyorsun. onlar illuminati’den değil kapiş?’ gibi saçma yorumlar yapacaksanız hiç yapmayın daha iyi. sadece araştırmalarımı paylaşıyorum. %100 doğru değil yani. benim yorumlarım bunlar. şimdi asıl konumuza dönelim. one direction’un bizim şu illuminati’den olup olmadığı hakkında bir konu açıldı. ben de araştırma yapıyordum. araştırmalarımı paylaşıyorum. one direction’un kim olduğunu bilmeyenler için kısa bir açıklama: -5 kişilik gruptur. niall horan, harry styles, liam payne, zayn malik, louis tomlinson. x-factor yarışması sayesinde tanındılar. gayet yakışıklı, kızların gönüllerini fethedebilecek kapasitede gençlerdir. kısaca tam illuminati’nin aradağı tipl...

<b>zayn malik resimleri</b>

zayn malik resimleri

zayn malik, 12 ocak 1993 tarihinde, ingiltere'nin bradford kentindeki, st. luke's hastanesi'nde doğmuştur. zayn malik'in annesi tricia malik, babası yaser malik'tir ve zayn'in üç kız kardeşi vardır. babası yarı pakistanlı yarı ingiliz ve müslümandır. annesi de babasıyla evlenince müslüman olmuştur. bradford şehir merkezine yaklaşık bir mil uzaklıktaki east bowling'de büyümüştür, bu yüzden kendisine "bradford'un kötü çocuğu" demektedir. ilköğrenimini east bowling'deki lower fields okulu'nda tamamlamıştır. lise eğitimini tong lisesi'nde almıştır. grubun müslüman olan tek üyesidir. 2010 yılında, ma...

zayn malik boyu kilosu şarkıları resimleri

  one direction grubunun müslüman çocuğu zayn malik özlelikle türkiye'de en çok sevilen one direction üyesi. bunun en  önemli sebebi de müslüman olması..   zayn jawaad malik tercih edilen adıyla zayn malik (doğum 12 ocak 1993) ingiliz şarkıcı-söz yazarı. ingiliz-irlandalı erkeklerden oluşan one direction grubunun bir üyesidir. biyografi  çocukluğu ve okul yaşamı zayn malik, 12 ocak 1993 tarihinde, ingiltere, bradford kentindeki, st. luke's hastanesi'nde doğmuştur. annesi tricia malik, babası yasir malikdir ve üç kardeşi vardır. malik, east bowling'de büyümüştür ve orası bradford şehir merkezine yaklaşık olarak, bir mil uzaklık...

one directionn

one direction: gelmiş geçmiş en samimi, en içten ve 'bizden' grup. yaşları 18-20 arasında değişen bu grubun üyelerini para ve şöhret değiştiremedi. diğer birçok ünlünün aksine hayranları olmadan hiçbir şey olmadıklarını düşünüyorlar ve 'kızlarına' gerçekten çok değer veriyorlar. ayrıca onların eğlenceli diyalogları sizi gülmekten çatlatabilir! grup üyeleri 2010 yılında ingiltere'de düzenlenen yetenek yarışması x factor'e ayrı ayrı olarak katıldılar. burada tek başlarına elemeleri geçemediler fakat yarışmanın sunucusu simon cowell onların elenemeyecek kadar iyi olduklarını düşündüğü için grup olmalarını teklif...

one direction hayranlarının çeşitleri

one direction hayranlarının çeşitleri

burası one direction dünyası. biz sadece içinde yaşayanlarız. siz hangi one direction fanısınız?     hiperventilasyon directioner aklınıza gelen ilk directioner tipi budur bence! bu hayranlar 1d'nin şarkısını duydukları, fotoğraflarını gördükleri, yada biri onlarla ilgili konuşulduğunu duyduklarında çığlıklar atar, sümük ve gözyaşlarına boğulur. eğer bu hayranlar one direction üyeleriyle şahsen tanışırsa, büyük bir depreme hazır olun.     kanka directioner onlara one direction'ı sorarsanız derler ki; "ooo, niall benim panpam. aramız çok iyi." komik olmaya mı çalışıyorlar, yoksa ciddiler mi anlayamazsınız.     gizli direction...

one direction hayranlarının çeşitleri

                                                    hiperventilasyon directioner aklınıza gelen ilk directioner tipi budur bence! bu hayranlar 1d'nin şarkısını duydukları, fotoğraflarını gördükleri, yada biri onlarla ilgili konuşulduğunu duyduklarında çığlıklar atar, sümük ve gözyaşlarına boğulur. eğer bu hayranlar one direction üyeleriyle şahsen tanışırsa, büyük bir depreme hazır olun.   kanka directioner onlara one direction'ı sorarsanız derler ki; "oo...

zayn malik tumblr resimleri

zayn malik tumblr resimleri

zayn'den başlıyorum paylaşmaya :) hahahahaha inanmıyorum ya :d resimde yatakta kim iyidir sorusu var. harry'de zayn'i gösteriyor. zayn ? -.- şakadır yani. değil mi ? onların içinde kaybolmak istiyorum..   ...

ünlülerden anlamlı sözler

ünlülerden anlamlı sözler

bunları bir facebook sayfasında gördüm ve çok hoşuma gittiler bende pinkeyes takipçilerinin beğeneceğini düşündüm:d bella thorne: küçük şeylerle mutlu olmayı bilin. cody simpson: meleklerim iyiki var. zayn malik: insanlar mutsuz olduğun zaman yanındaysa o senin gerçek arkadaşındır. johnny depp: karakter insanın içinden gelen bir şeydir. harry styles: dostlarını iyi seç. selena gomez: başarılı olmak istiyorsan kimin dediğine bakma! kendin ol yeter. justin bieber : hayatını iyi değerlendir. pişman olacağın şayleri asla yapma. miley cyrus: hayata bazen yeniden başlamak gerek.  jessie j : ün insanı değiştirmiyor. sadece içindekini ortaya çıkarıyor. insanla...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !